Strona 1 z 1

Vtec instalacja elektryczna.

: ndz 07 sie 2011, 11:13
autor: Hendrix
Witam wszystkich po długiej nieobecności..życie pokazało że stara miłość nie rdzewieje i powróciłem po paru latach do VFR tym razem Vtec. Zaraz po zakupie..pojechałem do Portugalii:) wróciłem. Przepalił mi się dwa razy bezpiecznik od świateł i zegarów. Więcej grzechów nie pamiętam..na dystansie 7500km..ale po powrocie podczas serwisowania hondy po podróży nagle..zaczął sam kręcić rozrusznik! ..a kluczyki w kieszeni! Odłączyłem aku i poszukiwanie gremlina..no i wyszło połowa instalacji wyjarana..zaczęło się bodajże od kostki pompy paliwa i w tej chwili jestem w okolicy zbiornika wyrównawczego i stopione przewody idą dalej..Znalazłem jakąś instalacje na alledrogo do vteca i pytanie czy instalacja z Hissem będzie fungowała z wersją amerykańską bez niego ( posiadam interceptora ) a i czy instalacje z 800 `98-2001 są podobne do vtecowej? Tych zdecydowanie więcej na portalu aukcyjnym. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc. A i dodam jeszcze że prawdopodobnie góra instalacji ( od czachy i kompa ) jest sprawna.
Nurtuje mnie jeszcze pytanie dlaczego wszystkie bezpieczniki są ok..

Re: Vtec instalacja elektryczna.

: ndz 07 sie 2011, 23:11
autor: Damo 88
Sprawdz w EPC Honda na rysunkach Jeżeli jest osobna wiązka to powinna pasować , Sprawdź bezpieczniki może Jakiś cymbał Włożył większe Amperowo , Bo mu wyrzucało . nie widzę innej możliwości :idea: .

......
Ja chciałbym Dostać poprzedniego właściciela ,mechanika samochodowego co na śrubę nałożył klej do gwintów i skręcił łańcuszek rozrządu w moim samochodzie :twisted: .

Re: Vtec instalacja elektryczna.

: ndz 23 paź 2011, 17:46
autor: Mundek
To jest czesta przypadłośc w Vtecach i wczesniejszych modelach VFR. Wejdz na forum VFR Discussion a tam znajdziesz dużo postów dotyczących tego samego problemu. Kolesie z USA wymieniaja orginalne okablowanie miedzy regulatorem napiecia a akumulatorem, bo te orginalne nie zdadaje egzaminu na dluższa mete. Jeden z nich - maniak elektroniki i elektryki produkuje wlasne okablowanie, ktore nazwal "VFRness" eleminujące problem przepalajacego sie regulatora, padajacego akumulatora i topiących się kabli. Kosztuje to stosunkow niedrogo, a daje swięty spokój. Dołującym jest fakt, że Honda przez cale lata produkcji nie zrobila nic, żeby ten stan rzeczy zmienić. Sam zakupilem "VFRness" do obu swoich VFR-ek, bo wole dmuchac na zimno, chociaz w Fi regler już mi padl. Poniżej pomocne linki:
Tu możesz poczytać jakie problemy mają koledzy za oceanem:
http://www.vfrdiscussion.com/forum/inde ... ntry705434

Tu masz wyjaśnienie o co biega w VFRness:
http://www.vfrdiscussion.com/forum/inde ... l__vfrness

A tu możesz kupić VFRness:
http://www.wiremybike.com/product_info. ... d544acf949