Witam.
Szukałem podobnego problemu który mnie spotkał i nie znalazłem stąd ten post.
Zaczęło się od spadku mocy w trasie i co jakiś czas mruganie kontrolki błędu,przygasanie, moto był w stanie nadal jechać jednak na wysokich obrotach v-tec jakby się nie uruchamiał, brak kopniaka.
Po jakimś czasie moto zgasło i nie było słychać jak pracuje pompa paliwa, przepalił się bezpiecznik 30A zaraz przy akumulatorze. Wymiana, i jakoś dojechałem do domu, ale silnik nie pracował już tak jak wcześniej i nadal występowało przygasanie motocykla.
Dziś kontrola bezpieczników ok, kontrola temperatury na kolektorach i kolektor z cylindra 1-3 wyraźnie mniej się nagrzewa. Czyszczenie wtyczek cewek nic nie zmieniło. Kontrola jak na odpalonym moto zachowuje się silnik gdy odłączam wtyki od cewek. Odłączyłem cyliner 1 i zero zmian, odłączam cylinder 3 i silnik zgasł. Zamieniłem cewki miejscami i silnik pracuje jak traktor i tutaj moje pytanie.
Wskazuje to na uszkodzoną cewkę, natomiast zastanawia mnie czy to właściwa diagnoza, i dlaczego na "uszkodzonej" cewce cylindra 1 silnik pracuje "prawie" normalnie , a po wrzuceniu na cylinder 3 ledwo silnik chodzi?
No i teraz pytanie o zakup cewki, używki wiadomo są, ale czy są nowe zamienniki?
Pozdrawiam
Cewka V-tec ?
-
- Posty: 13
- Rejestracja: pt 05 lis 2021, 18:42
- Imię: Przemysław
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Cewka V-tec ?
Moto PRL + 20 lat pauzy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości