Strona 1 z 1
Problem z elektryką , pliss o pomoc
: ndz 08 sie 2010, 19:12
autor: Łysolek
Kochani potrzebuje aby ktoś do mnie podjechał i mi sprawdził ( miernik mam ) co jest przyczyną rozładowywania aku . Problem pojawił sie jakiś miesiąc temu, w miedzyczasie wymieniłem regler bo ładowania nie było wcale, lecz w zeszłym tygodniu problem sie powtórzył , aku rozładowane do 11,2 a na zapalonym pokazuje 12,5
Czy jest Ktoś z Centurionów w stanie pomóc mi znaleźć problem ( głownie chodzi mi o znalezienie przyczyny ) bo chciałbym sobie troche jeszcze pojeździć a jakbym miał kupować alternator to spory wydatek
Oczywiście za pomoc przewidziany gift

: ndz 08 sie 2010, 20:53
autor: Kajzer
Czołem. dosyć miernie znam się na elektryce, ale ostatnio też miałem problemy z regulatorem.Może ten kupiony regulator też nie trzyma parametrów. U mnie na włączonych światłach na zaciskach akumulatora napięcie wynosi 13,4v [przy 50000 obrotów] i niby jest git, ale regulator koszmarnie się grzeje [pomimo iż przeniosłem go dalej pod siedzenie i założyłem dodatkowy radiator ciepła] Sprawdż kostki elektryczne [czy nie są zaśniedziałe]i ponownie jakie jest napięcie na aku przy włączonych światłach. Bo te 12,5v jak napisałeś to zbyt mało.

: ndz 08 sie 2010, 20:57
autor: MC_Hammer
Adam, jak się jutro ogarnę po urlopie w robocie to zadzwonie.
: ndz 08 sie 2010, 21:16
autor: SOWA
Łysy aktualne? jeśli tak to jutro podlecę.
???
: pn 09 sie 2010, 14:39
autor: Łysolek
dla potomnych napisze że wyszło ze alternator, na jednym z trzech uzwojeń ( żółty przewód od reglera co idzie do alternatora ) napięcie znikome , altek działa jakby na 2/3

Dzięki Sowa za pomoc
: pn 09 sie 2010, 15:04
autor: emil
może przy altku sie kabel upalił, Shoov chyba takie cos przerabiał z tego co pamiętam. A jeśli altek, to lepiej używkę niż tego przewijać

: pn 09 sie 2010, 20:43
autor: SOWA
Łysolek pisze:( żółty przewód od reglera co idzie do alternatora )
Łże jak Łysy z pałą.

Żółty przewód - zgoda, ale ten co idzie od altka do reglerka. Reszta w zgodzie ze stanem.
