Suzuki RF 600 żarzenie się kontrolek na gorącym silniku.

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Suzuki RF 600 żarzenie się kontrolek na gorącym silniku.

Post autor: Buła » pn 09 cze 2014, 18:46

Vitam,wiem że to nie VFR ale kumpel ma RF 600 i jak moto mocno się zagrzeje to migają kontrolki.na zimnym jest ok tylko jak moto złapie temperaturę bliską włączenia się wiatraka,sprawdzaliśmy ładowanie,na wolnych obrotach jest książkowe,przy 5 tyś na światłach jest 15V i tak stoi,co może być.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4215
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Re: Suzuki RF 600 żarzenie się kontrolek na gorącym silniku.

Post autor: emil » pn 09 cze 2014, 19:48

masy szukajcie, bo jej brakuje...

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Re: Suzuki RF 600 żarzenie się kontrolek na gorącym silniku.

Post autor: Buła » pn 09 cze 2014, 20:03

Tez o tym myślałem,będziemy działać,dzięki Emil.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4215
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Re: Suzuki RF 600 żarzenie się kontrolek na gorącym silniku.

Post autor: emil » pn 09 cze 2014, 21:25

to 15V to też tak sporawo trochę, poszukajcie masy gdzieś od zegarów, kij wie gdzie rf ma punkt zbiorczy, ale ładowanie sporawe jak na światłach tyle. Bez świateł ile ma? Pewnie ze 16, cobyście ECU nie ugotowali. Proponuję pomiar na niskich obrotach napięć z alternatora, a potem wyjścia z reglera.. i pomiar reglera..

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Re: Suzuki RF 600 żarzenie się kontrolek na gorącym silniku.

Post autor: Buła » wt 10 cze 2014, 06:47

No właśnie bez świateł jest 14,2 na niskich obrotach i bez świateł też,jak się zapali światła to przy 5 tys ma 15 volt i tak stoi,moim zdaniem też trochę za dużo a nie mogę nigdzie znależć regulatora w tym motku.nawet na allegro nie ma żeby zobaczyć jak wygląda.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
kubatron2
klepacz
klepacz
Posty: 1164
Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
Imię: jakub
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: rajsko/oświęcim

Re: Suzuki RF 600 żarzenie się kontrolek na gorącym silniku.

Post autor: kubatron2 » wt 10 cze 2014, 07:49


Awatar użytkownika
Ketchup
klepacz
klepacz
Posty: 571
Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chocicz

Re: Suzuki RF 600 żarzenie się kontrolek na gorącym silniku.

Post autor: Ketchup » wt 17 cze 2014, 13:37

Na początek proponuję podać masę bezpośrednio z aku na ramę.

Wieczorem podam położenie regulatora - i być może miejsc gdzie się przewody masowe "łączą"

pozdro
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości