akumulator

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

akumulator

Post autor: Buła » sob 16 cze 2007, 19:30

wiatam,mam problem z akumulatorem,kupiłem Vfr i u kolesia paliła ładnie,wszytsko było ok,jedziłem i nic sie nie działo,przywioazłem ja do domu,chciałem odpalic a tu lipa,nawey nie zaskoczy,ale kontroli działay i sygnał dziwkowy takze,podpielismy kable rozruchowe pod aku samochodowy brata i odpaliła od strzała,pojedziłem troche i aku sie podładowało,zgasiłem i zapaliła ładnie,puznje znowu nie mogłem jej odpalic,dodoam ze jak ja pchne to mot zapała odrazu,w czasie jazdy nic sie nie dzieje,wszytko jest ok,swiatła działaja,kontrolki wszytko ok.wyciognałem aku i na akumulatorze pisze ze ma 6 AH,według mnie to chyba za mało i moze akumualtor nie trzyma dobrze,ale to dziwne bo u kolesia pali od strzała,acha gdy przekerce kluczyk na zapłon to przy nacisnieciu przycisku rozrusznika słychac po prawej stronie ze spod owieki spod siedzenie wydobywa sie tak jakby cos sie załaczało,taki pstryk,co wy myslicie,czy to moze byc aku czy cos innego,mam nadzieje ze aku.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Gienio
klepacz
klepacz
Posty: 1807
Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Gienio » sob 16 cze 2007, 19:43

Buła sprawdz sobie ladowanie, jak ja kupilem moto to tez palilo bez problemu ale po paru dniach rzucilo palenie, regler byl padniety i aku od niego padlo i bylo do wymiany, a tak swoja droga to chyba aku powinno byc wieksze niz 6AH, ja mam jesli dobrze pamietam 12AH

ogor89
bywalec
bywalec
Posty: 28
Rejestracja: ndz 03 cze 2007, 09:40
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dębica/Częstochowa
Kontakt:

Post autor: ogor89 » ndz 17 cze 2007, 19:13

To coś co się załącza to pewnie przekaźnik. Jak Cię to wkurza to możesz poszukać jakiegos cichszego egzemplarza. Co do reszty to mi też się wydaje, że to regler. Sprawdź czy aku przyjmuje prąd i jak się ładuje, potem sprawdź regulator. Możesz podjechać do któregoś z forumowiczów i pożyczyć sprawny egzemplarz na kilka minut, o ile ktoś się zgodzi :).

Awatar użytkownika
Karol
klepacz
klepacz
Posty: 652
Rejestracja: czw 23 mar 2006, 14:55
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Karol » ndz 17 cze 2007, 20:42

Według mnie to 6AH to za mało do fvr. Ja mam 12 AH. Najpierw sprawdziłbym ładowanie a potem wymienił akumulator na większy
RClomza.pl

Awatar użytkownika
Krajan
klepacz
klepacz
Posty: 1273
Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Krajan » ndz 17 cze 2007, 20:55

12Ah powinno być oryginalnie, ja do poprzedniej zapodałem 10Ah i nie odczułem zmiany ale 6Ah to raczej do skutera :confused "Pstrykanie" przekaźnika występuje jak masz za małe napięcie podawane na rozrusznik z akumulatora.. więc albo tak jak poprzednicy pisali, albo nie masz odpowiednich styków, czyli przeczyścić i mocno dokręcić.

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » pn 18 cze 2007, 06:33

witam,dzieki za porady,dzisiaj sprawdze ładownie i zobacze co i jak,acha,jak nie chciała zapalic to jak dotknołem akumulatora to był bardzo goracy.nie chciałbym zeby to była regulatora bo to spory wydatek i to na samym poczatku :roll:
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
knight
pisarz
pisarz
Posty: 304
Rejestracja: wt 19 wrz 2006, 19:47
Imię: Jakub
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bydgoszcz (Gdańsk)

Post autor: knight » pn 18 cze 2007, 10:18

cykanie przekaźnika od rozrusznika może być spowodowany tym, że sie zawiesił na szczotkach czy coś takiego.... Kopnąć go prądem i będzie ok, pod warunkiem,że wyżej wymienione elementy są ok....

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » pn 18 cze 2007, 17:53

Krajan pisze:12Ah powinno być oryginalnie
w manualu jest napisane że 10Ah do 800FI może v-tec ma 12 ?
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » wt 19 cze 2007, 06:59

witam,załorzyłem wczoraj nowy akumulator,w sklepie koles powiedział ze taki jest przeznaczony,10 Ah,moto zapaliło od strzała :hooray :hooray ,jezdziłem wczoraj troche i narazie jest wszytko ok,a dzwoniłem do kolesia od którego kupiłem i powiedział ze włozył taki na sztuke bo innego nie miał,takze to moze była wina akumulatora,mam nadzieje ze tak.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
wasyl
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3148
Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: wasyl » wt 19 cze 2007, 09:18

Ja mam u siebie 12Ah.

Tak mi doradzili koledzy (starsi stażem motocyklowym)

Nie narzekam.
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....

Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości