Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
-
Gość
Post
autor: Gość » wt 06 lis 2007, 10:08
Ok analizując serwisówke strona 128 wychodzi (22) Injector (poniewaz masz 2 dlugie = 20 krotkim i 2 krotkie czyli razem 22) i (23) Cam Pulse Generator (2 dlugie = 20 krotkich i 3 krotkie razem 23 )
Ale ja bystry jak woda w kolzecie
-
maciek
- klepacz
- Posty: 573
- Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
- Imię: Maciej
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Piaseczno
-
Kontakt:
Post
autor: maciek » wt 06 lis 2007, 10:19
Fazer72 pisze:Dziki napisz mi proszę co dolega mojej , bo w trybie serwisowym do mnie morsem nadaje 2 x długi 2 x krótki 2 x długi 3 x krótki i od nowa
Strasznie dziwne.
Może to nr: 10 (pierwszy długi), 12 (drugi długi i 2 krótkie), potem nie pasuje pierwszy długi, poza tym mogłoby być 13.
[ Dodano: 2007-11-06, 10:20 ]
Kornik pisze:Ok analizując serwisówke strona 128 wychodzi (22) Injector (poniewaz masz 2 dlugie = 20 krotkim i 2 krotkie czyli razem 22) i (23) Cam Pulse Generator (2 dlugie = 20 krotkich i 3 krotkie razem 23 )
Ale ja bystry jak woda w kolzecie
niestety błędy sie kończą na 20
-
Gość
Post
autor: Gość » wt 06 lis 2007, 10:56
Mówie że ja się sugerowałem stroną 128
Ale już widzę swój błąd
Ostatnio zmieniony śr 07 lis 2007, 12:39 przez Gość, łącznie zmieniany 2 razy.
-
dziki100
- bywalec
- Posty: 26
- Rejestracja: ndz 05 lis 2006, 22:21
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pawłowice Śl.
-
Kontakt:
Post
autor: dziki100 » wt 06 lis 2007, 21:23
Chłopaki mam dziś straszny kłopot z internetem.Szybko wam odpiszę że Fazer ma 22 i 23 czyli sonda lambda cylindry 3 i 4.Jak naprawią łącza to się zjawię
-
musieli
- pisarz
- Posty: 309
- Rejestracja: pt 11 maja 2007, 15:37
- Imię: Dariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wawa zone
-
Kontakt:
Post
autor: musieli » śr 07 lis 2007, 09:31
maciek pisze:niestety błędy sie kończą na 20
Tak, kończą się na 20tym, ale w RC46A. Natomiast tutaj mowa o bardziej zawiłym elektronicznie RC46 Vitku
Ekskluzywne akcesoria motocyklowe marki RIZOMA
-
Fazer72
- pisarz
- Posty: 373
- Rejestracja: pt 05 paź 2007, 20:31
- Imię: Grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czę100chowa
-
Kontakt:
Post
autor: Fazer72 » śr 07 lis 2007, 11:05
Moja mała to RC46 z 01 roku i właśnie byłem w servisie i faktycznie są to błędy 22 i 23 i obydwa dotyczą sond lambda nr 1 i 2 . One się przegrzały kiedyś . Drogi dalszego postępowania są dwie 1) wymiana sond na nowe 2) wykasowanie błędów i jazda dalej . Dziękuje za pomoc
-
Gość
Post
autor: Gość » śr 07 lis 2007, 12:39
Wróć
Niewidze swojego błędu
No to nic tylko czekać na pogode
-
maciek
- klepacz
- Posty: 573
- Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
- Imię: Maciej
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Piaseczno
-
Kontakt:
Post
autor: maciek » śr 07 lis 2007, 17:37
To ja przepraszam za wprowadzenie zamętu
Niestety, serwisówki nie są doskonałe
-
dziki100
- bywalec
- Posty: 26
- Rejestracja: ndz 05 lis 2006, 22:21
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pawłowice Śl.
-
Kontakt:
Post
autor: dziki100 » śr 07 lis 2007, 20:20
W serwisówce kody błędów są na str.133 i 134 ale ktoś nie skseerował wszystkiego bo ezeczywiście jest tylko do 20.Jak macie problem to piszcie.Pomogę.A sondy warto wymienić bo to się zwróci na paliwie.Nie trzeba kupywać w serwisie.Mogę sprawdzić jakie można tam założyć i ewentualnie mogę załatwić..Sprawdzałem swoje i wiem jakie mają parametry.
-
Fazer72
- pisarz
- Posty: 373
- Rejestracja: pt 05 paź 2007, 20:31
- Imię: Grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czę100chowa
-
Kontakt:
Post
autor: Fazer72 » pt 09 lis 2007, 10:18
Dzięki Dziki cena w servisie jest mocno zaporowa , natomiast wiem kiedy one sie przegrzały bo to się zapaleniem lampki FI objawiło po pokonaniu 50 km z prędkością 180-200 co się w naszych warunkach niezbyt często zdarza , natomiast zużycie paliwa nie wzrosło . Po wykasowaniu błędu nie pojawia się ponownie , tak więc pozostaje jeździć i obserwować . Ponadto myślę że jakość paliwa może mieć wpływ w tym temacie
-
Gość
Post
autor: Gość » pt 09 lis 2007, 11:11
Dziki a mam pytanie
czujnik temperatury w chłodnicy mi sie popsół może wiesz jaki może być zamiennik bo w hondzie chcą oskubac mnie na 287 PLN a na stronie UK jest po okolo 35 Funtów
-
Dejw
- teksciarz
- Posty: 176
- Rejestracja: śr 31 paź 2007, 16:08
- Imię: Dawid
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Cieszyn
-
Kontakt:
Post
autor: Dejw » pt 09 lis 2007, 11:33
Fazer72 pisze: zapaleniem lampki FI objawiło po pokonaniu 50 km z prędkością 180-200 co się w naszych warunkach niezbyt często zdarza ,
To mam rozumiec ze jazda pare godzin taka predkością jest niemożliwa(oczywiście nie w polsce)?? ten motor nie jest do tego stworzony czy co?!
-
musieli
- pisarz
- Posty: 309
- Rejestracja: pt 11 maja 2007, 15:37
- Imię: Dariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wawa zone
-
Kontakt:
Post
autor: musieli » pt 09 lis 2007, 12:01
Dejw pisze:Fazer72 pisze: zapaleniem lampki FI objawiło po pokonaniu 50 km z prędkością 180-200 co się w naszych warunkach niezbyt często zdarza ,
To mam rozumiec ze jazda pare godzin taka predkością jest niemożliwa(oczywiście nie w polsce)?? ten motor nie jest do tego stworzony czy co?!
To raczej zbieg okoliczności, możliwe, że wynik słabego paliwa.
Ekskluzywne akcesoria motocyklowe marki RIZOMA
-
Fazer72
- pisarz
- Posty: 373
- Rejestracja: pt 05 paź 2007, 20:31
- Imię: Grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czę100chowa
-
Kontakt:
Post
autor: Fazer72 » pt 09 lis 2007, 12:39
Najpewniej była to wina paliwa , albo fakt , że jechałem z uroczą blondyneczką zamiast żony , a teren był zalesiony .....
-
Dejw
- teksciarz
- Posty: 176
- Rejestracja: śr 31 paź 2007, 16:08
- Imię: Dawid
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Cieszyn
-
Kontakt:
Post
autor: Dejw » pt 09 lis 2007, 12:44
Fazer72 pisze:Najpewniej była to wina paliwa , albo fakt , że jechałem z uroczą blondyneczką zamiast żony , a teren był zalesiony .....
To pomyliła Ci sie nazwa tej kontrolki - tam nie było FI tylko `Sumienie` napisane
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości