Regulator napięcia - regeneracja

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
malina666
Posty: 6
Rejestracja: czw 25 lut 2016, 09:29
Imię: Łukasz
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: malina666 » wt 23 sie 2016, 12:38

Hej, szukałem w necie na szybko ale nie znalazłem. Gdzie moge kupic regler od VFR 1200? Lepiej ten od 1200 czy Tourmax?

Awatar użytkownika
bintom
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 62
Rejestracja: czw 09 sie 2012, 22:21
Imię: Tom
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: bintom » wt 23 sie 2016, 17:48

Nawet nie poświęciłeś 30 sekund żeby się przywitać. A jeszcze na dodatek zadajesz pytanie na które masz odpowiedź przez kilka postów wałkowane wyżej. Też mi się nie chce odpisać Ci na temat leniu

Awatar użytkownika
baliosia
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 98
Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
Imię: Michał
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gniezno

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: baliosia » wt 23 sie 2016, 21:47

Kurde mam nadzieje że to nie do Mnie bintom... : )

Awatar użytkownika
baliosia
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 98
Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
Imię: Michał
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gniezno

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: baliosia » wt 23 sie 2016, 22:11

Witam! Regler od VFR 1200 założony poniżej małe fotostory, przymocowałem go w możliwie najprostszy sposób: nagwintowałem 2 otworu M5 w ramie i przykręciłem regulator z małym dystansem żeby nie dolegał do ramy.

Sorry że nie po kolei obrazki ale dopiero się uczę...
Po zamontowaniu sprawdziłem ładowanie:
-) 1000rpm bez świateł: 14,2V
-) 5000rpm bez świateł: 14,8V
-) 1000rpm ze światłami (długie,stop, kierunek): 12,8V
-) 5000rpm ze światłami (długie,stop, kierunek): 13,6V
Wiem że mogłoby być trochę więcej ale nie podłączałem kabli bezpośrednio do aku tylko do kostki. Kabelki profesjonalnie polutowane i pozakładane podwójne koszulki termokurczliwe.
Najlepsze to że maszyna trochę pochodziła a regulator chłodny :D :D :D

Pozdrawiam.
P.S.Czarnego kabelka nigdzie nie podłączałem, nikt mi nie chce odpisać czy tak ma być :(
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
bintom
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 62
Rejestracja: czw 09 sie 2012, 22:21
Imię: Tom
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: bintom » śr 24 sie 2016, 10:41

baliosia pisze:Kurde mam nadzieje że to nie do Mnie bintom... : )
Nie, nie. Do gościa malina666

Awatar użytkownika
bintom
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 62
Rejestracja: czw 09 sie 2012, 22:21
Imię: Tom
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: bintom » śr 24 sie 2016, 10:44

Czarny kabelek w reglerze od vfr1200 nie jest potrzebny. Ja też mam 13.6-13.8 przy włączonych światłach. Za to jest bardzo stabilne te 13.7 i daje radę :-) . Jeżdżę tak od początku sezonu i jest ok

Awatar użytkownika
malina666
Posty: 6
Rejestracja: czw 25 lut 2016, 09:29
Imię: Łukasz
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: malina666 » śr 24 sie 2016, 19:29

Jesli ktoś miałby na sprzedaż regler do fvr 1200 to z checia kupie, moj jest oryginalny i założony Voltomierz pokazuje mi na obciązeniu pełnym od 12.1 do 13.8 wiec zakladam ze to za mało. Szukalem na allegro i olx ale nikt w tym momencie nie sprzedaje. Bede obserwował giełdę. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
sajter
bywalec
bywalec
Posty: 23
Rejestracja: sob 28 maja 2016, 20:45
Imię: Rafał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: sajter » śr 24 sie 2016, 20:35

Panowie jak sądzicie czy regulator SH532-12 podejdzie do VFR800 98 rok po małej przeróbce okablowania ??

Awatar użytkownika
G#R
teksciarz
teksciarz
Posty: 198
Rejestracja: pn 05 wrz 2011, 21:24
Imię: Piotr
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: G#R » śr 24 sie 2016, 21:42

@Sajter
Najlepiej szukaj od VFRy 1200.
Trzeba dorobić trochę wiązki do reglera + zmajstrować adapter (może być zwykła blacha) do przykręcenia reglera. Jest spory, ale się mieści. Gdzieś na forum wrzucałem foty jak to wyszło w mojej VFRce.

Ja dodatkowo doprowadziłem bezpośrednio z reglera (+) i (-) pod klemy i zlikwidowałem fabryczne kostki podłączeniowe do reglera. Teraz jak jadę na włączonych światłach to mam cały czas napięcie 14,2 V, bez świateł 14,3-4V. Oczywiście przeczyściłem wszystkie kostki, miejsca zbiorcze masy, po dociskałem konektory we wtyczkach i zakonserwowałem.

Przed tym zabiegiem miałem włożony regler od jakiegoś chyba Horneta. Napięcie było 13,7-8 V i przysmolona jedna kostka. Standardowo nieźle się grzał.

Awatar użytkownika
baliosia
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 98
Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
Imię: Michał
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gniezno

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: baliosia » śr 24 sie 2016, 23:16

Witam! Na chwilę obecną w naszym pięknym kraju idzie kupić regler od VFR 1200 u jednego gościa... http://allegro.pl/show_item.php?item=6414840373. Cena 450zł, tylko uprzedzam kontakt chu...y.
Pozdro.

banzik
Posty: 13
Rejestracja: wt 08 mar 2016, 09:26
Imię: Dominik
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: banzik » czw 25 sie 2016, 09:04

Osobiście polecam sprawdzenie na ebay'u, sam kupiłem u Niemców za 380 z przesyłką - 7 dni i regler u mnie. U nas powalilo ludzi z cenami tych używek.
Jakich fi przewodów użyć do połączenia reglera? Czy to że regler większy czyli od 1200 obliguje mnie do założenia grubszych? Wystarczą 1,5 mm czy lepej 2 mm większe to juz chyba od traktora by były:)

Awatar użytkownika
kubatron2
klepacz
klepacz
Posty: 1164
Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
Imię: jakub
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: rajsko/oświęcim
Kontakt:

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: kubatron2 » czw 25 sie 2016, 09:28

banzik pisze:Osobiście polecam sprawdzenie na ebay'u, sam kupiłem u Niemców za 380 z przesyłką - 7 dni i regler u mnie. U nas powalilo ludzi z cenami tych używek.
Jakich fi przewodów użyć do połączenia reglera? Czy to że regler większy czyli od 1200 obliguje mnie do założenia grubszych? Wystarczą 1,5 mm czy lepej 2 mm większe to juz chyba od traktora by były:)
1,5 wystarczy ...

Awatar użytkownika
malina666
Posty: 6
Rejestracja: czw 25 lut 2016, 09:29
Imię: Łukasz
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: malina666 » czw 25 sie 2016, 09:32

baliosia pisze:Witam! Na chwilę obecną w naszym pięknym kraju idzie kupić regler od VFR 1200 u jednego gościa... http://allegro.pl/show_item.php?item=6414840373. Cena 450zł, tylko uprzedzam kontakt chu...y.
Pozdro.
dzięki za info

Awatar użytkownika
baliosia
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 98
Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
Imię: Michał
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gniezno

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: baliosia » czw 25 sie 2016, 11:45

http://olx.pl/oferta/honda-vfr-1200-cze ... dWImp.html
...i jeszcze tu, też za 450zł (z wysyłką).

Awatar użytkownika
malina666
Posty: 6
Rejestracja: czw 25 lut 2016, 09:29
Imię: Łukasz
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: malina666 » czw 25 sie 2016, 13:25

dzieki, na ebaju znalazłem pare w dobrej cenie z vfr 1200 tez wiec dzieki za odzew.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości