Regulator napięcia - regeneracja

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4215
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: emil » wt 31 mar 2015, 22:05

Fanki, to zależy jeszcze który masz regiel, jedne miały mniej kabli i nie brały tzw. próbki z instalacji (czarny kabel), inne mają po 7 kabli (2czer, 2ziel, 3żół), jeśli chodzi o moto to może varadero, może xx wtrysk, ja bym puścił bezpośrednio z reglera + (czerw) na + aku i to samo zrobiłem z minusem. Napięcie podskoczyło o ok. 0,5V. Spróbuj.
Może to kwestia ciulowych połączeń, za dużo kostek masy jest w tych sprzętach.

Awatar użytkownika
Fankas
pisarz
pisarz
Posty: 329
Rejestracja: sob 31 lip 2010, 21:26
Imię: Fankas
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: Fankas » wt 31 mar 2015, 22:25

emil ja mam wersje 98 bez czarnego kabelka... doadatkowe kable nie pomagaja(instalacja poczyszczona pozprawdzana). nowy tourmax niestety ale byl wlaniety tak sam jak stary co potwierdzily testy.
ktos juz na forum u nasz tez sie kopal z nowym walnietym tourmaxem(Sebter to chyba ty byles-nie prosiles o zaswiadczenie w firmie Gywer kolo jastrzebia :D )
moj zestaw alternator-regulator(stary nowy) podlaczone na stole tesotwym dawaly takie same wyniki. z ciekawosci zapielismy alternator bodajze z xx wynik taki sam. dopiero po zmienie regulatora wyszlo szydlo z worka... wrocielem do domu z pozyczonym regulatorem od Mariusza. szybkie podpiecie do moto i wynik wzorcowy. dlatego musze myslec nad innym reglerem... sam sie zastanawiam czy znowu sie pchac w tourmaxa (nawet nie chce myslec jakie q.w.y. bede leciec jak mi odrzuca reklamacje) czy szukac jakiejs madrej uzywki z gwarancja rozruchowa...
p.s niektorzy mowia ze 13.5 jest ok... ja tam wole sie kopac z tym teraz poki jest czas anizeli potem klac ze aku padl w ciagu roku...
Like a true nature's child
We were born, born to be wild
We can climb so high
I never wanna die

Born to be wild

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2508
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: kiki » wt 31 mar 2015, 22:35

Ja mi się spalił regler to zastosowałem od xx wtryskowego (trzeba tylko kable uciąć bo są za długie). Czarny dodatkowy kabel podłączyłem gdzieś na prądowy przewód w stacyjce. Mam motka z 1998r więc też nie było oryginalnie miejsca na ten czarny przewodzik.

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4215
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: emil » wt 31 mar 2015, 22:50

to czemu nie próbujecie Ducati Energia z gaźnikowca? Z nim się nic nie działo.. a tez 2xH4 świeciły non stop

Awatar użytkownika
wydra
klepacz
klepacz
Posty: 517
Rejestracja: ndz 16 gru 2012, 09:28
Imię: Mateusz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Czeladź

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: wydra » śr 01 kwie 2015, 01:21

Fankas pisze:jako ze postanowilem w koncu zrobic u siebie porzadek z ladowaniem, po sprawdzeniu wszystkiego co tylko bylo mozliwe okazalo sie ze pomalu zaczyna padac mi regler... szybka decyzja- nowka tourmax... niestety problem dalej ten sam- wieksze obroty- nizsze ladowanie... jako ze 13,5v dla mnie nie jest wynikiem zadawalajacym to podejrzenie padlo na altek.
altek w dlon i do Mariusza z firmy Gywer(polecem kazdemu kto ma problem z ladowaniem). na miejscu okazalo sie ze altek miod malina a padniety jest nowy regler (q.w.a jego mac...)na pozyconym z cebry ladowanie perfekcja 14.6-14.8v i to nie na stole a na maszynie- dla mnie pelen sukces
dlaczego o tym pisze?
nasz szanowny kolego Wydra zalozyl u siebie altek z 1200. sam chcialbym uczynic to samo ale jakos ladowanie 14v nie satysfakjonuje mnie do konca.
Ale do sedna, czy jezeli uda mi sie dostac sprawny regler(reszta mam igle), mam szanse na ladowanie powyzej tych 14v czy raczej z racji tego, iz w 1200 jest wydajniejszy altek, zatrzymam sie na podobnym poziomie co szanowny kolega Wydra?
p.s MAriusz z Gywer mowil mi zebym szukal reglera od moto w ktorym swieca 2 lampy z przodu bo inaczej go ugotuje. Ale skoro w 1200 jest mocniejszy alternator to pouczenie to mozna by pominac?
Pamietaj ze ja mam taki wynik przy właczonych obu żarówkach, ponieważ mam automat a to spora różnica
Była CBR F2 600
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"

Awatar użytkownika
Sebter
pisarz
pisarz
Posty: 239
Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olecko

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: Sebter » śr 01 kwie 2015, 11:53

Fankas pisze:Sebter to chyba ty byles-nie prosiles o zaswiadczenie w firmie Gywer kolo jastrzebia
Tak, ja wysyłałem regulator z alternatorem do Mariusza, wyszło u mnie to samo, altek cacy, uwalony regulator, zaświadczenia nie brałem od Mariusza bo ostatecznie nie było takiej potrzeby, zrobiłem swoje oświadczenie i po kilku moich uwagach do Pani z Larssona przeszło i dali mi w końcu nowy regulator który jest sprawny hrhr ALe łatwo nie było bo oni twierdzą że nie możliwe, musi być sprawny -.-

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2508
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: kiki » śr 01 kwie 2015, 16:04

emil pisze:to czemu nie próbujecie Ducati Energia z gaźnikowca? Z nim się nic nie działo.. a tez 2xH4 świeciły non stop
A gdzie taki dostaniesz? Z tego co gdzieś czytałem to juz ich nie produkują. A ja kupiłem z wtryskowca bo po prostu byłą dobra cena a i przelot motka rozbitego był dosyć mały (poniżej 30kkm) :)

Awatar użytkownika
Sebter
pisarz
pisarz
Posty: 239
Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olecko

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: Sebter » śr 01 kwie 2015, 16:20

kiki pisze:
emil pisze:to czemu nie próbujecie Ducati Energia z gaźnikowca? Z nim się nic nie działo.. a tez 2xH4 świeciły non stop
A gdzie taki dostaniesz? Z tego co gdzieś czytałem to juz ich nie produkują. A ja kupiłem z wtryskowca bo po prostu byłą dobra cena a i przelot motka rozbitego był dosyć mały (poniżej 30kkm) :)
Właśnie ja też szukałem Ducati Energia i wielka osrana dupa, jak ja kupowałem to nie było ani sztuki takich ...

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4215
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: emil » śr 01 kwie 2015, 17:36

http://allegro.pl/listing/listing.php?s ... fault-0113

?
cbr, vtr, no co Wy..
http://allegro.pl/ducati-energia-regula ... 33733.html

i to jeszcze u mojej kumpeli w sklepie :) polecam! powołajcie się na mnie to może będzie rabat ;)

Zaper
klepacz
klepacz
Posty: 705
Rejestracja: pn 12 maja 2014, 18:04
Imię: Krzysztof
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: Zaper » śr 01 kwie 2015, 18:17

emil pisze:http://allegro.pl/ducati-energia-regula ... 33733.html
Emil do fistaszka podejdzie bez kombinacji ? Na reglach się nie znam, a pasuje kupić bo jadąc gdzieś dalej to lepiej mieć niż później płakać.

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2508
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: kiki » śr 01 kwie 2015, 20:16

Zaper pisze:Emil do fistaszka podejdzie bez kombinacji ? Na reglach się nie znam, a pasuje kupić bo jadąc gdzieś dalej to lepiej mieć niż później płakać.
No właśnie nie- bo ten jest bez kabli. Dla świętego spokoju należałoby kupić wtyczkę od takiej CBR i kable polutować już na obecnej wtyczce w FI (zrobić jedną wtyczkę aby nie było dodatkowego słabego punktu przejścia prądu).

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4215
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: emil » śr 01 kwie 2015, 21:14

jeden problem to nie problem ;) ale te reglery dają radę ;)

Zaper
klepacz
klepacz
Posty: 705
Rejestracja: pn 12 maja 2014, 18:04
Imię: Krzysztof
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: Zaper » śr 01 kwie 2015, 22:30

W sumie kostkę z cebry załatwić to nie problem. Tylko że u mnie problemem jest instrukcja który kabel z którym bo nie ogarniam elektryki ;/

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2508
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: kiki » śr 01 kwie 2015, 22:56

To jak już będziesz miał wtyczkę to pokierujemy Cię dokładnie co i jak :)

Awatar użytkownika
Fankas
pisarz
pisarz
Posty: 329
Rejestracja: sob 31 lip 2010, 21:26
Imię: Fankas
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: Fankas » śr 01 kwie 2015, 23:55

yyyy nie zebym sie wyamdrzal, ale jestesci pewni ze ten z 750 da rade w 800? pomijajac juz kwestie mocowania i wtyczki, ale gabarytowo to juz jest chyba spora roznica
i czy przypadkiem nie puszcza wiecej smieci w instalacje co mogloby miec wplyw na prace wtryskow itd
Like a true nature's child
We were born, born to be wild
We can climb so high
I never wanna die

Born to be wild

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości