włącznik kierunków 800 Fi

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
woju27k
teksciarz
teksciarz
Posty: 108
Rejestracja: ndz 28 mar 2010, 19:34
Imię: Mariusz
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opatów
Kontakt:

włącznik kierunków 800 Fi

Post autor: woju27k » pn 30 sie 2010, 17:58

witam.
pojawił mi sie problem z włacznikiem kierunków (chyba) bo jak wlacze kierunek bez wzgledu czy lewy czy prawy to mi nie chce swiecic od razu tylko po jakis 6 sekundach dopiero. A jak jeszcze raz rusze tym przełacznikiem to zapala sie od razu
pozdrawiam

Awatar użytkownika
MC_Hammer
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2124
Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
Imię: Maciej
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: MC_Hammer » pn 30 sie 2010, 18:03

Sprawdź styki na przekaźniku od kierunkowskazów, lub na chwilę podmień sam przekaźnik.
Moim skromnym zdaniem powinno pomóc.

SOWA
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3000
Rejestracja: pt 27 paź 2006, 21:31
Płeć: Mężczyzna

Post autor: SOWA » pn 30 sie 2010, 21:40

Robiłem ten problem z powodzeniem. Winny jest smar w wyłączniku, który ma ciągnącą konsystencję i dostał się na styki. Niestety należy rozebrać, wyłącznik oczyścić i złożyć. Sprawa jest zegarmistrzowska i do tego nie ma skróta. Wszystko cza rozebrać. Uwaga na sprężynki.

Awatar użytkownika
Diego
klepacz
klepacz
Posty: 1544
Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 20:52
Imię: Mirek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock city

Post autor: Diego » pn 30 sie 2010, 21:52

SOWA pisze:Robiłem ten problem z powodzeniem. Winny jest smar w wyłączniku, który ma ciągnącą konsystencję i dostał się na styki. Niestety należy rozebrać, wyłącznik oczyścić i złożyć. Sprawa jest zegarmistrzowska i do tego nie ma skróta. Wszystko cza rozebrać. Uwaga na sprężynki.
To chciałem napisać :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
MC_Hammer
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2124
Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
Imię: Maciej
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: MC_Hammer » pn 30 sie 2010, 22:02

Diego pisze:
SOWA pisze:Robiłem ten problem z powodzeniem. Winny jest smar w wyłączniku, który ma ciągnącą konsystencję i dostał się na styki. Niestety należy rozebrać, wyłącznik oczyścić i złożyć. Sprawa jest zegarmistrzowska i do tego nie ma skróta. Wszystko cza rozebrać. Uwaga na sprężynki.
To chciałem napisać :mrgreen: :mrgreen:
Ja też :mrgreen:

Awatar użytkownika
Bialy
pisarz
pisarz
Posty: 241
Rejestracja: sob 14 lut 2009, 00:57
Imię: Mateusz
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków / (Wieluń)

Post autor: Bialy » wt 31 sie 2010, 01:52

Emm... Rozebrałem ostatnio włącznik od kierunków, bo chciałem awaryjne dołożyć... Złożyłem i... no została mi taka blaszka... :P Ale działa bez niej wszystko... :roll:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
woju27k
teksciarz
teksciarz
Posty: 108
Rejestracja: ndz 28 mar 2010, 19:34
Imię: Mariusz
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opatów
Kontakt:

Post autor: woju27k » wt 31 sie 2010, 08:18

dzięki. Już się za to zabieram

waclv
teksciarz
teksciarz
Posty: 128
Rejestracja: pt 19 cze 2009, 17:28
Imię: Piotr
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: waclv » wt 31 sie 2010, 13:00

Bialy, ta blaszka służy do mocowania przewodów na wyjściu z przełącznika w pewien sposób je "przyszczypuje" tą wystającą stroną i podtrzymuje przełączniki w środku obudowy. Jeździć bez tego da się, ale warto żeby było, bo kable nie będą porozwalane ;-)

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » wt 31 sie 2010, 14:56

miałem to samo, doprowadziło mnie do szewskiej pasji, rozebrałem, czyściłem, smarowałem i dupa i kupiłem nowe przełączniki :) mam zapasowe je jak kto chce.... linka ssania itp. komplet
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
Bialy
pisarz
pisarz
Posty: 241
Rejestracja: sob 14 lut 2009, 00:57
Imię: Mateusz
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków / (Wieluń)

Post autor: Bialy » wt 31 sie 2010, 18:46

waclv pisze:Bialy, ta blaszka służy do mocowania przewodów na wyjściu z przełącznika w pewien sposób je "przyszczypuje" tą wystającą stroną i podtrzymuje przełączniki w środku obudowy. Jeździć bez tego da się, ale warto żeby było, bo kable nie będą porozwalane
Wiem wiem, ja pamiętam, gdzie to było, ale za jasną cholerę nie umiem teraz tego w żaden sposób dobrze dopasować... :P Może przy okazji zajrzę tam raz jeszcze i spróbuję od nowa ;)

waclv
teksciarz
teksciarz
Posty: 128
Rejestracja: pt 19 cze 2009, 17:28
Imię: Piotr
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: waclv » śr 01 wrz 2010, 10:34

Przy okazji jak Będziesz maił chwilę to sobie zobacz to na spokojnie i mocujesz tą stroną jak na zdjęciu, może to coś wyjaśni ;-)
Powodzenia!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Bialy
pisarz
pisarz
Posty: 241
Rejestracja: sob 14 lut 2009, 00:57
Imię: Mateusz
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków / (Wieluń)

Post autor: Bialy » śr 01 wrz 2010, 12:38

Ooo, dzięki za opis! Postaram się to teraz jakoś dopasować ;)

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » śr 01 wrz 2010, 15:37

VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
Bialy
pisarz
pisarz
Posty: 241
Rejestracja: sob 14 lut 2009, 00:57
Imię: Mateusz
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków / (Wieluń)

Post autor: Bialy » śr 01 wrz 2010, 22:32

KolczyK pisze:przejrzy sobie te fotki
Na was naprawdę można liczyć! :mrgreen:
Kolczyk, dzięki wielkie - okazało się, że próbowałem to dopasować w tej płaszczyźnie, ale pod kątem "90 stopni do prawidłowego" ;) Dlatego mi to podejść nie chciało :P
Jutro dziada rozkręcę i to zamontuję, bo mi się jeszcze zgubi :)
Raz jeszcze wielkie dzięki za pomoc :)

Awatar użytkownika
staqqq
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 68
Rejestracja: pn 12 lip 2010, 10:47
Imię: Stachu
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Post autor: staqqq » pt 17 gru 2010, 15:27

hej!

Kolczyk możesz mi powiedzieć, jak wygląda sprawa z drugim przełącznikiem - tym od świateł i zapłonu? Trochę go rozebrałem ale nie wiem w jaki sposób ściągnąć linki od gazu niczego przy tym nie niszcząc, a widzę na zdjęciach, że go też czyściłeś. Bo mam problem ze światłami właśnie a psiknięcie od zewnątrz na ten przełącznik preparatu do styków nie pomogło - będę go musiał całkiem rozebrać.
Dodatkowo jak się zabierałem za to, to myślałem, że przełącznik da się zdemontować od góry i tylko nadłamałem kawałek plastiku - no ale nadal wszystko działa, więc chyba nie muszę go zmieniać.

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości