hmm nie rozbierałem samych zegarów....ale żeby dostać się do zegarów....musisz:
- zdjąć praktycznie całą czachę, żeby to uczynić potrzeba:
http://picasaweb.google.com/przemyslaw. ... 2131181842
http://picasaweb.google.com/przemyslaw. ... 2260724002
[ Dodano: 2008-01-24, 19:27 ]
potrzebny będzie imbus chyba 6 i wkrętak krzyżowy
jak odkręcisz wszystko co łączy się po bokach i u góry imbusem, potem z przodu czachy możesz dojrzeć plastikowe takie jakby srubki...ale są to jakby śrubko wtyki, tzn....od tyłu wsadasz paluchy i musisz WYtknąć ten plastik ( od przodu jeśli się je zapina az tyłu się rozchodza na dwie fajery,, Ja nie stety ułamałem, bo się wku łem

lipne miałem, chyba oryginalne hehhe

uważaj jak odkręcisz już od stelaża u góry czachę co by Ci nie opadła, lampa jedyne 1000zł używana jeśli dobrze znajdziesz

przy okazji zobaczysz czy czasza ok stelaż i lukniesz za kabelki

, plastik, który siedzi wokół zegarów wyjmij na końcu
[ Dodano: 2008-01-24, 19:28 ]
nei zapomnij o odkręceniu lusterek najpierw......tam jest w środku śruba od stelaża.......i pamiętajk o trzymaniu czachy
[ Dodano: 2008-01-24, 20:03 ]
no dobra na pw juz wszystko wiesz, teraż pokaże fotki tutaj ......
zegary na moto:
http://picasaweb.google.com/przemyslaw. ... 4027769138
żarówki są w plastikach czerownych i niebieskich, przekręca się plastik i wyjmuje wraz z żarówką, są to zwykłe żarówki o mocy 5W- oznaczenie żarówki E8
fotka mocowania i żarówki :
http://picasaweb.google.com/przemyslaw. ... 8433415506
jak widać styki są na plastiku i działa to pod wpływem przekręcenia styków na mikrostyki zegarów
a to fotka zegarów " na sucho " każdy chyba sobie wyobrazi co do czego
http://picasaweb.google.com/przemyslaw. ... 9021533490