Czy ktoś miał już może problem z rozrusznikiem?
- Dresik
- klepacz
- Posty: 1840
- Rejestracja: sob 14 kwie 2007, 20:41
- Imię: Piotr
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Biała
No wiec tak.. Przy kupnie mojej VFRy okazalo sie ze jest duzy problem z rozrusznikiem.. Kreci ale coś w nim piszczy i stwarza spory opor, przez to kreci slabiej.. Gosc sam byl bardzo zdziwiony.. Teraz zaplacilem zadatek i zanim odbiore motorek i wpłace reszte kasy ma to byc zrobione..
Myslicie ze rozrusznik moze byc kolejnym (po regulatorach napiecia) słabym punktem VFRki???
Myslicie ze rozrusznik moze byc kolejnym (po regulatorach napiecia) słabym punktem VFRki???
Sprzęgiełko
Witam. Przerabiałem ten temat w swojej pierwszej VFR z 90r. Miałem identyczne objawy tzn zgrzytało podczas zapalania , na początku sporadycznie a po czasie bywało tak że odpalenie zimnego motoru graniczyło z cudem na ciepłym paliła bez problemu. rozebrałem rozrusznik wymieniłem wszystko na nowe tj tulejki szczotki itp i nic..., aku też był w pożądku, po czym zabrałem się do sprzęgiełka. Na wewnętrznej stronie sprzegiełka pomiędzy rolkami i sprężynkami było pęknięcie które wyglądało tak jakby włos się przykleił... i to było przyczyną takiej dziwnej pracy rozrusznika, jest to wada ogólnie tego użądzenia ten sam problem ma cbr 1000 dual. Jedynym ratunkiem jest wymiana tej części na nową lub używana tyle że przy używce możemy trafić ten sam problem.
- Dresik
- klepacz
- Posty: 1840
- Rejestracja: sob 14 kwie 2007, 20:41
- Imię: Piotr
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Biała
No 500zl.. W stanie raczej ok No a ile bys chcial???LukeVFR pisze:teraz tymczasowo mam V6=V4+V2
duzy ten zadatek??i w jakim stanie.moze Ci opuszcze ten zadatek i moja jest w miodzio stanie.co nie ktorzy moga potwierdzic ;]
Bo ja dosc ograniczone fundusze mam..
Nie no co Ty , dajmy juz spokoj
Problemu ze sprzedaniem mial raczej nie bedziesz
Ta V2 to SVka czy TLka? SVka pewnie tez fajny sprzet
No dzieki za prady Przekazy gosciowi ktory to bedzie robil pozdrKubańczyK pisze:Witam. Przerabiałem ten temat w swojej pierwszej VFR z 90r. Miałem identyczne objawy tzn zgrzytało podczas zapalania , na początku sporadycznie a po czasie bywało tak że odpalenie zimnego motoru graniczyło z cudem na ciepłym paliła bez problemu. rozebrałem rozrusznik wymieniłem wszystko na nowe tj tulejki szczotki itp i nic..., aku też był w pożądku, po czym zabrałem się do sprzęgiełka. Na wewnętrznej stronie sprzegiełka pomiędzy rolkami i sprężynkami było pęknięcie które wyglądało tak jakby włos się przykleił... i to było przyczyną takiej dziwnej pracy rozrusznika, jest to wada ogólnie tego użądzenia ten sam problem ma cbr 1000 dual. Jedynym ratunkiem jest wymiana tej części na nową lub używana tyle że przy używce możemy trafić ten sam problem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 49 gości