VFR 800 Fi STAN LICZNIKA

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
motoedekVFR
Posty: 9
Rejestracja: ndz 27 kwie 2008, 16:37
Imię: Mateusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

VFR 800 Fi STAN LICZNIKA

Post autor: motoedekVFR » pt 29 kwie 2011, 19:43

Witam, mam pytanie dotyczące przebiegu ww modelu vfr-ki czy jest możliwość, że stan licznika nie jest oryginalny tzn. że ktoś go cofnął czy raczej ciężki temat z tym cofaniem licznika? Ponieważ w vfr-ce, która ma 10 lat przebieg około 30 tys. km to raczej podejrzana sprawa.
Born to ride, ride to live... ;)

kiciol
klepacz
klepacz
Posty: 1577
Rejestracja: czw 12 cze 2008, 20:22
Imię: Roman
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Post autor: kiciol » pt 29 kwie 2011, 19:49

Nie ma rzeczy nie możliwych ;-) Dla byle handlarza to żaden problem. Trza sie skupić na oględzinach i stopniu zużycia poszczególnych elementów, ponieważ licznik raczej prawdy Ci nie powie.
... owoc żywota twojego je...ZUS .

http://www.bikepics.com/pictures/2297876/

Awatar użytkownika
michał RC 46
pisarz
pisarz
Posty: 498
Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
Imię: Michał
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Post autor: michał RC 46 » pt 29 kwie 2011, 20:03

Ja przy oględzinach patrze na ogólny stan motocykla, i to w zasadzie od razu mówi czy jest to moto które ma 30 tyś, czy dobrze ponad 80 tyś. Także nie patrz na licznik i rocznik tylko na wizerunek całego moto ;)
Czerwone najszybsze !

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2508
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » pt 29 kwie 2011, 20:06

w starszych VFr licznik jest do 99999 i jak ma 30 kkm to moze juz miec 130 lub 230 kkm :biggrin

Awatar użytkownika
slimak
klepacz
klepacz
Posty: 1135
Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu

Post autor: slimak » pt 29 kwie 2011, 22:36

motoedekVFR, nie przejmuj się 30 czy 80 tys w VFR żadna różnica
ZKL

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2424
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Arnold » sob 30 kwie 2011, 20:22

Najszybciej chyba poznać po tarczach hamulcowych. Po około 60 k km powinny się zbliżać do minimalnej grubości. Przynajmniej do tej pory moto które widziałem miały taki "współczynnik" zużycia.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
Piotrek82
teksciarz
teksciarz
Posty: 151
Rejestracja: śr 13 paź 2010, 12:55
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szastarka

Post autor: Piotrek82 » sob 30 kwie 2011, 20:33

Arnold pisze:Najszybciej chyba poznać po tarczach hamulcowych. Po około 60 k km powinny się zbliżać do minimalnej grubości. Przynajmniej do tej pory moto które widziałem miały taki "współczynnik" zużycia.
eee chyba trochę przeszacowałeś....z mojego doświadczenia to jakieś 100tyś da się na tarczach zrobić, no chyba że ktoś tylko w mieście albo na torze jeździ to możliwe. Poza tym zakładanie nieodpowiednich klocków też może wyjechać tarcze.

Awatar użytkownika
slimak
klepacz
klepacz
Posty: 1135
Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu

Post autor: slimak » sob 30 kwie 2011, 20:58

ja mam ponad 8-tyś i ten sezon jeszcze dadza rade
ZKL

Awatar użytkownika
Gregory
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2089
Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
Imię: Grzesiek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kęty
Kontakt:

Post autor: Gregory » sob 30 kwie 2011, 21:44

Arnold pisze:Najszybciej chyba poznać po tarczach hamulcowych. Po około 60 k km powinny się zbliżać do minimalnej grubości. Przynajmniej do tej pory moto które widziałem miały taki "współczynnik" zużycia.
No to przegiąłeś.
Ja mam 70kkm i tarcze mają po 4,2mm, a min to 3,5mm więc spokojnie 100kkm starczają, a nawet jeszcze więcej - zależy od stylu jazdy.

motoedekVFR, 30, 80, czy 180 nie ma dużego znaczenia dla tej maszyny. Jak na razie czytałem o przebiegu (udokumentowany) 430tyś bez remontu - więc .... :evil nic tylko latać :mrgreen:
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów

Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.

CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2424
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Arnold » sob 30 kwie 2011, 21:50

:disagree W sumie macie rację. Tylko ile, w takim razie, moja ma przebiegu??? :mrgreen:
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
DeVeDe
pisarz
pisarz
Posty: 298
Rejestracja: sob 10 sty 2009, 12:47
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa - Bródno
Kontakt:

Post autor: DeVeDe » pn 02 maja 2011, 22:55

Wracajac do tematu.. nie ma mozliwosci zeby sprawdzic org. stan licznika... jezeli licznik jest cyfrowy to podpinasz lapka z interfejsem i ustawiasz sobie jaki przebieg chcesz... na analogowym liczniku pewnie sprawdzila by sie metoda z samochodow... Rownie dobrze zegary moglby by byc zmienione.... po prostu nie da sie sprawdzic ;) Dlatego patrzy sie ogolnie na sprzet.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości