Dobra, ściągnąłem sobie na kompa serwisówkę, bo na tel to nie mam miejsca. Na stronie 557, rozdział 20 masz schemat.
Pompa paliwa zasilana jest z bezpiecznika B, światła z F, mają one wspólne zasilanie kablem R (czerwony), jak się nie mylę idzie do przekaźnika głównego, czyli tego podpiętego do akumulatora. Zobacz bezpiecznik w nim, jest tam 30A, albo podmień ten przekaźnik. Podpięty jest do klemy plusowej grubym kablem, idzie z niego gruby plus na rozrusznik.
Osobiście proponuję otworzyć skrzynkę bezpieczników i pomierzyć miernikiem zasilanie tych obu bezpieczników względem masy, to samo zrobić na wyjściu plusa R z przekaźnika głównego - możliwe, że po drodze jest kostka (a raczej 100% pewne), która zardzewiała, albo się rozpięła. Jeśli nie będzie na wyjściu z przekaźnika głównego, to jw. bezpiecznik główny, albo podmieniaj przekaźnik, zdarzało się, że się zawieszały/upalały.
I nie wypisuj, że to chwalone forum a trzeba płacić za wiedzę, bo nie każdy ma czas, żeby takie tematy rozmyślać i ogarniać, starzejemy się i mamy mnóstwo obowiązków
Daj znać jak poszło, pozdro
PS. Nie wiem, z jakiej dokumentacji korzystacie, ale proponuję pościągać odpowiednią dla własnego sprzętu z bazy Arnolda:
viewtopic.php?p=366911#p366911