Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
-
Łysolek
- Shrek

- Posty: 1261
- Rejestracja: sob 04 lip 2009, 08:45
- Imię: Adam
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Marki
Post
autor: Łysolek » pn 11 paź 2010, 13:11
witam,
Ownersi potrzebuje pomocy , nie działa mi światło stopu jak hamuje ręcznym , a jak nożnym to działa

pliss o rady
jak zawsze nagroda dla pierwszego pomagającego

-
daro1980
- pisarz

- Posty: 203
- Rejestracja: wt 09 mar 2010, 10:33
- Imię: Dariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ostrow Wlkp
-
Kontakt:
Post
autor: daro1980 » pn 11 paź 2010, 13:15
sprawdzałeś kabelki dochodzące do klamki ... lubią się przecierać zaraz na wejściu w czujnik ...
-
MC_Hammer
- ostry klepacz

- Posty: 2124
- Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
- Imię: Maciej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
Post
autor: MC_Hammer » pn 11 paź 2010, 13:17
daro1980 pisze:sprawdzałeś kabelki dochodzące do klamki ... lubią się przecierać zaraz na wejściu w czujnik ...
Lub luzować i wypadać

-
Łysolek
- Shrek

- Posty: 1261
- Rejestracja: sob 04 lip 2009, 08:45
- Imię: Adam
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Marki
Post
autor: Łysolek » pn 11 paź 2010, 13:29
a jak te kable wychodza z klamki ? chyba wszystkie razem z starterem i rolgazem , czyli co musze wszystko rozkręcić i tam zajrzec czy wystarczy odkręcić klamke ?
-
daro1980
- pisarz

- Posty: 203
- Rejestracja: wt 09 mar 2010, 10:33
- Imię: Dariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ostrow Wlkp
-
Kontakt:
Post
autor: daro1980 » pn 11 paź 2010, 13:35
nie nie odkręcaj ...przypatrz się tylko uważnie i znajdziesz dwa przewody dochodzące do stycznika przy klamce ...łatwo zlokalizować patrz na klamkę od spodu ... zwarcie tych dwóch przewodów powinno skutkować zapaleniem stopu

...
-
klosiewi
- klepacz

- Posty: 1369
- Rejestracja: pt 24 kwie 2009, 15:59
- Imię: Grzegorz
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grójec
Post
autor: klosiewi » pn 11 paź 2010, 13:48
Adaś przy ośce od klamki jest czujnik chyba indukcyjny do niego dochodzą dwa kabekli. Zobacz czy tam jest wszystko ok czy nie są zaśniedziałe są montowane na wsówki
zdjęcie poglądowe: z portalu dwa-kola.pl
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Łysolek
- Shrek

- Posty: 1261
- Rejestracja: sob 04 lip 2009, 08:45
- Imię: Adam
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Marki
Post
autor: Łysolek » pn 11 paź 2010, 15:08
dobra dzięki za rady Koledzy

, nagrody nie bedzie bo za duzo pomagających
a tak serio poruszałem tylko kabelkiem i raz jest raz nie ,wiec zdejme spryskam założe , izolacją doprawie i powinno działać
więc wszyscy trzej macie ode mnie "POMÓGŁ"
-
jm31
- pisarz

- Posty: 398
- Rejestracja: wt 26 sie 2008, 14:47
- Imię: Jacek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jeruzal
Post
autor: jm31 » pn 11 paź 2010, 21:05
W/w czujnik stopu jest rozbieralny. Ostatnio to przerabiałem. Zdiąłem wsówki z przewodami, odkręciłem jedną śrubkę i już miałem czujnik na stole. Złożony jest na zatrzask. Delikatnie podważamy i rozpoławiamy, w środku ujrzymy całość. Należy przeczyścić pracujące blaszki w miejscu styku i rozwarcia. W moim przypadku po tym zabiegu działa jak nowy, a objawy miałem identyczne.
-
DeVeDe
- pisarz

- Posty: 298
- Rejestracja: sob 10 sty 2009, 12:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Bródno
-
Kontakt:
Post
autor: DeVeDe » wt 12 paź 2010, 22:53
zgadza sie... tez to przechodzilem... u mnie rpzestal cykac.. mechanizm sie zastal.. rozebralem.. potraktowalem wd40... poruchalem nim troche .. wysuszylem.. zlozylem.. i smiga

u mnie natomiast problemem sa wlaczniki kierunkow i swiatel... kierunki raz sie wlaczaja za 1 razem.. a raz za 5... swiatla jak przelaczam z mijania na dlugie i spowrotem to gasna.. a jak rusze pstryczkiem to wlaczaja sie spowrotem.. to samo jest z przyciskiem czerwonym od uruchamiania pod prawa reka.. przytrzymam... pochodzi pompa... zgasnie fi.. i mozna odpalac... a jak go nie ptrzytrzymam to pompa sie nie odpali... czuje ze bede mial co rozbierac zima...
-
emil
- stary wyjadacz

- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Post
autor: emil » wt 12 paź 2010, 23:21
bo te wszystkie pstryczki sa nasmarowane jakimś smarem silikonowym, który z wiekiem łapie wszelakie syfy i gęstnieje, stąd takie problemy. Ja u siebie przelałem wszystkie pstryczki WD, chodzą lżej przede wszystkim i problem z tym co piszesz znikł

jak sie ktoś uprze, to można w nie nawalić wazelin bezkwasowej po takim zabiegu, żeby od wilgoci to zabezpieczyć.
-
jm31
- pisarz

- Posty: 398
- Rejestracja: wt 26 sie 2008, 14:47
- Imię: Jacek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jeruzal
Post
autor: jm31 » śr 13 paź 2010, 22:17
Dobry jest hydrosol. Znacznie poprawia przewodzenie prądu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości