Trafilo i mnie. Przeszukalem archiwum ale mam jeszcze kilka pytan.
Jest tak:
Aku naladowane i sprawne.
Ladowanie - 12,5V praktycznie w calym zakresie obrotow, przy wyzszych obrotach spada (!) i jak zalacze swiatla i kierunki to spada - norma. Wniosek - ladowania brak

Regler sie grzeje, od raz i mocno. Byl zmieniany, to wiem na bank. Na oryginal, jakies 2-3 lata temu.
Pomierzylimy wartosci miedzy reglerem i:
po kablach z aku jest podawane napiecie
po kablach z alternatora - dupa czarna. Nie pokazuje nic na zadnej parze.
Sprawdzony prad zmienny - i NIC

Czyli podejrzenie padu alternatora. ALE: zeby od razu padly wszystkie uzwojenia? Mozliwe to? Wszystkie?
Tam sa 3 fazy (cewki?), tak? Poczytalem i wiem, ze powinno byc kilkadzisiat Volt zmiennego na kazdej. Jakby na jednej nie bylo, to rozumiem pad w altku. Ale ze nie ma na ZADNEJ?
Zabieram sie do sprawdzania kabli po kolei. Moze tam znajde odpowiedz.
Moze mi sie uda podmienic regler od kumpla cebry 1000, to sprawdze.
Podnosilem bak ostatnio i chcialem pogrzebac. Czy moglem tam "przyciac" jakies kable od altka do reglera? Zaraz bede sprawdza.
Gdybo to jednak regler:
Czy wersja od rc36 podejdzie do rc46 '99? To jakies 150pln roznicy na alledrogo.
oryginal to jakies 400 pln. Da rade taniej gdzies?
Gdzie kupic Ducati energia? Bylem na stronie ale chyba dealera w Bolanda nie maja.
No i na koniec - Moze ktos chetny na pomiary prundu we Wroclawiu? Bo ja sam wiem gdzie dzwoni, ale pomoc bardzo przydatna.
To chyba tyle na szybko. Z gory dzieki za pomoc
Radek, Wroclaw