potrzebna wtyczka do regulatora

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
mobiand
teksciarz
teksciarz
Posty: 166
Rejestracja: sob 15 maja 2010, 23:37
Model VFR: Była rc36II jest XX
Imię: Andrzej
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sulęcin
Kontakt:

potrzebna wtyczka do regulatora

Post autor: mobiand » pt 31 gru 2010, 15:30

WITAM, zakupiłem regulator Ducati Energia do mojej hondzi. Wcześniej ktoś zamontował w niej jakieś badziewie z którego wychodzą kabelki i są spięte na popularne wsuwki. No i teraz mam problemik - skąd wsiąść wtyczkę pasująca do mojego nowego reglera?? pomóżcie
była VFR 750f rc36II 1996 a jest 1100xx, WFM M06 1962, WSK125 1979, Jawa 50

waclv
teksciarz
teksciarz
Posty: 128
Rejestracja: pt 19 cze 2009, 17:28
Model VFR: VFR 750 RC36II
Imię: Piotr
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: waclv » ndz 02 sty 2011, 11:29

mobiand, Już śpieszę z odpowiedzią na nurtujące Twoja osobę zagadnienie bo inne osoby na 4um jeszcze chyba opijają nowy rok:mrgreen:
Nie ma jako takiej kostki dostępnej w sprzedaży ewentualnie z jakiejś używanej instalacji ale sądzę że lepiej zrobić to tak jak podam poniżej
Cała sprawa opiera się na tym że Musiałbyś dorobić sobie kable razem z końcówkami na własną rękę, czyli z tego co pamiętam 2 przewody do aku i masy motocykla uzbroić w szerokie końcówki żeńskie takie jak na przykład są w kostkach do reflektorów samochodowych z lampami H4 a pozostałe 3 końcówki od alternatora uzbroić w nieco cieńsze konektory (tak brzmi fachowa nazwa tego ustrojstwa :smile:) również typu żeńskiego bodajże mają szerokość 6,4 mm - WAŻNA sprawa jest taka że te 3 kabelki od altka można podłączyć w dowolny sposób do regulatora zamiennie ze sobą i nic się nie stanie( w oryginale mają wszystkie 3 nawet takie samo oznaczenie kolorystyczne)
Wszystko nabędziesz w sklepie z art elektrycznymi/elektronicznymi ewentualnie Jakbyś miał problem z tymi większymi konektorami to w sklepie motoryzacyjnym sprzedają często kostki do lamp w których osobno do złożenia są kostka i końcówki- kostkę zostawiasz a konektorki wykorzystujesz do swojej instalacji
Dodatkowo jeśli Ci się chce Możesz wymienić na całej długości te kable dla większej pewności gdyż z wiekiem potrafią stracić swoje właściwości przewodzące co zwiększa ryzyko spalenia regulatora.

Noworoczne wypracowanie napisałem, człowiek po długim niepisaniu ma ochotę się wypisać trochę :mrgreen:

Jakbyś Miał jeszcze jakieś pytania Pytaj i napisz co Ci z tego wyszło pozdro i do siego!

Awatar użytkownika
mobiand
teksciarz
teksciarz
Posty: 166
Rejestracja: sob 15 maja 2010, 23:37
Model VFR: Była rc36II jest XX
Imię: Andrzej
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sulęcin
Kontakt:

Post autor: mobiand » ndz 02 sty 2011, 13:16

i tak tez bede musial uczynic (jak tylko rece przestana mi sie trzasc po sylwestrze).
W sumie spodziewalem sie takiej odpowiedzi choc gdzies tam mialem malutka iskierke nadziei ze znajdzie sie ktos kto napisze "mam akurat taka kostke i jest mi niepotrzebna wiec juz ci ja wysylam"hehe

[ Dodano: |2 Sty 2011|, o 13:18 ]
i jeszcze jedno pytanie. Te dwa szerokie do masy i do aku - ktory jest ktory tzn, lewy do masy czy odwrotnie?? (patrzac na wtyczke trzymajac regler uzebrowaniem do gory :) )
była VFR 750f rc36II 1996 a jest 1100xx, WFM M06 1962, WSK125 1979, Jawa 50

waclv
teksciarz
teksciarz
Posty: 128
Rejestracja: pt 19 cze 2009, 17:28
Model VFR: VFR 750 RC36II
Imię: Piotr
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: waclv » ndz 02 sty 2011, 22:32

z tego co obejrzałem w swojej to patrząc na regler z góry tak jak jest przykręcony do ramy to plus jest na dole a minus u góry czyli w przełożeniu na to jak jest w poziomie lewy plus a na prawo minus-użebrowanie w górze ;-)
jakbys miał wątpliwości to zawsze można przemierzyć regulator miernikiem gdzieś było opisane na forum żeby z tym gafy nie zrobić :grin:

Awatar użytkownika
mobiand
teksciarz
teksciarz
Posty: 166
Rejestracja: sob 15 maja 2010, 23:37
Model VFR: Była rc36II jest XX
Imię: Andrzej
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sulęcin
Kontakt:

a wiec tak.......................

Post autor: mobiand » wt 04 sty 2011, 13:53

regler wymieniony. Po odpaleniu przy 5000obr mam ladowanie okolo 14,5V. Przy wlączonych światlach i pracujacym wentylatorze ladowanie spada do okolo 13,2V. Mysle ze to prawidlowe ladowanie??
była VFR 750f rc36II 1996 a jest 1100xx, WFM M06 1962, WSK125 1979, Jawa 50

Awatar użytkownika
MC_Hammer
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2124
Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
Imię: Maciej
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: MC_Hammer » wt 04 sty 2011, 15:46


adjar
klepacz
klepacz
Posty: 802
Rejestracja: pt 08 sty 2010, 15:46
Model VFR: VFR800Fi'00
Imię: Adam
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: adjar » wt 04 sty 2011, 15:47

Obawiam się, że nie. To 13,2 to zdecydowanie za mało.

Awatar użytkownika
mobiand
teksciarz
teksciarz
Posty: 166
Rejestracja: sob 15 maja 2010, 23:37
Model VFR: Była rc36II jest XX
Imię: Andrzej
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sulęcin
Kontakt:

Post autor: mobiand » wt 04 sty 2011, 19:30

przyjrzalem sie akumulatorowi, po dwoch stronach jest wklesniety. Nie wiem co to oznacza, ale w piatek pozycze od kumpla drugie aku (sprawne na 100%) i trza sprawdzic. Kostka przekaznika (ta przy aku) sprawdzona, i przy kablu czerwono bialym czyli tym z reglera jak sadze jest wtyczka lekko nadtopiona, styki juz wyczyszczone i sprawdzone wiec pozostaje sprawdzic aku :(
była VFR 750f rc36II 1996 a jest 1100xx, WFM M06 1962, WSK125 1979, Jawa 50

Awatar użytkownika
Fakir
klepacz
klepacz
Posty: 1105
Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
Model VFR: VFR750 & XT600
Imię: Krzysztof
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Re: potrzebna wtyczka do regulatora

Post autor: Fakir » pn 29 sty 2018, 17:49

Cześć, czy komuś udało się nabyć nową wtyczkę?
gdzie szukać takiej jak jest oryginalnie?
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré

AdrianOstr
Posty: 10
Rejestracja: pn 16 paź 2017, 17:41
Model VFR: 800 Vtec
Imię: Adrian
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Ostrowiec

Re: potrzebna wtyczka do regulatora

Post autor: AdrianOstr » pn 29 sty 2018, 23:36

Jak rozmawiałem z Gywerem to wspominał że ma oryginały po 50 zł. Dzwoń może Ci odsprzeda 503 038 126.

Awatar użytkownika
Zając
klepacz
klepacz
Posty: 1018
Rejestracja: sob 06 sie 2011, 15:10
Model VFR: 800 FI
Imię: Dariusz
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Hanna

Re: potrzebna wtyczka do regulatora

Post autor: Zając » wt 30 sty 2018, 07:34

Ja bym to po lutował i miał spokój. Samemu zarabiać końcówki w kostce może doprowadzić do przepalenia w konsekwencji do zwarcia i uszkodzenia regera czy altka. Ja mam polutowne przewody i nawet po dobrej przejażdżce w miejscach lutowania przewody chłodne a kostka chociaż oryginalna zawsze była gorąca.
LWL 74HN

Awatar użytkownika
belkot
klepacz
klepacz
Posty: 749
Rejestracja: ndz 28 kwie 2013, 16:51
Model VFR: vtec
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży

Re: potrzebna wtyczka do regulatora

Post autor: belkot » wt 30 sty 2018, 13:59

kumpel mial 3 nowe wtyczki na sprzedaz. Nie wiem czy aktualne. W jego imieniu dalem ogloszenie w gieldzie

K_L_A_M_A
teksciarz
teksciarz
Posty: 188
Rejestracja: ndz 12 gru 2010, 21:37
Model VFR: 800 V-TEC
Imię: KAMIL
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: BYTOM

Re: potrzebna wtyczka do regulatora

Post autor: K_L_A_M_A » śr 31 sty 2018, 17:37

Zając pisze:
wt 30 sty 2018, 07:34
Ja bym to po lutował i miał spokój. Samemu zarabiać końcówki w kostce może doprowadzić do przepalenia w konsekwencji do zwarcia i uszkodzenia regera czy altka. Ja mam polutowne przewody i nawet po dobrej przejażdżce w miejscach lutowania przewody chłodne a kostka chociaż oryginalna zawsze była gorąca.
Potwierdzam , do tego porządnie zaizolować i żadna pogoda nie straszna . No i spokój na lata :)

Johnzie
bywalec
bywalec
Posty: 28
Rejestracja: pn 08 cze 2015, 19:42
Model VFR: 800 V-TEC ABS
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna

Re: potrzebna wtyczka do regulatora

Post autor: Johnzie » pt 09 lut 2018, 09:06

Komu alternator miły niech lutuje przewody. Wtyczki się robią z czasem luźne zaczynają się grzać a potem już z górki do zwarcia. Miałem taką przygodę po 3 miesiącach od montażu nowego altka w warsztacie i zażyczyłem sobie wtyczkę. Niespodzianka spotkała mnie w Rumunii - dym z motocykla, przepalona izolacja przewodów przy wtyczce i doszło do zwarcia, altek padł w drodze powrotnej do domu.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości