Strona 1 z 4
					
				moduł
				: pn 24 kwie 2006, 23:12
				autor: mazivfr
				Witam
Szukam kogos kto ma w swojej VFR RC 24 modul z dwoma czerwonymi wtyczkami ( 4 i 6 przewodow). Potrzebny mi jest ktos taki zyczliwy, kto by podlaczyl moj modul zaplonowy do siebie i sprawdzil w ten sposob czy jest on dobry. Rewanzuje sie krata piwa i dozgonna wdziecznoscia
Jezli jest ktos taki to prosze o kontakt, najlepiej na 665 608 979
Pozdrawiam
			 
			
					
				
				: pn 24 kwie 2006, 23:51
				autor: seba_VF750FR
				Hej ,ja u siebie co prawda mam tylko serce z VFR RC24 ale moze pomoge,powiedz co jest dolegliwoscia twojego modulu ?przerabialem instalacje wiec zasada dzialania jest mi znana.szesc przewodow w kostce: to zasilajace + i minus  i przewody do cewek zaplonowych poszczegolnych cylindrow ,cztery w kostce : czujnik luzu ,stopka boczna i sprzeglo ,i czujniki polozenia walu . mod€? moze byc sprawny a problemem moze byc czujnik od luzu albo stopki odlaczone powoduja brak iskry na swiecach lub gasniecie silnika po puszczeniu sprzegla.
			 
			
					
				
				: wt 25 kwie 2006, 12:27
				autor: mazivfr
				problem jest taki ?e m?j motocykl nie wkr?ca si? na obroty i jest to co? zwi?zane z przyspieszeniem zap?onu. Chce si? poprostu przekona? ?e modu? jest bankowo OK.
			 
			
					
				
				: wt 25 kwie 2006, 13:57
				autor: seba_VF750FR
				a mierzy?e? mo?e oporno?c cewek zap?onowych ?zak?adam ze wszystkie regulacje typu zawory i synchra masz zrobione ?
			 
			
					
				
				: wt 25 kwie 2006, 15:10
				autor: zachtomasso
				oczywi?cie mog? pom?c.
Problem jedynie z odleg?o?ci?, kt?ra nas dzieli 

 
			 
			
					
				
				: wt 25 kwie 2006, 19:30
				autor: mazivfr
				ca?y zap?on by? na diagnostyce i stwierdzili ?e to modu?, ale ja kupi?em drugi i objawy s? takie same. Reszta sprawdzona.
			 
			
					
				
				: wt 25 kwie 2006, 19:51
				autor: seba_VF750FR
				a sprawdzali Ci mo?e impulsatory w silniku ?? jakby co to mam takie niepotrzebne ,a ta diagnostyka to by?a w firmowym serwisie hondy czy tak w jakims serwisie motocykli >?
			 
			
					
				
				: wt 25 kwie 2006, 20:15
				autor: mazivfr
				Na diagnostyce by? modu?, impulsatory, cewki i ko?o (to z wa?u korbowego z magnesami i wypustkami). Ludzi tych znalaz?em na Motobazarze. Stwierdzili ?e uszkodzony jest modu? ale kupi?em drugi i jest to samo wi?c chcia? bym si? upewni? co do stanu obu sztuk. Najlepiej by?o by podpi?? je do sprawnego moto i si? przekona?. Co do impulsator?w to b?d? pami?ta? cho? diagnosta stwierdzi? ?e s? bankowo ok. Oni sk?adaj? ca?y zap?on i nap?dzaj? go po czym sprawdzaj? czy wszystko jest w po??dku....no ale ja mam dalej zonka...
			 
			
					
				
				: wt 25 kwie 2006, 20:45
				autor: seba_VF750FR
				Z ch?ci? bym obada? ten modu? ale do mnie masz ok 500km! a co do tych impulsator?w to musi by? idealna odleg?o?? od ko?a im wi?ksza przerwa tym s?absza iskra i moze to powoduje ?e twoje moto si? nie wkr?ca na obroty
			 
			
					
				
				: wt 25 kwie 2006, 21:17
				autor: Gość
				seba_VF750FR jak masz taki modu? jak ja to m?g? bym Ci go wys?a?....
Impulsatory mo?na przykr?ci? tylko we jednej pozycji.
			 
			
					
				
				: wt 25 kwie 2006, 21:21
				autor: mazivfr
				Anonymous pisze:seba_VF750FR jak masz taki modu? jak ja to m?g? bym Ci go wys?a?....
Impulsatory mo?na przykr?ci? tylko we jednej pozycji.
 - mazivfr
 
			 
			
					
				
				: wt 25 kwie 2006, 21:27
				autor: Yaco
				Po?ycz lamp? stroboskopow? i sprawd?, czy przy wkr?caniu na wy?sze obroty zmienia Ci si? k?t wyprzedzenia zap?onu. 
PS. Jak wygl?daj? ?wiece? Mo?e ma za ubog? mieszank? na wy?szych obrotach? W jakim stanie s? membrany ga?nik?w?
			 
			
					
				
				: wt 25 kwie 2006, 22:07
				autor: seba_VF750FR
				Co do impulsator?w to racja ze mozna je przykr?cic w jeden spos?b ale mo?na lekko dogi?c w strone ko?a impulsator?w , w serwis?wce jest nawet odleg?o?? 0,3 -0,9 mm, mazivfr jak chcesz mo?esz wys?a? mi ten modu? ,najlepiej jakbys odezwa? si? do mnie na gg wtedy obgadamy szczeg??y
			 
			
					
				
				: wt 25 kwie 2006, 23:36
				autor: mazivfr
				po pod??czeniu lampuy stroboskopowej jest ok a? do momentu kiedy zaczyna przerywa?-wtedy wszystko "skacze"...
?wiece wymienione, ga?niki sprawdzone, normalnie pali,ci?nienie spr??ania jest ok,  tylko nie chce si? wkr?ca? na obroty.
Mam jeszcze rys? na kole (to na wale korbowym z prawej, z magnesami i wypustkami) i jedna wypustka by?a skrzywiona ale naprawi?em. Stawiam na to ostatnie a modu? chc? sprawdzi? dla pewno?ci
			 
			
					
				
				: śr 26 kwie 2006, 09:55
				autor: Yaco
				Stawiam na modu? lub po??czenia. Je?eli by?o by co? nie tak z selenoidami lub wypustkami to zap?ony wariowa?yby Ci w ca?ym zakresie obrot?w. Sprawd? ewentualnie wszystkie kostki po??czeniowe - czasami jest tak, ?e kt?ry? ze styk?w przerywa przy wibracjach. Mia?em podobn? sytuacj? - przetar? si? jeden z przewod?w od pierwotnego uzwojenia jednej z cewek. Przy pewnych obrotach przywiera? do ramy i wysterowywa? "g?upie zap?ony".
PS. Zap?ony wariuj? na wszystkich garach?