Wypadają załony...

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Wypadają załony...

Post autor: Vlaad » ndz 04 cze 2006, 15:53

Jak w temacie. Mam wra?enie, ?e wypadaj? zap?ony, zw?aszcza "na zimno". Objaw jest taki, ?e czasem s?ycha? g?uchy stuk, czasem zdarza si?, ?e motocykl zga?nie. Po rozgrzaniu silnika objawy znikaj? i wszystko dzia?a OK. Wiem te?, ?e jeden z ga?nik?w cieknie, ale to chyba nie jest przyczyna. Stawiam na elektryk?. Tylko co mo?e by????
Ostatnio zmieniony czw 27 lip 2006, 00:43 przez Vlaad, łącznie zmieniany 1 raz.

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » ndz 04 cze 2006, 16:42

Najpewniej posprawdza? wszystko po koleii ,swiece, fajki ,po??czenia z cewkami,kostki modu?u,i kostka po??czeniowa z silnika .Jak to nie pomoze bedziemy myslec

PzdR seba

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » ndz 04 cze 2006, 18:02

A u mnie te? podobnie, nier?wno chodzi itp. Co gorsza to samo dzieje sie na rozgrzanym silniku. Co zrobione:
1. ?wieca w pierwszym cylndrze czarna (reszta OK) - wymienione ?wiece, przy okazji okaza?o si?, ?e przetarty jest jeden przew?d po pierwotnej stronie od cewki pierwszego gara. Do tego zrobione synchro gazn. -> niewielka poprawa, po ok. 500km znowu to samo.
2. Pada regler (ale to raczej nie ma zadnego zwi?zku).
3. Ponownie ?wieca 1 cylindra czarna -> wymieniam j? oraz cewke zap?onow?. Przy okazji stwierdzam, ?e ?ruby regulacji mieszanki wolnych obr. s? poustawiane "losowo" (1 gar. - 4 obroty, 2 gar. - 2obr., 3 gar - 1.5obr., 4 gar - 3.5 obr.). Reguluje sk?ady. -> niewielka poprawa, wycisza si? sprz?g?o, tak jak poprzednio po kilkuset km moto zaczyna chodzic jak kosiarka.

Jutro jade wyj?? ga?niki i zrobi? im porz?dny przegl?d plus regulacje. Sprawdz? jeszcze raz ?wiece.

Og?lnie od pocz?tku tego sezonu chodze .q.w....


PS. U Ciebie Vlaad stawia?bym na zaworek iglicowy - prawdopodobnie przylewa Ci na jednym cylindrze.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » ndz 04 cze 2006, 18:58

Yaco pisze:PS. U Ciebie Vlaad stawia?bym na zaworek iglicowy - prawdopodobnie przylewa Ci na jednym cylindrze.
My?lisz, ?e ciekn?cy zaworek iglicowy mo?e mie? wp?yw na wypadaj?cy zap?on? Prawdopodobnie jest on odpowiedzialny za dymienie przy dawaniu w palnik, ale gdyby zalewa? cylinder to dawa?by efekt strzelania w t?umik. Nic takiego si? nie dzieje, wi?c raczej elektryka... a mo?e si? myl

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » ndz 04 cze 2006, 19:03

ch?opaki posprawdzajcie po??czenia ,ja tak mialem jak mi kabel od cewki dotkna? masy i przypali?a si? z??czka na kostce od modu?u

Awatar użytkownika
Pawel
pisarz
pisarz
Posty: 349
Rejestracja: pn 15 maja 2006, 08:28
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Pawel » pn 05 cze 2006, 23:08

Vlaad pisze:ale gdyby zalewa? cylinder to dawa?by efekt strzelania w t?umik
Nie, w?a?nie o to chodzi ?e nie. Sam sie zastanawiam nad spraw? od d?u?szego czasu, jak co? wymny?l?, to dam zna? :-).

Pawel
Gwiaza rocka, czarny koń wyścigów motocyklowych, kwiat polskiego dziennikarstwa, mistrz obiektywu - ot zwykły skromny chłopak ...

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » wt 06 cze 2006, 08:23

No w?a?nie, a jak sam zauwa?y?e? Pawle - u mnie ewidentnie leje na pierwszym cylindrze. Po wymianie ?wiec przez jaki? czas jest dobrze, dop?ki ?wieca nagaru nie dostanie. Wtedy w?a?nie zaczynaj? wypada? u mnie zap?ony. W t?umik nie strzela. I wyst?puje opisywany przez Vlaada efekt uderzenia w silniku (co jaki? czas, b. nieregularnie).
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości