Pomocy regler Warszawa

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
Mirko90
Posty: 14
Rejestracja: wt 27 sie 2013, 18:10
Imię: Mirek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

Pomocy regler Warszawa

Post autor: Mirko90 » sob 29 mar 2014, 10:22

Cześć, mam problem prawdopodobnie z regulatorem napięcia. Ładowanie na drogowych przy 5000 rpm wychodzi mi około 11,5V. Sprawdzałem napięcie między fazami w alternatorze i mam po 65 V więc w dolnej granicy normy, wymieniałem też aku i cały czas to samo. :/
Ma ktoś z Was w najbliższym czasie (nawet dziś) możliwość podjechać na siekierki (na priv napiszę gdzie, albo najlepiej poproszę o numer telefonu, to zadzwonię i wytłumaczę, bo trochę ciężko tam teraz trafić) i użyczyć mi na 15 minut swojego sprawnego reglera?

Pozdrawiam,
Mirek
Suzuki GSX 600 F Katana '88
Honda VFR 800 Fi '98

Awatar użytkownika
kamil grudziadz
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
Imię: Kamil
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GRUDZIADZ
Kontakt:

Re: Pomocy regler Warszawa

Post autor: kamil grudziadz » sob 29 mar 2014, 23:33

jak masz 11,5 V to co tu sprawdzać?odkładaj juz kase na regulator..
Obrazek

1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI

Awatar użytkownika
Mirko90
Posty: 14
Rejestracja: wt 27 sie 2013, 18:10
Imię: Mirek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

Re: Pomocy regler Warszawa

Post autor: Mirko90 » ndz 30 mar 2014, 01:40

Chciałem się upewnić bo 300-400 złotych piechotą nie chodzi, a jak podłączałem regler od CBRy chyba F2, to było to samo, ale może to jednak nie do końca było to samo. Mam nadzieję, że masz rację i że wystarczy wymiana regulatora.
Pozdr
Suzuki GSX 600 F Katana '88
Honda VFR 800 Fi '98

Awatar użytkownika
kamil grudziadz
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
Imię: Kamil
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GRUDZIADZ
Kontakt:

Re: Pomocy regler Warszawa

Post autor: kamil grudziadz » ndz 30 mar 2014, 09:44

A przy takim ładowaniu nie rozładowuje Ci aku po jezdzie?Jak podłączyłeś inny pasujący regulator i też jest 11,5V to ja się poddaję,poszukaj na forum czy ktoś nie miał podobnego problemu
Obrazek

1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI

Awatar użytkownika
Mirko90
Posty: 14
Rejestracja: wt 27 sie 2013, 18:10
Imię: Mirek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

Re: Pomocy regler Warszawa

Post autor: Mirko90 » ndz 30 mar 2014, 13:47

Rozładowuje się i to nie tylko po jeździe, ale ostatnio jeśli jadę na światłach to zdycha nawet w trakcie jazdy. :/ Trochę szukałem i znalazłem tylko, żeby pomierzyć napięcia na fazach alternatora. Zmierzyłem jeszcze opór między fazami i jest w normie 0,3 Ohma. Sprawdziłem też czy nie ma przebicia między fazami a masą i nie ma. No nic pozostaje mi mieć nadzieję, że regler z F2 był trochę inny, bo miał jakiś dodatkowy mały przewodzik (chyba masowy).
Suzuki GSX 600 F Katana '88
Honda VFR 800 Fi '98

Awatar użytkownika
kamil grudziadz
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
Imię: Kamil
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GRUDZIADZ
Kontakt:

Re: Pomocy regler Warszawa

Post autor: kamil grudziadz » ndz 30 mar 2014, 23:34

poproś kogoś z Twojej okolicy żeby podmienić dla pewności ale obstawiam że regulator jest kaputt,u mnie było podobnie-na kablach od alternatora oki,masy i inne duperele tez w pożądku-po wymianie regulatora wszystko wróciło do normy,oby na długo :)
Obrazek

1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI

Awatar użytkownika
Mirko90
Posty: 14
Rejestracja: wt 27 sie 2013, 18:10
Imię: Mirek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

Re: Pomocy regler Warszawa

Post autor: Mirko90 » pn 31 mar 2014, 22:25

Taki właśnie był cel tego postu, ale widzisz ile osób z mojej okolicy się zgłosiło, a tak prywatnie to nie za dobrze kogokolwiek znam. No ale nic decyzja już zapadła, kupuję regler. W ostatnich pomiarach (jak to w pomiarach za każdym razem wychodziło coś innego) na wyłączonych światłach przy 5 tys. rpm wyszło mi ładowanie 17 V. Więc już też jestem prawie pewien, że to jednak regler.
Suzuki GSX 600 F Katana '88
Honda VFR 800 Fi '98

Awatar użytkownika
kamil grudziadz
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
Imię: Kamil
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GRUDZIADZ
Kontakt:

Re: Pomocy regler Warszawa

Post autor: kamil grudziadz » pn 31 mar 2014, 22:42

kupuj póki nie wykończy Ci kolejnego aku :bye
Obrazek

1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI

Awatar użytkownika
kubatron2
klepacz
klepacz
Posty: 1164
Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
Imię: jakub
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: rajsko/oświęcim

Re: Pomocy regler Warszawa

Post autor: kubatron2 » pn 31 mar 2014, 22:47

i napisze raz jeszcze ...........w dziale elektryka jest 255 tematów z czego z 200 o regulatorze napiecia,,,,, ale nie po co szukac czytac załorze nastepny ........bo napewno mój regulator spalił sie w inny wyjątkowy jeszcze nieznany sposób :mrgreen: :evil: :evil:

Awatar użytkownika
Mirko90
Posty: 14
Rejestracja: wt 27 sie 2013, 18:10
Imię: Mirek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

Re: Pomocy regler Warszawa

Post autor: Mirko90 » wt 01 kwie 2014, 00:00

kubatron2 jakbyś poczytał wnikliwiej to zobaczyłbyś, że podłączałem inny regulator i efekt był ten sam więc chciałem sprawdzić z dedykowanym dla tego modelu. Druga sprawa jest taka, że myślałem, że w wielkiej motocyklowej "rodzinie" to żaden problem, żeby ktoś podjechał i dał podłączyć swój regler na 5 minut, zawsze jakiś powód do przejażdżki. Z resztą w większości z tych 200 tematów o regulatorze jest właśnie: "poproś kogoś, żeby podjechał i użyczył ci swojego regulatora...", tak też postąpiłem. Ale okazuje się, że lepiej popitolić zamiast pomóc. :P :evil: :killer
pozdro
Suzuki GSX 600 F Katana '88
Honda VFR 800 Fi '98

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości