Philips - żarówki - czy warto ?
-
- pisarz
- Posty: 206
- Rejestracja: czw 27 gru 2007, 16:19
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Inowrocław
- Kontakt:
Philips - żarówki - czy warto ?
Jako że w nocy kiepsko widze podczas jazdy pomyślałem
żeby zmienić standardowe żarówki w moim motocyklu na te dające więcej światła.
I tu pojawia się moje pytanie - które wybrać z tak bogatej oferty żarówek na
rynku.
Znalazłem takowe PHILIPSA:
- PHILIPS Power2Night GT150
- PHILIPS BLUEVISION
- PHILIPS X-TREME POWER+80 %
- PHILIPS MOTOVISION +40% light
Może jest na forum ktoś kto używa takich żarówek i coś doradzi.
Cena, lans (czyli kolor niebieski) nie jest ważna. Najważniejsze żeby zmiana
miała sens i był tego widoczny efekt.
żeby zmienić standardowe żarówki w moim motocyklu na te dające więcej światła.
I tu pojawia się moje pytanie - które wybrać z tak bogatej oferty żarówek na
rynku.
Znalazłem takowe PHILIPSA:
- PHILIPS Power2Night GT150
- PHILIPS BLUEVISION
- PHILIPS X-TREME POWER+80 %
- PHILIPS MOTOVISION +40% light
Może jest na forum ktoś kto używa takich żarówek i coś doradzi.
Cena, lans (czyli kolor niebieski) nie jest ważna. Najważniejsze żeby zmiana
miała sens i był tego widoczny efekt.
Ostatnio zmieniony czw 13 mar 2008, 15:33 przez cichy, łącznie zmieniany 1 raz.
- Piszol
- klepacz
- Posty: 655
- Rejestracja: ndz 22 kwie 2007, 10:35
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontakt:
WiktorVFR pisze:zmiana bedzie miala sens jesli zalozysz Xenon
Dokaldnie jak zalozysz Xenony to ma to jakis sens przy zwyklych zarowkach jedynie mozna by dac 90/100 W ale kwestia czy uda sie odprowadzic ciepło czy nie bedzie topić srodka lamp, w puszcze takie załozyłem no jest poprawa ale duze lampy wiec nie ma problemu z temp. A te niebieskawe to gorzej swieca jak zwykle tylko do lansu sie nadaja
Jeżeli uczynisz komuś przysługę, to jesteś od zaraz trwale za to odpowiedzialny.
- Ruda i Piotr
- stary wyjadacz
- Posty: 3596
- Rejestracja: wt 26 cze 2007, 10:23
- Imię: Kasia
- województwo: pomorskie
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Wezwana do odpowiedzi stawiam sie
Wprawdzie nie w VFR, ale u Piotra światła sa super.
Zmieniłam swiatła w swojej CBF, różnica jest kolosalna. Jeźdze naprawdę sporo i miałam problem z jazda po ciemku(oswietlenie). Od czasu jak zmieniłam na xenony moge pokonywać wszystkie trasy w nocy
Zresztą paru Ownersów widziało jak swiecą
Jak będziesz chciał jakies dane to pytaj, postaranm sie odpowiedziec, tylko zakładaj takie żeby dawały białe światło.
Jak zmieniać to tylko na Xenony
R
Wprawdzie nie w VFR, ale u Piotra światła sa super.
Zmieniłam swiatła w swojej CBF, różnica jest kolosalna. Jeźdze naprawdę sporo i miałam problem z jazda po ciemku(oswietlenie). Od czasu jak zmieniłam na xenony moge pokonywać wszystkie trasy w nocy
Zresztą paru Ownersów widziało jak swiecą
Jak będziesz chciał jakies dane to pytaj, postaranm sie odpowiedziec, tylko zakładaj takie żeby dawały białe światło.
Jak zmieniać to tylko na Xenony
R
Mamy dwie miłości- i
VFR Viking SeXszyn North Roads
VFR Viking SeXszyn North Roads
- Ruda i Piotr
- stary wyjadacz
- Posty: 3596
- Rejestracja: wt 26 cze 2007, 10:23
- Imię: Kasia
- województwo: pomorskie
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Co do kosztów to trudno mi powiedzieć, ponieważ z osobą która mi to zakładała rozliczam się na innych warunkach. Wiem, że paru znajomych zakładało samodzielnie, po zakupie na Allegro i też sa zadowoleni.cichy pisze:Ale to chyb spory koszt
R
Ostatnio zmieniony sob 05 sty 2008, 22:45 przez Ruda i Piotr, łącznie zmieniany 1 raz.
Mamy dwie miłości- i
VFR Viking SeXszyn North Roads
VFR Viking SeXszyn North Roads
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
koszt około 600 złotych
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- knight
- pisarz
- Posty: 304
- Rejestracja: wt 19 wrz 2006, 19:47
- Imię: Jakub
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bydgoszcz (Gdańsk)
Co do samych żarówek w pierwszym poście, to z własnych testów i doświadczeń wiem tyle,
iz te żarówki rzeczywiście świecą mocniej jednak okupione to jest ich żywotnoscią, spada ona o 1/2. Wkładałem u siebie takie żarówki i niestety długo nie chodziły, nie wiem dlaczego ale podejrzewam, że chodziło o drgania. Z elektryka mam wszystko ok.
Jeżdże teraz na standardowych i póki co żadna sie nie przepaliła. RC46 ma mocne światła,
jeśli słabo widzisz może pokombinuj z wysokością świateł. Może masz za nisko.
iz te żarówki rzeczywiście świecą mocniej jednak okupione to jest ich żywotnoscią, spada ona o 1/2. Wkładałem u siebie takie żarówki i niestety długo nie chodziły, nie wiem dlaczego ale podejrzewam, że chodziło o drgania. Z elektryka mam wszystko ok.
Jeżdże teraz na standardowych i póki co żadna sie nie przepaliła. RC46 ma mocne światła,
jeśli słabo widzisz może pokombinuj z wysokością świateł. Może masz za nisko.
Przed zalozeniem tematu polecam czytac poprzednie podobne dysQsje:
http://vfr.superhost.pl/vfr-oc-pl/forum ... c.php?t=69
gdzie poza tradycyjnym biciem piany sa tez i odnosniki do stron wyjasniajacych zawilosci roznych "bluevisionow" i kilka doswiadczen Ownersow.
No i burdel w tematach sie nie robi
http://vfr.superhost.pl/vfr-oc-pl/forum ... c.php?t=69
gdzie poza tradycyjnym biciem piany sa tez i odnosniki do stron wyjasniajacych zawilosci roznych "bluevisionow" i kilka doswiadczen Ownersow.
No i burdel w tematach sie nie robi
- kecajm69
- klepacz
- Posty: 1095
- Rejestracja: ndz 02 wrz 2007, 22:28
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wieluń
Tu jest coś co ciępowinno zainteresować. http://moto.allegro.pl/item290949825_hi ... ny_h4.html
Jacek M.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości