Świece

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Model VFR: VFR VTec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Damo 88 » sob 10 lip 2010, 17:22

Szczerze nie lepiej dołożyć i kupić irydowe przecież tu jest wtrysk a takie świeczki zapewne poprawiają precyzje spalania mieszanki . a jak jest ze standardowymi to każdy wie ..

Awatar użytkownika
Gregory
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2088
Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
Model VFR: BMW K1200S
Imię: Grzesiek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kęty
Kontakt:

Post autor: Gregory » ndz 11 lip 2010, 23:42

Damo 88, Ja mam założone irydy i nie narzekam ;-)
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów

Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.

CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,

Awatar użytkownika
Kajzer
teksciarz
teksciarz
Posty: 188
Rejestracja: wt 08 cze 2010, 21:08
Model VFR: rc36/1
Imię: Jarek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kajzer » sob 21 sie 2010, 13:20

Mam założone świece NGK CR9EHVX, a według katalogu powinny być CR9EH-9. moje moto to RC36/1 z 93r. Czy te co mam założone mogą zostać bo są w bardzo dobrym stanie i jaka jest różnica między nimi :?: :?: :?:

[ Dodano: 2010-08-22, 15:48 ]
Już mam oznaczenie VX według tabel NGK oznacza platynową elektrodę [chyba powlekaną] :idea:

Awatar użytkownika
Rychu
pisarz
pisarz
Posty: 464
Rejestracja: czw 19 lis 2009, 07:28
Model VFR: VFR 800 FI - 98
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gryfino ( okolice Szczecina)

Post autor: Rychu » czw 02 wrz 2010, 23:39

co ile wymieniamy swieczki w vfr 800 fi ? wczoraj zalalem maszyne przy odpalaniu , a odpalalem jak zwykle, moje standardowe swieczki ngk maja ok 18 tys km

Awatar użytkownika
Diego
klepacz
klepacz
Posty: 1544
Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 20:52
Imię: Mirek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock city

Post autor: Diego » czw 02 wrz 2010, 23:48

Wymiana- 24.000
NGK CR9EH-9 zwykla - CR9EHVX-9 platynowa
DENSO U27FER9 zwykła - IUH27 irydowa
odstep 0.8-0.9 mm

Oczywiście te lepsze świeczki mają dłuższy żywot.np irydowe NGK coś ok 40 tys km.

Awatar użytkownika
Lukaszny
pisarz
pisarz
Posty: 365
Rejestracja: pt 07 wrz 2007, 12:58
Model VFR: VTEC 2007
Imię: Łukasz
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: Lukaszny » sob 04 wrz 2010, 19:57

Dziś też mnie odrobinę zatkało w serwisie - IMR9B-9H - 114 zł sztuka :shock:

Ciekawe jaki jest powód tego, że fabrycznie są tu tylko świece irydowe? Honda i NGK robią zmowę cenową przeciwko klientowi czy też dojście/wymogi/obciążenie jest tak paskudne w Vitkach, że musi być świeca irydowa.

Awatar użytkownika
Kajzer
teksciarz
teksciarz
Posty: 188
Rejestracja: wt 08 cze 2010, 21:08
Model VFR: rc36/1
Imię: Jarek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kajzer » ndz 05 wrz 2010, 20:27

Nawet jak na irydową świecę to cena z kosmosu. :eek:

Awatar użytkownika
Diego
klepacz
klepacz
Posty: 1544
Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 20:52
Imię: Mirek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock city

Post autor: Diego » ndz 05 wrz 2010, 21:32

Nie wiem jak do Vitka ale do FI stare świeczki miałem zwykłe NGK CR9EH-9 i nie mam zastrzeżeń .Np w Larssonie są po 38,80 bez rabatu. (x 4 =155,20 ) irydowe NGK CR9EHIX-9 mają 63,40 ( x 4 =253,60)
Teraz śmigam na irydowych kupionych u Fabika.(Dał baaaardzo dobrą cenę)Jak ktoś mało jeździ lub cierpi na brak gotówki to śmiało polecam zwykle.Jak jest kasiora i duże przebiegi to taniej wychodzi na irydowych bo żywotność jest dwa razy większa.
Nie pamiętam tylko w czym platynowe były lepsze.

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Model VFR: 800 Fi '98
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » pn 06 wrz 2010, 10:15

Rychu pisze:co ile wymieniamy swieczki w vfr 800 fi ? wczoraj zalalem maszyne przy odpalaniu , a odpalalem jak zwykle, moje standardowe swieczki ngk maja ok 18 tys km
jak to zrobiłeś? jak odpalasz motocykl ?
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Model VFR: 800FI '98
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » śr 08 wrz 2010, 19:00

Diego pisze:Wymiana- 24.000
NGK CR9EH-9 zwykla - CR9EHVX-9 platynowa
DENSO U27FER9 zwykła - IUH27 irydowa
odstep 0.8-0.9 mm

Oczywiście te lepsze świeczki mają dłuższy żywot.np irydowe NGK coś ok 40 tys km.
Nie no zwyczaje swiece wg producenta do wymiany idą po 12kkm, irydowe pewnie później.
Na chwile obecną u mnie zwyczajne denso mają już 14kkm i śmigają :)

Awatar użytkownika
Rychu
pisarz
pisarz
Posty: 464
Rejestracja: czw 19 lis 2009, 07:28
Model VFR: VFR 800 FI - 98
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gryfino ( okolice Szczecina)

Post autor: Rychu » pt 17 wrz 2010, 20:27

swieczki NGK , dalem ssanie na prawie max tak jak zawsze to robie i jak zwykle wciskam starter , odpalila na sekunde i zgasla , potem prawie zajechalem aku aby ja odpalic , czasami sie odzywala ale nie zaskoczyla , wkoncu dalem gaz na max i krecilem ,zaskoczyla po chwili . To byl jej jeden jedyny kaprys odkad ja mam... a ma juz 98 tys :D

Awatar użytkownika
Diego
klepacz
klepacz
Posty: 1544
Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 20:52
Imię: Mirek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock city

Post autor: Diego » pt 17 wrz 2010, 21:20

Rychu pisze:swieczki NGK , dalem ssanie na prawie max tak jak zawsze to robie i jak zwykle wciskam starter , odpalila na sekunde i zgasla , potem prawie zajechalem aku aby ja odpalic , czasami sie odzywala ale nie zaskoczyla , wkoncu dalem gaz na max i krecilem ,zaskoczyla po chwili . To byl jej jeden jedyny kaprys odkad ja mam... a ma juz 98 tys :D
Daj ssanie tylko do połowy i odpal sprzęta bez gazu.

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Model VFR: VFR VTec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Damo 88 » sob 18 wrz 2010, 00:36

Jeżeli nie odpala bez dodania gazu to prawdopodobnie gaźniki do regulacji
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .

Awatar użytkownika
Diego
klepacz
klepacz
Posty: 1544
Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 20:52
Imię: Mirek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock city

Post autor: Diego » sob 18 wrz 2010, 00:48

Damo 88 pisze:Jeżeli nie odpala bez dodania gazu to prawdopodobnie gaźniki do regulacji
Damo "obudź się czarny Ali Babo" Rychu ma Fi. :biggrin :lol :lol

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Model VFR: VFR VTec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Damo 88 » sob 18 wrz 2010, 03:10

No tak zasilany wtryskiem :biggrin :bye
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 8 gości