Strona 1 z 1

Które roczniki nie mają problemu z regulatorem?

: śr 28 lip 2010, 22:48
autor: Lukaszny
Jak wygląda sprawa regulatora napięcia w modelach 2007 - 2008?
Poprawiło się to czy nadal jest to częsta przypadłość VFRek?

: śr 28 lip 2010, 22:58
autor: MC_Hammer
Lukaszny pisze:Jak wygląda sprawa regulatora napięcia w modelach 2007 - 2008?
Poprawiło się to czy nadal jest to częsta przypadłość VFRek?
Przepraszam, że zapytam.
A czym różni sie konstrukcyjnie model 2007-2008 od modelu produkowanego od 2002 ???

A i jeszcze jedno pytanie tylko podchwytliwe ;)

Czy ogólnie w Vitkach występuje problem z regulatorem ???

Tak jakoś pytam, bo jakoś u siebie i z tego co czytam problem reglerów skończył się w modelu produkowanym od 2002r

: czw 29 lip 2010, 07:42
autor: Jacko
MC_Hammer pisze:Tak jakoś pytam, bo jakoś u siebie i z tego co czytam problem reglerów skończył się w modelu produkowanym od 2002r
MC_Hammer, wydaje mi się że za wcześnie jest na radość z powodu działającego reglera. Są to motki nie zbyt odległej daty produkcji i mam wrażenie, że na regler czas jeszcze przyjdzie. Piszę to w porównaniu ogólnie do marki HONDA bo ten regler to nie tylko przypadłość VFR-ek. W CBR-ach też ten problem występuje choć mnie jeszcze nie dotknął ale na wszelki wypadek zamontowałem sobie malutki wentylatorek na reglerze. W VTR-ach również padają więc nie pocieszałbym się że w Vitkach jest spokój. Oczywiście to moja teoria bo Vitka nie mam 8)

: czw 29 lip 2010, 09:18
autor: MC_Hammer
Jacko, padjący regulator to przypadłość wszystkich motków. Możemy jedynie pisać o częstotliwości ich wymiany.

Regler w Vitku jest zamontowany pod przednią owiewką, co ma znaczenie na jego chłodzenie podczas jazdy, w starszym modelu jest chyba gdzieś pod zadupkiem.

Ja jedynie odniosłem się do pytania przewodniego.
I nadal czekam na odowiedź czemu akurat rocznik 2007-2008 miałby być poprawiony np w stosunku do 2002r. ???

PS. Troszkę Vitoldów jeździ u nas na forumie i jeszcze nie widziałem postów o padniętym regulatorze w V-tecu.
Co do wieku to najstarsze modele mają już 8 lat niby nic ale jeśli była by to usterka cykliczna to pewnie ktoś już by szukał reglera.

: czw 29 lip 2010, 09:41
autor: robsonic
Regulator Hondy jest felerny dlatego włosi zrobili zamiennik DUCATI ENERGIA i ten bez żadnych wiatraczków i innych cudów możecie schować do pieca i będzie działał :)

[ Dodano: 2010-07-29, 09:42 ]
Chociaż MC HAMMER ma racje że to feler RC36 1/2

: czw 29 lip 2010, 11:36
autor: Gacol
Zgodze sie z przedmówcami .Dodam iż miałem regulator z ducati energia i przez 4 lata użytkowania przezemnie śmiga bez zarzutu(i śmiga dalej).Problem dotyczyl też Fi z perwszych lat produkcji z tego co słyszałem.