Regulator napięcia - regeneracja
- sajter
- bywalec
- Posty: 23
- Rejestracja: sob 28 maja 2016, 20:45
- Imię: Rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: Regulator napięcia - regeneracja
Udało się kostka masy głównej przy zadupku nadpadpalona Stwierdziłem, że nie ma co czyścić tylko uciąłem końcówki zrobiłem dwie grupy tak jak było w kostce i wszystko polutowałem i wszystkie problemy znikły Wrzucam parę zdjęć dla potomnych.
https://goo.gl/photos/vhXGY45pnX6MzTaDA
https://goo.gl/photos/8fk2QmgRcgsrKXyu6
https://goo.gl/photos/kohbQP7sNWACgMWMA
https://goo.gl/photos/vhXGY45pnX6MzTaDA
https://goo.gl/photos/8fk2QmgRcgsrKXyu6
https://goo.gl/photos/kohbQP7sNWACgMWMA
- Rychu
- pisarz
- Posty: 464
- Rejestracja: czw 19 lis 2009, 07:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gryfino ( okolice Szczecina)
Re: Regulator napięcia - regeneracja
ja jeszcze mialem glowny bezpiecznik wtopiony w obudowe . Oryginalny regler przezyl , ale i tak zostal zastapiony tourmaxem , a orygnial mam w zapasie wraz z alternatorem
-
- teksciarz
- Posty: 134
- Rejestracja: pt 14 paź 2016, 09:45
- Imię: Andrzej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Łomianki
Re: Regulator napięcia - regeneracja
Ja tez mam problem z regulatorem. Patrzylem na ebayu i nie wiem jaki kupic czy SC 63 czy SC 70.
Prosze o podpowiedz. Widze, ze wszystkie nie maja przewodow czy trzeba je samemu dorabiac? Wszystkie rowniez to uzywki.
Prosze o podpowiedz. Widze, ze wszystkie nie maja przewodow czy trzeba je samemu dorabiac? Wszystkie rowniez to uzywki.
- baliosia
- zadomowiony
- Posty: 98
- Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
- Imię: Michał
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Regulator napięcia - regeneracja
Witam! Ja Mam zamontowany od Crosstourera (SC70) i działa bez zarzutu. Podejrzewam że ten drugi też będzie działał bez problemu. Do regulatora przykręca się kabelki śrubkami. Wystarczy dobrze przeczytać tego posta i obejrzeć zdjęcia.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
-
- teksciarz
- Posty: 134
- Rejestracja: pt 14 paź 2016, 09:45
- Imię: Andrzej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Łomianki
Re: Regulator napięcia - regeneracja
Czy wszystkie za cene ok. 450zl. to uzywane regulatory?
- baliosia
- zadomowiony
- Posty: 98
- Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
- Imię: Michał
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Regulator napięcia - regeneracja
Nie chciałbyś wiedzieć ile kosztuje nowy w serwisie...
-
- teksciarz
- Posty: 134
- Rejestracja: pt 14 paź 2016, 09:45
- Imię: Andrzej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Łomianki
Re: Regulator napięcia - regeneracja
Ok. rozumiem , skoro wszyscy je kupuja. , a nie nowe Turmaxa to pewnie mimo wszystko troche pochodza. Ja jestem na Forum od niedawna stad moje zapytania a chcialbym przez zime troche wyszykowac maszyne. Pozdrawiam
-
- teksciarz
- Posty: 134
- Rejestracja: pt 14 paź 2016, 09:45
- Imię: Andrzej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Łomianki
Re: Regulator napięcia - regeneracja
Wczoraj zamontowałem prowizorycznie do sprawdzenia regulator SC 70 od VFR1200. Działa poprawnie i chyba wreszcie skończy się problem. Wolne obroty ze światłami długimi 14,14 V przy 5tyś 14,4V po nagrzaniu z wentylatorami wolne obr. ok. 13,2V przy 5tyś. 14,4V Przygotowane mam nawet 2 przewody do podpięcia bezpośrednio do aku. ale nie wiem czy jest sens ich podłączania. Jedyny problem jaki zauważyłem to jest grzanie się przewodów idących od alternatora ok. 50st. Może to być jeszcze z powodu nie polutowania żółtych przewodów, oraz grzanie od silnika.
Chciałbym wyeliminować ten problem i wymienić przewody od altka podłączając je bezpośrednio do regulatora, bez łączenia po drodze stosując grubsze 4mm kw.
Problem jest w tym,że nie rozbierałem jeszcze osłony bocznej i nie wiem czy wymiana tych przewodów na nowe grubsze i jednolite nie będzie dużym wyzwaniem i czy jest możliwa bez demontażu statora
Chciałbym wyeliminować ten problem i wymienić przewody od altka podłączając je bezpośrednio do regulatora, bez łączenia po drodze stosując grubsze 4mm kw.
Problem jest w tym,że nie rozbierałem jeszcze osłony bocznej i nie wiem czy wymiana tych przewodów na nowe grubsze i jednolite nie będzie dużym wyzwaniem i czy jest możliwa bez demontażu statora
- baliosia
- zadomowiony
- Posty: 98
- Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
- Imię: Michał
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Regulator napięcia - regeneracja
Witam! Ja uciąłem przy kostce i solidnie polutowałem (fotki w poście) i jest git.
- Samson1983
- pisarz
- Posty: 433
- Rejestracja: pn 24 mar 2014, 06:08
- Imię: Sławek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Strzyżów n. Wisłokiem
Re: Regulator napięcia - regeneracja
Fotek nie ma, a co nie którzy z chęcią zobaczabaliosia pisze:Witam! Ja uciąłem przy kostce i solidnie polutowałem (fotki w poście) i jest git.
..."kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej" Ryszard Riedel
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?
- Samson1983
- pisarz
- Posty: 433
- Rejestracja: pn 24 mar 2014, 06:08
- Imię: Sławek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Strzyżów n. Wisłokiem
Re: Regulator napięcia - regeneracja
Polutuj przewody między altkiem a reglerem - te żółte.Mila pisze:Wczoraj zamontowałem prowizorycznie do sprawdzenia regulator SC 70 od VFR1200. Działa poprawnie i chyba wreszcie skończy się problem. Wolne obroty ze światłami długimi 14,14 V przy 5tyś 14,4V po nagrzaniu z wentylatorami wolne obr. ok. 13,2V przy 5tyś. 14,4V Przygotowane mam nawet 2 przewody do podpięcia bezpośrednio do aku. ale nie wiem czy jest sens ich podłączania. Jedyny problem jaki zauważyłem to jest grzanie się przewodów idących od alternatora ok. 50st. Może to być jeszcze z powodu nie polutowania żółtych przewodów, oraz grzanie od silnika.
Chciałbym wyeliminować ten problem i wymienić przewody od altka podłączając je bezpośrednio do regulatora, bez łączenia po drodze stosując grubsze 4mm kw.
Problem jest w tym,że nie rozbierałem jeszcze osłony bocznej i nie wiem czy wymiana tych przewodów na nowe grubsze i jednolite nie będzie dużym wyzwaniem i czy jest możliwa bez demontażu statora
Poza tym przewody 4mm no bez jaj 2mm no niech Ci będzie 2,5mm przekroju Ci wystarczy
..."kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej" Ryszard Riedel
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?
- baliosia
- zadomowiony
- Posty: 98
- Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
- Imię: Michał
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Regulator napięcia - regeneracja
Fotki są na 14 str tego postu...
- Samson1983
- pisarz
- Posty: 433
- Rejestracja: pn 24 mar 2014, 06:08
- Imię: Sławek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Strzyżów n. Wisłokiem
Re: Regulator napięcia - regeneracja
Oka mój błąd sorrybaliosia pisze:Fotki są na 14 str tego postu...
..."kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej" Ryszard Riedel
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?
-
- teksciarz
- Posty: 134
- Rejestracja: pt 14 paź 2016, 09:45
- Imię: Andrzej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Łomianki
Re: Regulator napięcia - regeneracja
Po polutowaniu zółtych przewodów od alternatora wszystko działa prawidłowo. Przewody nie grzeją się. Tak ,żę polecam wszystkim, którzy mają problem z ładowaniem zakładać większe regulatory.
- MEKU
- zadomowiony
- Posty: 73
- Rejestracja: pn 28 paź 2013, 21:27
- Imię: Darek
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Re: Regulator napięcia - regeneracja
Wygląda na to, że również będę musiał pochylić się nad regulatorem napięcia. Przeglądnąłem nasze portale aukcyjne i kilka sklepów w sieci ale zachwalanego w tym wątku regulatora do VFR1200 nie znalazłem. a jego cena w serwisie Hondy powaliła mnie. W związku z tym rozważam zakup ori do v-teca w Hondzie lub zamiennik Tourmaxa, mam jednak wątpliwość którą być może ktoś będzie umiał rozwiać:
Czy jest jakaś korzyść (po za cenową - techniczna, żywotnościowa itp.) przemawiająca za wyborem któregoś z nich?
z podrowieniami
Czy jest jakaś korzyść (po za cenową - techniczna, żywotnościowa itp.) przemawiająca za wyborem któregoś z nich?
z podrowieniami
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości