Światło stopu

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
Łysolek
Shrek
Shrek
Posty: 1261
Rejestracja: sob 04 lip 2009, 08:45
Imię: Adam
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Marki

Światło stopu

Post autor: Łysolek » pn 11 paź 2010, 13:11

witam,
Ownersi potrzebuje pomocy , nie działa mi światło stopu jak hamuje ręcznym , a jak nożnym to działa :D
pliss o rady :D
jak zawsze nagroda dla pierwszego pomagającego :mrgreen:

daro1980
pisarz
pisarz
Posty: 203
Rejestracja: wt 09 mar 2010, 10:33
Imię: Dariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ostrow Wlkp
Kontakt:

Post autor: daro1980 » pn 11 paź 2010, 13:15

sprawdzałeś kabelki dochodzące do klamki ... lubią się przecierać zaraz na wejściu w czujnik ...
DragStar 650-> CBR600RR-> VFR800FI->XL1000V-> TE 510 SM -> WR250F ->R1150R

Awatar użytkownika
MC_Hammer
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2124
Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
Imię: Maciej
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: MC_Hammer » pn 11 paź 2010, 13:17

daro1980 pisze:sprawdzałeś kabelki dochodzące do klamki ... lubią się przecierać zaraz na wejściu w czujnik ...
Lub luzować i wypadać ;-)

Awatar użytkownika
Łysolek
Shrek
Shrek
Posty: 1261
Rejestracja: sob 04 lip 2009, 08:45
Imię: Adam
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Marki

Post autor: Łysolek » pn 11 paź 2010, 13:29

a jak te kable wychodza z klamki ? chyba wszystkie razem z starterem i rolgazem , czyli co musze wszystko rozkręcić i tam zajrzec czy wystarczy odkręcić klamke ?

daro1980
pisarz
pisarz
Posty: 203
Rejestracja: wt 09 mar 2010, 10:33
Imię: Dariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ostrow Wlkp
Kontakt:

Post autor: daro1980 » pn 11 paź 2010, 13:35

nie nie odkręcaj ...przypatrz się tylko uważnie i znajdziesz dwa przewody dochodzące do stycznika przy klamce ...łatwo zlokalizować patrz na klamkę od spodu ... zwarcie tych dwóch przewodów powinno skutkować zapaleniem stopu :)...
DragStar 650-> CBR600RR-> VFR800FI->XL1000V-> TE 510 SM -> WR250F ->R1150R

Awatar użytkownika
klosiewi
klepacz
klepacz
Posty: 1369
Rejestracja: pt 24 kwie 2009, 15:59
Imię: Grzegorz
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Grójec

Post autor: klosiewi » pn 11 paź 2010, 13:48

Adaś przy ośce od klamki jest czujnik chyba indukcyjny do niego dochodzą dwa kabekli. Zobacz czy tam jest wszystko ok czy nie są zaśniedziałe są montowane na wsówki ;-)
zdjęcie poglądowe: z portalu dwa-kola.pl
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Łysolek
Shrek
Shrek
Posty: 1261
Rejestracja: sob 04 lip 2009, 08:45
Imię: Adam
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Marki

Post autor: Łysolek » pn 11 paź 2010, 15:08

dobra dzięki za rady Koledzy :oops: , nagrody nie bedzie bo za duzo pomagających :mrgreen:

a tak serio poruszałem tylko kabelkiem i raz jest raz nie ,wiec zdejme spryskam założe , izolacją doprawie i powinno działać :D

więc wszyscy trzej macie ode mnie "POMÓGŁ"

jm31
pisarz
pisarz
Posty: 398
Rejestracja: wt 26 sie 2008, 14:47
Imię: Jacek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jeruzal

Post autor: jm31 » pn 11 paź 2010, 21:05

W/w czujnik stopu jest rozbieralny. Ostatnio to przerabiałem. Zdiąłem wsówki z przewodami, odkręciłem jedną śrubkę i już miałem czujnik na stole. Złożony jest na zatrzask. Delikatnie podważamy i rozpoławiamy, w środku ujrzymy całość. Należy przeczyścić pracujące blaszki w miejscu styku i rozwarcia. W moim przypadku po tym zabiegu działa jak nowy, a objawy miałem identyczne.

Awatar użytkownika
DeVeDe
pisarz
pisarz
Posty: 298
Rejestracja: sob 10 sty 2009, 12:47
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa - Bródno
Kontakt:

Post autor: DeVeDe » wt 12 paź 2010, 22:53

zgadza sie... tez to przechodzilem... u mnie rpzestal cykac.. mechanizm sie zastal.. rozebralem.. potraktowalem wd40... poruchalem nim troche .. wysuszylem.. zlozylem.. i smiga :)
u mnie natomiast problemem sa wlaczniki kierunkow i swiatel... kierunki raz sie wlaczaja za 1 razem.. a raz za 5... swiatla jak przelaczam z mijania na dlugie i spowrotem to gasna.. a jak rusze pstryczkiem to wlaczaja sie spowrotem.. to samo jest z przyciskiem czerwonym od uruchamiania pod prawa reka.. przytrzymam... pochodzi pompa... zgasnie fi.. i mozna odpalac... a jak go nie ptrzytrzymam to pompa sie nie odpali... czuje ze bede mial co rozbierac zima...

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4215
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Post autor: emil » wt 12 paź 2010, 23:21

bo te wszystkie pstryczki sa nasmarowane jakimś smarem silikonowym, który z wiekiem łapie wszelakie syfy i gęstnieje, stąd takie problemy. Ja u siebie przelałem wszystkie pstryczki WD, chodzą lżej przede wszystkim i problem z tym co piszesz znikł ;)jak sie ktoś uprze, to można w nie nawalić wazelin bezkwasowej po takim zabiegu, żeby od wilgoci to zabezpieczyć.

jm31
pisarz
pisarz
Posty: 398
Rejestracja: wt 26 sie 2008, 14:47
Imię: Jacek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jeruzal

Post autor: jm31 » śr 13 paź 2010, 22:17

Dobry jest hydrosol. Znacznie poprawia przewodzenie prądu.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości