Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
-
RALF
- klepacz

- Posty: 678
- Rejestracja: pn 03 lis 2008, 23:27
- Imię: Rafał
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Marki
Post
autor: RALF » czw 13 lut 2014, 22:48
Witajcie,
mam pytanie przez 6 sezonów mam zrobione tylko 8 tys km

mam zdjęte wszystkie owiewki ( polerka lakieru)
pomyślałem o wymianie świec...jak myślicie,
Wiem ,że km mało no ale minęło 6 lat czy to ma wpływ na jakość świecy?
a świece standardowe.
Dajcie znać.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw 13 lut 2014, 23:18 przez
RALF, łącznie zmieniany 1 raz.
Radio Kolor 103 FM
K&N - Exhaust Delkewic - White Lamp - White Indicators - Polished wheel rims -Carbon Mudguard - Bagster
-
Fakir
- klepacz

- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Fakir » czw 13 lut 2014, 23:14
serwisówka nakazuje zmianę świeczek co 12tys km, ale nie narzuca interwału czasowego, więc jeśli nie ma problemów z odpalaniem i średnie spalanie nie jest wysokie to nie martwiłbym się o świeczki

Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
-
RALF
- klepacz

- Posty: 678
- Rejestracja: pn 03 lis 2008, 23:27
- Imię: Rafał
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Marki
Post
autor: RALF » czw 13 lut 2014, 23:20
Fakir pisze:serwisówka nakazuje zmianę świeczek co 12tys km, ale nie narzuca interwału czasowego, więc jeśli nie ma problemów z odpalaniem i średnie spalanie nie jest wysokie to nie martwiłbym się o świeczki

Z odpalaniem nie ma najmniejszych problemów,spalanie nigdy nie mierzyłem...pali ile wleję
P.s a jakie powinno być spalanie min-max
Radio Kolor 103 FM
K&N - Exhaust Delkewic - White Lamp - White Indicators - Polished wheel rims -Carbon Mudguard - Bagster
-
Fakir
- klepacz

- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Fakir » czw 13 lut 2014, 23:31
masz 01 rok więc nowszy komp i katalizator dlatego powinno być niższe niż w starszych fistaszkach, z tego co piszą na forumie to mniej więcej:
ok. 5,5-6,0l/100km trasa 110-130km/h
miasto 7-8l/100km
ale wiele zależy od sposobu jazdy

Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
-
Arnold
- ostry klepacz

- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
-
Kontakt:
Post
autor: Arnold » pt 14 lut 2014, 03:59
Jak będzie koniec świec to to poczujesz. Problemy z ruszeniem, trzeba więcej gazu. Nierówna praca silnika. A wymiana świec to przy odpowiednich przedłużkach i kardanach do nasadek pół godzinki.
Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych.

-
kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
-
Kontakt:
Post
autor: kiki » pt 14 lut 2014, 08:50
Fakir pisze:serwisówka nakazuje zmianę świeczek co 12tys km, ale nie narzuca interwału czasowego, więc jeśli nie ma problemów z odpalaniem i średnie spalanie nie jest wysokie to nie martwiłbym się o świeczki

Fakir nie wiem jak w 750 ale w rc46 wymiana świec jest co 24kkm. Ja w swojej zmieniłem zwyczajne denso przy przebiegu ok 17kkm i wsadziłem irydówki. Owe denso od 3 lat jeżdżą u szwagra w hornecie (ok 10kkm).
RALF wykręć je, sprawdź jak wyglądają i wkręć ponownie- jeszcze długo posłużą

-
RALF
- klepacz

- Posty: 678
- Rejestracja: pn 03 lis 2008, 23:27
- Imię: Rafał
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Marki
Post
autor: RALF » pt 14 lut 2014, 11:34
kiki pisze:Fakir pisze:serwisówka nakazuje zmianę świeczek co 12tys km, ale nie narzuca interwału czasowego, więc jeśli nie ma problemów z odpalaniem i średnie spalanie nie jest wysokie to nie martwiłbym się o świeczki

Fakir nie wiem jak w 750 ale w rc46 wymiana świec jest co 24kkm. Ja w swojej zmieniłem zwyczajne denso przy przebiegu ok 17kkm i wsadziłem irydówki. Owe denso od 3 lat jeżdżą u szwagra w hornecie (ok 10kkm).
RALF wykręć je, sprawdź jak wyglądają i wkręć ponownie- jeszcze długo posłużą

Kiki wykręcałem i niby ok. ale na łączeniu porcelany i gwintu brązowy nalot tak jakby nadpalone.
Muszę zmierzyć szczelinomierzem czy jest 0,9mm
Później wykręcę i wrzucę fotki to pomożecie mi ocenić>
Dzięki
Radio Kolor 103 FM
K&N - Exhaust Delkewic - White Lamp - White Indicators - Polished wheel rims -Carbon Mudguard - Bagster
-
emils
- pisarz

- Posty: 400
- Rejestracja: śr 01 cze 2011, 12:20
- Imię: Emil
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Żyrardów
Post
autor: emils » pt 14 lut 2014, 15:24
Irydy ponoć mają latać 40tys...
W każdym razie wrzuć fotki to zobaczymy. Jest spora szansa, że nic nie będzie trzeba grzebać. Chyba, że masz za dużo kasy, ale wtedy możesz ją przelać na moje konto

"Bóg stworzył Hondę, bo wie co dobre. A inne motocykle? Bo ma poczucie humoru!"
Idiotów na świecie jest mało. Ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...
-
smukly
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz 28 paź 2012, 17:38
- Imię: Grzegorz
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Oslo
Post
autor: smukly » pt 14 lut 2014, 16:23
[quote="RALF"]Witajcie,
mam pytanie przez 6 sezonów mam zrobione tylko 8 tys km
A mówi się że w Polsce "kręcą" liczniki w moto.

..moja powinna mieć około 16tys
A tak na poważnie to jeśli ładnie odpala i silnik równo pracuje to raczej szkoda pieniędzy

Nie wiem , nie umiem , nie znam się...zarobiony jestem...
-
RALF
- klepacz

- Posty: 678
- Rejestracja: pn 03 lis 2008, 23:27
- Imię: Rafał
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Marki
Post
autor: RALF » pt 14 lut 2014, 17:08
emils pisze:Irydy ponoć mają latać 40tys...
W każdym razie wrzuć fotki to zobaczymy. Jest spora szansa, że nic nie będzie trzeba grzebać. Chyba, że masz za dużo kasy, ale wtedy możesz ją przelać na moje konto


kASY NIGDY ZA DUŻO...Ja po prostu dbam o sprzęta.

Radio Kolor 103 FM
K&N - Exhaust Delkewic - White Lamp - White Indicators - Polished wheel rims -Carbon Mudguard - Bagster
-
RALF
- klepacz

- Posty: 678
- Rejestracja: pn 03 lis 2008, 23:27
- Imię: Rafał
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Marki
Post
autor: RALF » pt 14 lut 2014, 17:11
smukly pisze:RALF pisze:Witajcie,
mam pytanie przez 6 sezonów mam zrobione tylko 8 tys km
A mówi się że w Polsce "kręcą" liczniki w moto.

..moja powinna mieć około 16tys
A tak na poważnie to jeśli ładnie odpala i silnik równo pracuje to raczej szkoda pieniędzy

Aż wstyd sie przyznać smukły ale tylko tyle wykręciłem przez 6 lat ( Boże Święty) ale mam jeszcze inny sprzęt do codziennej jazdy no i teraz Gold Wing gl 1200 będzie na wiosnę do tras ...a VFR ka ukochana wokół komina ,na zloty i do lansu ..szkoda mi jej po prostu.

Radio Kolor 103 FM
K&N - Exhaust Delkewic - White Lamp - White Indicators - Polished wheel rims -Carbon Mudguard - Bagster
-
Fakir
- klepacz

- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Fakir » pt 14 lut 2014, 17:36
kiki pisze:ale w rc46 wymiana świec jest co 24kkm.
to chyba masz inną serwisówkę

fistaszek i gaźnikowa 750 co 12tys km
U mnie przy niedomagających świecach nie miała mocy na wysokich obrotach
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
-
kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
-
Kontakt:
Post
autor: kiki » pt 14 lut 2014, 21:00
Fakir pisze:to chyba masz inną serwisówkę fistaszek i gaźnikowa 750 co 12tys km
No tak piszą w haynesie i owner manualu hondy (co 12 kkm przewidziana jest tylko inspekcja).
Jutro wrzucę skany

-
Fakir
- klepacz

- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Fakir » pt 14 lut 2014, 21:24
No widzisz

a masz haynesa do rc36II/rc36I ?
ale haynesa, a nie hondowską serwisówkę
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
-
kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
-
Kontakt:
Post
autor: kiki » sob 15 lut 2014, 07:53
Niestety nie mam do 750 , do 750 mam clymera.
Zresztą nie ma co wymieniać świec co 12kkm, w naszych sprzętach to po prostu wyrzucanie kasy
Dopisane:
Właśnie doczytałem, że zalecana jest wymiana świec przy przebiegu 12kmm ale w modelach US, w modelach UK przy tym przebiegu to tylko się je kontroluje. Jakieś to dziwne, możliwe że związane z rynkiem Kalifornijskim gdzie są te udziwnienia w układzie paliwowym (chyba większe restrykcje spalin)

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości