alarm datatool 1340

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
krystiano
Posty: 7
Rejestracja: ndz 19 kwie 2015, 16:26
Imię: krystian
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: czechowice-dz.

alarm datatool 1340

Post autor: krystiano » pn 18 kwie 2016, 00:57

siemka
chciałbym pozbyc sie wyzej wymienionego ch..... alaramu i czy ktos jest w stanie podpowiedziec jak za to ustrojstwo sie zabrac ?

jestesm posiadaczem vfr vtec 03r i jak go kupiłem od razu mi kumpel mowil wyp.... to dziadostwo ale przyzwyczaiłem sie do tego az do dnia dzisiejszego . chce odpalic rozbroic alar nic . przekrecam alarm ani nie wyje ani nie odpale motoru a do domu kawałek niedziela populudnie jak to ktos pomoze jak kazdy grilek i %% o dziwo po godzinie sie sam zazbroil i udalo sie go odblokowac odpalilem i prosto do domu a teraz od czasu do czasu wyje w garazu i nie reaguje na pilota. w kazdym razie biore z nim stanowczy rozwod nie jest mi to potrzebne a z tego co wiem to wiekszosci ludzi wypier... to

za wszelakie pomoce bardzo dziekuje;*

Zaper
klepacz
klepacz
Posty: 705
Rejestracja: pn 12 maja 2014, 18:04
Imię: Krzysztof
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: alarm datatool 1340

Post autor: Zaper » pn 18 kwie 2016, 08:38

Wyciągnąłem ze swojej alarm, nie wiem jak to jest podpięte u Ciebie, ale u mnie od alarmu wychodziły kabelki i były wpięte w światła, pompę paliwa, akumulator, wystarczyło wszystko odciąć z kostek i po sprawie.

Awatar użytkownika
krystiano
Posty: 7
Rejestracja: ndz 19 kwie 2015, 16:26
Imię: krystian
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: czechowice-dz.

Re: alarm datatool 1340

Post autor: krystiano » pn 18 kwie 2016, 11:47

Godzinka roboty i po alarmie :) u mnie sprawa tak wyglądała ze lutowane kable do wiązki od kierunków zaraz przy aku . Jedyna zabawa z tym to rozwijanie taśmy izolacyjnej żeby dotrzeć do celu :) 2 przewody do pompy paliwa i 2 do przekaźnika od rozrusznika . Szczerze myślałem że będzie to solidniej założone a prawda jest taka że nawet mając podstawowe klucze wypniemy to ustrojstwo podczas problemów na trasie. Podobno można otworzyć ten alarm i mostkowac czyli złączyć obieg pompy i stycznika . Jak będę miał chwilkę jutro zobaczę na to i zrobię jakiegoś manuala może komuś się przyda

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości