Moja vfr 800 fi Nie odpala. PROBLEM
Moja vfr 800 fi Nie odpala. PROBLEM
Witam. Mam taki problem w mojej vfr 800 fi rok 1998 ostatnio przejechałem kawałek po czym zgasiłem moto na 15 min przychodze odpalam a tu nic tzn przebieg "trip" zresetowany wszystko pozostałe jest ok. Kontrolka wtrysków gasi się i jak włączam przycisk rozrusznika to nie odpala tylko słychac ze "tylko słychac dziwny dzwięk nawet nie kręci" co to może być bo niestety na mechanice wogóle nie nie znam czy t wina rzrusznika czy czegoś innego ?
pozdrawiam
pozdrawiam
- elco
- klepacz
- Posty: 911
- Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
- Kontakt:
Poszukaj na forum, podobne tematy juz byly poruszane.
Zacznij od naladowania akumulatora i sprawdzenia napiecia ladowania. Przyczyn moze byc wiele, zaczynajac od rozladowanego akumulatora, wyeksploatowanego akumulatora, problemow z ladowaniem konczac na niestykajacym lub uszkodzonym przekazniku rozrusznika.
Zacznij od naladowania akumulatora i sprawdzenia napiecia ladowania. Przyczyn moze byc wiele, zaczynajac od rozladowanego akumulatora, wyeksploatowanego akumulatora, problemow z ladowaniem konczac na niestykajacym lub uszkodzonym przekazniku rozrusznika.
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.
- Radarro
- klepacz
- Posty: 557
- Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
- Imię: Radek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SGL
Jak w wiekszości przypadków będzie to raczej regulator.
Też miałem tak, że przejechałem ileśtam km, i potem już nie odpaliłem. Też bez żadnych oznak. Po prostu padł i koniec. Podładowanie aku starczyło na kawałek jazdy do garażu.
Naładuj dla pewności aku, i sprawdź ładowanie - opsywane to było juz na forum. Jak coś to możesz się przejechac, ale jeżeli to regulator to nie dalej niż wkoło komina, żebyś daleko nie musiał pchac fauefery.
Zrób to i melduj to pomożemy dalej
Też miałem tak, że przejechałem ileśtam km, i potem już nie odpaliłem. Też bez żadnych oznak. Po prostu padł i koniec. Podładowanie aku starczyło na kawałek jazdy do garażu.
Naładuj dla pewności aku, i sprawdź ładowanie - opsywane to było juz na forum. Jak coś to możesz się przejechac, ale jeżeli to regulator to nie dalej niż wkoło komina, żebyś daleko nie musiał pchac fauefery.
Zrób to i melduj to pomożemy dalej

V4 + R6 Brotherhood
TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400

TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400
Witam. Kolega przywizl mi aku podlaczylem i odpalil za pierwszym razem oto wyniki pomiarow:
obroty jalowe ok 900 orzy wlaczonych swiatlach 13.5V bez swiatel 14V przy 5000 obrotow przy wlaczonyh swiatlach 13.1 V przy wylaczonych 13.6V. Moto odpalilo za pierwszym razem i ladnie sie "zachowywalo" . Co sadzicie o tych pomiarach Panowie ? To aku czy jednak regulator. pozdrawiam
obroty jalowe ok 900 orzy wlaczonych swiatlach 13.5V bez swiatel 14V przy 5000 obrotow przy wlaczonyh swiatlach 13.1 V przy wylaczonych 13.6V. Moto odpalilo za pierwszym razem i ladnie sie "zachowywalo" . Co sadzicie o tych pomiarach Panowie ? To aku czy jednak regulator. pozdrawiam
- Radarro
- klepacz
- Posty: 557
- Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
- Imię: Radek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SGL
jałowe powinieneś mieć trochę wyższe - tak 1100 - ale to szczegół.
ładowanie wygląda nawet OK, tak jak w linku co Ci Hammer podał - może tak z Volta za małe do ideału. Ktoś wcześniej pisał że idealnie będzie tak 14,4V.
Podładuj dobrze do pełna aku i pośmigaj - może to jednak wina padniętego aku będzie.
ładowanie wygląda nawet OK, tak jak w linku co Ci Hammer podał - może tak z Volta za małe do ideału. Ktoś wcześniej pisał że idealnie będzie tak 14,4V.
Podładuj dobrze do pełna aku i pośmigaj - może to jednak wina padniętego aku będzie.
V4 + R6 Brotherhood
TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400

TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400
Witam Panowie podładowałem aku lecz nie trzyma napięcia i po paru gdzinach spada. Wiec postanowiłem zakupić nowy aku co myślicie tym :
YUASA YTX12-BS 12V 10Ah cena 190zł (napisane jest że Akumulator jest dostarczany w stanie suchym czy to znaczy że nie bede mógł go zamontować od razu do vfry ) sorki za tak banalne pytanie ale kto nie pyta ten błądzi
teraz mam 12Ah czy 10Ah nie będzie za mało ?
Pozdrawiam
YUASA YTX12-BS 12V 10Ah cena 190zł (napisane jest że Akumulator jest dostarczany w stanie suchym czy to znaczy że nie bede mógł go zamontować od razu do vfry ) sorki za tak banalne pytanie ale kto nie pyta ten błądzi

teraz mam 12Ah czy 10Ah nie będzie za mało ?
Pozdrawiam
http://allegro.pl/item1161281020_akumul ... oznan.html tutaj jest aku Varty prąd rozruchu ma 90A a ten Yusa az 180A i teraz nie wiem
wiec jeżeli podaja że aku jest w stanie suchym to trzeba mu wlac elektrolit ? Mówimu o aku bezobsługwym

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości