Przygasające kontrolki
- Pepe VFR
- klepacz
- Posty: 944
- Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 12:05
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Przygasające kontrolki
Jak silnik pracyje na jałowych obrotach to światło słabiej świeci i kontrolki troche przygasają myślę że może być to problem alternatora który ma za słabe ładowanie bo jak dużo w korkach jeżdze to już ze dwa razy padł aku czy jest to jakiś duży problem czy można przeregulować alternator i bedzie ok mam też wrażenie jakby na wysokich obrotach miał za mocne ładowanie bo jak wyprzedzam i redukuje bieg to na wysokich obrotach silnika kierunki szybko migają poradzicie coś
Pzdr
Pzdr
Wypalony papieros skraca życie Srednio o 1min
Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!
Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!
Wiemy. Modlińska 217, może nie najtaniej, ale pewnie i miło. Ale zanim wydasz 4,5 stówki to sprawdź styki na kościach alternator-regler. W ostatnim czasie okazuje się, że większość niedomagań ładowania czai się w tym miejscu. Jeśli masz problem z lokalizacją miejsca to przyjeżdżaj do mnie i ustalimy przyczynę (mam nadzieję).
Zanim rzucisz kasę w błoto połączenia sprawdź w swym moto.
Zanim rzucisz kasę w błoto połączenia sprawdź w swym moto.
- cristo
- pisarz
- Posty: 280
- Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
To, ze przygasa na jalowych obrotach to moim zdaniem nie jest duzy problem.
Mam podobnie a regulator napewno jest sprawny. Widac to zwlaszcza w nocy jak mam wlaczony kierunkowskaz. U mnie spowodowane jest to chyba tym, ze na wolnych obrotach mam dosyc niskie napiecie, bylo to poruszane w innym temacie.
Niepokojace jest jednak to, ze na wysokich obrotach tez wariuje. Najlepiej wez sobie miernik i zmierz napiecie przy roznych obrotach.
Dokladnie tak jak pisze Sowa - szkoda wywalac pieniadze na regulator napiecia, skoro wina moze lezec gdzie indziej.
Mam podobnie a regulator napewno jest sprawny. Widac to zwlaszcza w nocy jak mam wlaczony kierunkowskaz. U mnie spowodowane jest to chyba tym, ze na wolnych obrotach mam dosyc niskie napiecie, bylo to poruszane w innym temacie.
Niepokojace jest jednak to, ze na wysokich obrotach tez wariuje. Najlepiej wez sobie miernik i zmierz napiecie przy roznych obrotach.
Dokladnie tak jak pisze Sowa - szkoda wywalac pieniadze na regulator napiecia, skoro wina moze lezec gdzie indziej.
Krzysiek
'Hasta la victoria siempre'
http://picasaweb.google.com/boootak/
http://www.bikepics.com/members/cristo/
'Hasta la victoria siempre'
http://picasaweb.google.com/boootak/
http://www.bikepics.com/members/cristo/
- Pepe VFR
- klepacz
- Posty: 944
- Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 12:05
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Sprawdzaliśmu dzisiaj z Sową ładowanie okazało się że na niskich obrotach nie ma wcale ładowania tylko napięcie z aku a na wyższych jest około 13,5 a powinno być 14,5 jutro dobierzemy się do alternatora bo to może być przyczyna ale może ktoś się oriętuje co to może być
Wypalony papieros skraca życie Srednio o 1min
Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!
Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!
Już wszystko wiem, konsultowałem się z elektrykiem i jutro pomierzymy altera i będzie wszystko wiadomo. olo, Pepe VFR niestety ma 12,5-13,7 i wygląda na to, że nie ma pełnego ładowania. Dziś trochę zbrakło mi fachowej wiedzy, ale już się uzbroiłem i mogę iść z problemem za remizę. Pepe VFR, zapodawaj jutro tak jak się umawialiśmy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości