SPRAWDZANIE ALTERNATORA VFR 80 FI 98'
: pt 20 mar 2015, 07:22
Witam
Kupiłem swoją vfr 800 fi z 98 roku z nowym regulatorem- po 35 km moto zgasło i ładowanie spadło do 11.6- regulator szlak trafił. Przejrzałem wszystkie styki, kostki sprawdzone zakonserwowane + masy itp- całą instalacja przejrzana. Cena nowego regulatora powala z nóg więc planuję wsadzić SH 579C-12 z cbr 1100 z jednym dodatkowym przewodem piątym w kostce do +. Chcę jednak znaleźć przyczynę padania 2 reglerów i sprawdzić alternator. Dodam, że aku (motocykl) stało 3 miesiące z zimnym pomieszczeniu nieładowane i rozładowało się praktycznie do zera- nawet zegarek na kompie nie działał.
Moje pytanie brzmi jak dokładnie sprawdzić (bez rozkręcania pokryw silnika i sprawdzania uzwojeń) alternator- ile ma wskazywać na poszczególnych przewodach i jak podłączać miernik ? Czy wymiana aku jest koniecznością? Czy nowy regler od cbr zda egzamin?
Kupiłem swoją vfr 800 fi z 98 roku z nowym regulatorem- po 35 km moto zgasło i ładowanie spadło do 11.6- regulator szlak trafił. Przejrzałem wszystkie styki, kostki sprawdzone zakonserwowane + masy itp- całą instalacja przejrzana. Cena nowego regulatora powala z nóg więc planuję wsadzić SH 579C-12 z cbr 1100 z jednym dodatkowym przewodem piątym w kostce do +. Chcę jednak znaleźć przyczynę padania 2 reglerów i sprawdzić alternator. Dodam, że aku (motocykl) stało 3 miesiące z zimnym pomieszczeniu nieładowane i rozładowało się praktycznie do zera- nawet zegarek na kompie nie działał.
Moje pytanie brzmi jak dokładnie sprawdzić (bez rozkręcania pokryw silnika i sprawdzania uzwojeń) alternator- ile ma wskazywać na poszczególnych przewodach i jak podłączać miernik ? Czy wymiana aku jest koniecznością? Czy nowy regler od cbr zda egzamin?
