Suzuki RF 600 żarzenie się kontrolek na gorącym silniku.
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Suzuki RF 600 żarzenie się kontrolek na gorącym silniku.
Vitam,wiem że to nie VFR ale kumpel ma RF 600 i jak moto mocno się zagrzeje to migają kontrolki.na zimnym jest ok tylko jak moto złapie temperaturę bliską włączenia się wiatraka,sprawdzaliśmy ładowanie,na wolnych obrotach jest książkowe,przy 5 tyś na światłach jest 15V i tak stoi,co może być.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: Suzuki RF 600 żarzenie się kontrolek na gorącym silniku.
masy szukajcie, bo jej brakuje...
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Re: Suzuki RF 600 żarzenie się kontrolek na gorącym silniku.
Tez o tym myślałem,będziemy działać,dzięki Emil.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: Suzuki RF 600 żarzenie się kontrolek na gorącym silniku.
to 15V to też tak sporawo trochę, poszukajcie masy gdzieś od zegarów, kij wie gdzie rf ma punkt zbiorczy, ale ładowanie sporawe jak na światłach tyle. Bez świateł ile ma? Pewnie ze 16, cobyście ECU nie ugotowali. Proponuję pomiar na niskich obrotach napięć z alternatora, a potem wyjścia z reglera.. i pomiar reglera..
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Re: Suzuki RF 600 żarzenie się kontrolek na gorącym silniku.
No właśnie bez świateł jest 14,2 na niskich obrotach i bez świateł też,jak się zapali światła to przy 5 tys ma 15 volt i tak stoi,moim zdaniem też trochę za dużo a nie mogę nigdzie znależć regulatora w tym motku.nawet na allegro nie ma żeby zobaczyć jak wygląda.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Ketchup
- klepacz
- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
Re: Suzuki RF 600 żarzenie się kontrolek na gorącym silniku.
Na początek proponuję podać masę bezpośrednio z aku na ramę.
Wieczorem podam położenie regulatora - i być może miejsc gdzie się przewody masowe "łączą"
pozdro
Wieczorem podam położenie regulatora - i być może miejsc gdzie się przewody masowe "łączą"
pozdro
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości