moduł

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
mazivfr
Posty: 11
Rejestracja: pn 24 kwie 2006, 23:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

moduł

Post autor: mazivfr » pn 24 kwie 2006, 23:12

Witam
Szukam kogos kto ma w swojej VFR RC 24 modul z dwoma czerwonymi wtyczkami ( 4 i 6 przewodow). Potrzebny mi jest ktos taki zyczliwy, kto by podlaczyl moj modul zaplonowy do siebie i sprawdzil w ten sposob czy jest on dobry. Rewanzuje sie krata piwa i dozgonna wdziecznoscia
Jezli jest ktos taki to prosze o kontakt, najlepiej na 665 608 979
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr 26 lip 2006, 22:54 przez mazivfr, łącznie zmieniany 1 raz.
Jad? ch?opcy, jad? na swoich Japo?cach, nikt ich nie dogoni bo kr?c? do ko?ca

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » pn 24 kwie 2006, 23:51

Hej ,ja u siebie co prawda mam tylko serce z VFR RC24 ale moze pomoge,powiedz co jest dolegliwoscia twojego modulu ?przerabialem instalacje wiec zasada dzialania jest mi znana.szesc przewodow w kostce: to zasilajace + i minus i przewody do cewek zaplonowych poszczegolnych cylindrow ,cztery w kostce : czujnik luzu ,stopka boczna i sprzeglo ,i czujniki polozenia walu . mod€? moze byc sprawny a problemem moze byc czujnik od luzu albo stopki odlaczone powoduja brak iskry na swiecach lub gasniecie silnika po puszczeniu sprzegla.
Ostatnio zmieniony śr 26 lip 2006, 22:57 przez seba_VF750FR, łącznie zmieniany 1 raz.

mazivfr
Posty: 11
Rejestracja: pn 24 kwie 2006, 23:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: mazivfr » wt 25 kwie 2006, 12:27

problem jest taki ?e m?j motocykl nie wkr?ca si? na obroty i jest to co? zwi?zane z przyspieszeniem zap?onu. Chce si? poprostu przekona? ?e modu? jest bankowo OK.
Jad? ch?opcy, jad? na swoich Japo?cach, nikt ich nie dogoni bo kr?c? do ko?ca

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » wt 25 kwie 2006, 13:57

a mierzy?e? mo?e oporno?c cewek zap?onowych ?zak?adam ze wszystkie regulacje typu zawory i synchra masz zrobione ?

Awatar użytkownika
zachtomasso
teksciarz
teksciarz
Posty: 127
Rejestracja: wt 21 mar 2006, 16:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: zachtomasso » wt 25 kwie 2006, 15:10

oczywi?cie mog? pom?c.

Problem jedynie z odleg?o?ci?, kt?ra nas dzieli :(
CB650F
był: VFR 750 F RC 24 '88 Hand Made Police Version :)

mazivfr
Posty: 11
Rejestracja: pn 24 kwie 2006, 23:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: mazivfr » wt 25 kwie 2006, 19:30

ca?y zap?on by? na diagnostyce i stwierdzili ?e to modu?, ale ja kupi?em drugi i objawy s? takie same. Reszta sprawdzona.
Jad? ch?opcy, jad? na swoich Japo?cach, nikt ich nie dogoni bo kr?c? do ko?ca

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » wt 25 kwie 2006, 19:51

a sprawdzali Ci mo?e impulsatory w silniku ?? jakby co to mam takie niepotrzebne ,a ta diagnostyka to by?a w firmowym serwisie hondy czy tak w jakims serwisie motocykli >?

mazivfr
Posty: 11
Rejestracja: pn 24 kwie 2006, 23:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: mazivfr » wt 25 kwie 2006, 20:15

Na diagnostyce by? modu?, impulsatory, cewki i ko?o (to z wa?u korbowego z magnesami i wypustkami). Ludzi tych znalaz?em na Motobazarze. Stwierdzili ?e uszkodzony jest modu? ale kupi?em drugi i jest to samo wi?c chcia? bym si? upewni? co do stanu obu sztuk. Najlepiej by?o by podpi?? je do sprawnego moto i si? przekona?. Co do impulsator?w to b?d? pami?ta? cho? diagnosta stwierdzi? ?e s? bankowo ok. Oni sk?adaj? ca?y zap?on i nap?dzaj? go po czym sprawdzaj? czy wszystko jest w po??dku....no ale ja mam dalej zonka...
Jad? ch?opcy, jad? na swoich Japo?cach, nikt ich nie dogoni bo kr?c? do ko?ca

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » wt 25 kwie 2006, 20:45

Z ch?ci? bym obada? ten modu? ale do mnie masz ok 500km! a co do tych impulsator?w to musi by? idealna odleg?o?? od ko?a im wi?ksza przerwa tym s?absza iskra i moze to powoduje ?e twoje moto si? nie wkr?ca na obroty

Gość

Post autor: Gość » wt 25 kwie 2006, 21:17

seba_VF750FR jak masz taki modu? jak ja to m?g? bym Ci go wys?a?....
Impulsatory mo?na przykr?ci? tylko we jednej pozycji.

mazivfr
Posty: 11
Rejestracja: pn 24 kwie 2006, 23:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: mazivfr » wt 25 kwie 2006, 21:21

Anonymous pisze:seba_VF750FR jak masz taki modu? jak ja to m?g? bym Ci go wys?a?....
Impulsatory mo?na przykr?ci? tylko we jednej pozycji.
- mazivfr
Jad? ch?opcy, jad? na swoich Japo?cach, nikt ich nie dogoni bo kr?c? do ko?ca

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » wt 25 kwie 2006, 21:27

Po?ycz lamp? stroboskopow? i sprawd?, czy przy wkr?caniu na wy?sze obroty zmienia Ci si? k?t wyprzedzenia zap?onu.


PS. Jak wygl?daj? ?wiece? Mo?e ma za ubog? mieszank? na wy?szych obrotach? W jakim stanie s? membrany ga?nik?w?
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » wt 25 kwie 2006, 22:07

Co do impulsator?w to racja ze mozna je przykr?cic w jeden spos?b ale mo?na lekko dogi?c w strone ko?a impulsator?w , w serwis?wce jest nawet odleg?o?? 0,3 -0,9 mm, mazivfr jak chcesz mo?esz wys?a? mi ten modu? ,najlepiej jakbys odezwa? si? do mnie na gg wtedy obgadamy szczeg??y

mazivfr
Posty: 11
Rejestracja: pn 24 kwie 2006, 23:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: mazivfr » wt 25 kwie 2006, 23:36

po pod??czeniu lampuy stroboskopowej jest ok a? do momentu kiedy zaczyna przerywa?-wtedy wszystko "skacze"...
?wiece wymienione, ga?niki sprawdzone, normalnie pali,ci?nienie spr??ania jest ok, tylko nie chce si? wkr?ca? na obroty.
Mam jeszcze rys? na kole (to na wale korbowym z prawej, z magnesami i wypustkami) i jedna wypustka by?a skrzywiona ale naprawi?em. Stawiam na to ostatnie a modu? chc? sprawdzi? dla pewno?ci
Jad? ch?opcy, jad? na swoich Japo?cach, nikt ich nie dogoni bo kr?c? do ko?ca

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » śr 26 kwie 2006, 09:55

Stawiam na modu? lub po??czenia. Je?eli by?o by co? nie tak z selenoidami lub wypustkami to zap?ony wariowa?yby Ci w ca?ym zakresie obrot?w. Sprawd? ewentualnie wszystkie kostki po??czeniowe - czasami jest tak, ?e kt?ry? ze styk?w przerywa przy wibracjach. Mia?em podobn? sytuacj? - przetar? si? jeden z przewod?w od pierwotnego uzwojenia jednej z cewek. Przy pewnych obrotach przywiera? do ramy i wysterowywa? "g?upie zap?ony".


PS. Zap?ony wariuj? na wszystkich garach?
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości