Regulator czy alternator?
: śr 27 kwie 2022, 20:54
Siemka
Po 2 latach postoju maszyny i przejechaniu się tylko na przegląd, przyszedł czas na porządny serwis. W pierwszym etapie filtry oleje itd i zonk, nie startuje wentylator, chodzi na krótko więc czekam na nowy czujnik. Mam nadzieję że pomoże. Problem pojawił się kiedy moto chodziło dość długo, zgasiłem i zonk, Aku rozładowane do 11.8V. Naładowane, sprawdzone i montaż. Kolejna niespodzianka, na wolnych obrotach 12.35V, na wyższych 13.56V. Czyli raczej znowu nie wyjadę bo ładownia po prostu nie ma. Obstawiać regulator czy alternator? Jak go sprawdzić żeby w końcu wyjechać gdziekolwiek?
♂️Vfr 750 91r
Po 2 latach postoju maszyny i przejechaniu się tylko na przegląd, przyszedł czas na porządny serwis. W pierwszym etapie filtry oleje itd i zonk, nie startuje wentylator, chodzi na krótko więc czekam na nowy czujnik. Mam nadzieję że pomoże. Problem pojawił się kiedy moto chodziło dość długo, zgasiłem i zonk, Aku rozładowane do 11.8V. Naładowane, sprawdzone i montaż. Kolejna niespodzianka, na wolnych obrotach 12.35V, na wyższych 13.56V. Czyli raczej znowu nie wyjadę bo ładownia po prostu nie ma. Obstawiać regulator czy alternator? Jak go sprawdzić żeby w końcu wyjechać gdziekolwiek?