Strona 4 z 8

: czw 21 sty 2010, 19:22
autor: Żeton
witam
Mam Vitka v-tec 2003r i ostatnio w połowie grudnia przejechałem się nim było ok dwa tyg później stwierdziłem że odpalę ją w garażu i właśnie wtedy zaczął się problem z kontrolką FI obroty spadają i do tego bezpiecznik od pompy paliwa się przepala a przewody które dochodzą do tego bezpiecznika robią się cieple.
Gdzie można znaleźć jakąś serwisówkę do vitka :???:

: czw 21 sty 2010, 20:29
autor: slimak
manual masz tu
http://fiche.ronayers.com/Index.cfm
musisz sprawdzić kabelki tzn po nitce do kłębka skoro kable się grzeją to albo za duży prąd płynie albo połączenie kabli jest luźne.
Skoro obroty spadają to paliwa może nie dostawać tyle co trzeba

: sob 23 sty 2010, 10:19
autor: UxY
zapytaj w hondzie ile kosztuje diagnostyka - będziesz szukał i szukał a chłopaki podlączą do komputerka i Ci powiedzą co nie gra. ;-)

: sob 23 sty 2010, 10:56
autor: PETER
zacznij od wymiany tego czerwonego przewodu od aku do bezpiecznika i wymień go razem z gniazdem bezpiecznika

: sob 23 sty 2010, 13:34
autor: ctrlz
A ja bym zaczął od sprawdzenia uziemienia. Miałem identyczne problemy. Podczas jazdy zapalala sie kontrolka, moto gasło, swiatla migały, jakies bzyki były. Przeczyściłem koncówkęi wsio lata do dziś.

: ndz 24 sty 2010, 00:04
autor: Żeton
PETER pisze:zacznij od wymiany tego czerwonego przewodu od aku do bezpiecznika i wymień go razem z gniazdem bezpiecznika
gniazda nie mam tylko od razu idą wsuwki do bezpiecznika
oki sprawdzę ten przewód :smile:

: wt 26 sty 2010, 13:32
autor: szatan
Sprawdz styki kostek i punkty masowe na ramie , rozkręć je i podrap papierem ściernym

: czw 04 lut 2010, 13:57
autor: Żeton
dzięki panowie usterka została usunięta :hooray miałem niezły gips w kostkach zaśniedziałe za....e a jedna kostka (z prawej strony trzy żółte przewody) to normalnie stała się jednością i zmieniła kolor z białej na brązowy :evil: ale już jest wsio ok :mrgreen:

: pn 01 mar 2010, 20:43
autor: Radarro
Gienio pisze:
kris2k pisze:Przy 4.1V tez pewnie blad nie zniknal?
blad caly czas jest
styki czysciutkie, niczym nie smarowne (nie posiadam takiego ustrojstwa)
niestety z pradem zawsze tak jest ze jest to szukanie igly w stogu siana, chyba faktycznie trzeba bedzie cala wiazke po kolei przegladac
Gienio i jak tam? Dalej wywala Ci MAP sensor?
Ja kupiłem używany na bajzlu na podmiankę i wygląda że teraz po zmianie jest OK -0 czyli cały czujnik był sieknięty. Ale czekam na dłuższe jazdy, żeby ostatecznie potwierdzic.

Jak coś to mam jeden luźny MAP Sensor na podmiankę :)

: pn 01 mar 2010, 23:45
autor: Gienio
Radarro jeszcze nie śmigałem w tym sezonie, jak pojeżdżę to dam znać

: wt 30 mar 2010, 19:15
autor: dkk555
Ja wyczytalem (nie wiem czy dobrze:) w manualu, ze diagnostyke mozna rowniez przeprowadzic na rozlozonej bocznej stopce i wlaczonym silniku, ktorego predkosc obr nie przekracza bodajze 5 tys obr - ja tak zrobilem i pokazuje mi 7 mrugniec, wiec zastanawiam sie, czy tak nie jest prosciej niz ze zworka a moze jest jakas roznica.

Tak czy inaczej wyrzuca mi blad nr 7 - czy ktos z Was to juz przerabial w praktyce?

: śr 31 mar 2010, 08:08
autor: Radarro
Błąd 7 to błąd czujnika temperatury płynu chłodniczego. Wg serwisówki może utrudniać start na zimnym.
Standardowo najpierw go znajdź i wyczyść styki i zobacz czy problem się będzie powtarzał.
Pozdr!

: śr 31 mar 2010, 20:39
autor: dkk555
hej, troche wykrakales z tym trudnym rozruchem :???: dzis po pracy maszynka ledwo co odpalila a kontrolka FI juz nie mryga tylko swieci sie na stale. Jak mozesz to napisz, czy dostanie sie do tego czujnika to skomplikowana operacja? Czy oprocz demontazu zbiornika czeka mnie jeszcze sporo pracy, bo nie wiem czy sam to ogarne. Dzieki :razz:

: czw 01 kwie 2010, 10:40
autor: Radarro
poszperaj na forum i zassaj sobie manuala do moto. Plik jest spory ale jest wszystko bardzo przystępnie objaśnione. Ja tez zaraz poszukam u siebie i podam Ci dokładniej co i jak.

EDIT -
manual, 36 strona - czujnik masz zaznaczony
Generalnie:
ściągnąć zbiornik
górną obudowę filtra pow i filtr
dolną obudowę filtra - uwaga na wężyki, rurki, złącza itepe.

Generalnie robota nie jest trudna, ale wymaga trochę czasu. Szczególnie przy późniejszym montowaniu z powrotem dolnej obudowy filtra i podłączenia wszystkiego jak trzeba.
Czujnik masz zaznaczony na rysunku. Jak masz normalne narzędzia i chęć to dasz radę.

: śr 14 kwie 2010, 20:57
autor: dkk555
dzieki za rade, ale jadnak zdalem sie na fachowca - u mnie ciagly brak czasu. Niestety czyszczenie stykow nie pomoglo, wiec zmuszony bylem zakupic lekko chodzona nowke :mrgreen: i jak na razie lampka FI do mnie nie mruga