Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
-
Żeton
- klepacz

- Posty: 1162
- Rejestracja: czw 25 cze 2009, 17:38
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bronisławów / Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Żeton » czw 21 sty 2010, 19:22
witam
Mam Vitka v-tec 2003r i ostatnio w połowie grudnia przejechałem się nim było ok dwa tyg później stwierdziłem że odpalę ją w garażu i właśnie wtedy zaczął się problem z kontrolką FI obroty spadają i do tego bezpiecznik od pompy paliwa się przepala a przewody które dochodzą do tego bezpiecznika robią się cieple.
Gdzie można znaleźć jakąś serwisówkę do vitka

Nie ma obcych wśród Błękitnych Rycerzy, są tylko niespotkani przyjaciele. "There are no strangers, only friends you haven't met. RIDE WITH PRIDE
-
slimak
- klepacz

- Posty: 1135
- Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu
Post
autor: slimak » czw 21 sty 2010, 20:29
manual masz tu
http://fiche.ronayers.com/Index.cfm
musisz sprawdzić kabelki tzn po nitce do kłębka skoro kable się grzeją to albo za duży prąd płynie albo połączenie kabli jest luźne.
Skoro obroty spadają to paliwa może nie dostawać tyle co trzeba
ZKL
-
UxY
- Administrator

- Posty: 1467
- Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
-
Kontakt:
Post
autor: UxY » sob 23 sty 2010, 10:19
zapytaj w hondzie ile kosztuje diagnostyka - będziesz szukał i szukał a chłopaki podlączą do komputerka i Ci powiedzą co nie gra.

-
PETER
- stary wyjadacz

- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Post
autor: PETER » sob 23 sty 2010, 10:56
zacznij od wymiany tego czerwonego przewodu od aku do bezpiecznika i wymień go razem z gniazdem bezpiecznika
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
ctrlz
- bywalec

- Posty: 32
- Rejestracja: pn 07 maja 2007, 22:09
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: ctrlz » sob 23 sty 2010, 13:34
A ja bym zaczął od sprawdzenia uziemienia. Miałem identyczne problemy. Podczas jazdy zapalala sie kontrolka, moto gasło, swiatla migały, jakies bzyki były. Przeczyściłem koncówkęi wsio lata do dziś.
-
Żeton
- klepacz

- Posty: 1162
- Rejestracja: czw 25 cze 2009, 17:38
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bronisławów / Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Żeton » ndz 24 sty 2010, 00:04
PETER pisze:zacznij od wymiany tego czerwonego przewodu od aku do bezpiecznika i wymień go razem z gniazdem bezpiecznika
gniazda nie mam tylko od razu idą wsuwki do bezpiecznika
oki sprawdzę ten przewód

Nie ma obcych wśród Błękitnych Rycerzy, są tylko niespotkani przyjaciele. "There are no strangers, only friends you haven't met. RIDE WITH PRIDE
-
szatan
- klepacz

- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: szatan » wt 26 sty 2010, 13:32
Sprawdz styki kostek i punkty masowe na ramie , rozkręć je i podrap papierem ściernym
-
Żeton
- klepacz

- Posty: 1162
- Rejestracja: czw 25 cze 2009, 17:38
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bronisławów / Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Żeton » czw 04 lut 2010, 13:57
dzięki panowie usterka została usunięta

miałem niezły gips w kostkach zaśniedziałe za....e a jedna kostka (z prawej strony trzy żółte przewody) to normalnie stała się jednością i zmieniła kolor z białej na brązowy

ale już jest wsio ok

Nie ma obcych wśród Błękitnych Rycerzy, są tylko niespotkani przyjaciele. "There are no strangers, only friends you haven't met. RIDE WITH PRIDE
-
Radarro
- klepacz

- Posty: 557
- Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
- Imię: Radek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SGL
Post
autor: Radarro » pn 01 mar 2010, 20:43
Gienio pisze:kris2k pisze:Przy 4.1V tez pewnie blad nie zniknal?
blad caly czas jest
styki czysciutkie, niczym nie smarowne (nie posiadam takiego ustrojstwa)
niestety z pradem zawsze tak jest ze jest to szukanie igly w stogu siana, chyba faktycznie trzeba bedzie cala wiazke po kolei przegladac
Gienio i jak tam? Dalej wywala Ci MAP sensor?
Ja kupiłem używany na bajzlu na podmiankę i wygląda że teraz po zmianie jest OK -0 czyli cały czujnik był sieknięty. Ale czekam na dłuższe jazdy, żeby ostatecznie potwierdzic.
Jak coś to mam jeden luźny MAP Sensor na podmiankę

V4 + R6 Brotherhood
TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400
-
Gienio
- klepacz

- Posty: 1807
- Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
- Imię: Grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
Kontakt:
Post
autor: Gienio » pn 01 mar 2010, 23:45
Radarro jeszcze nie śmigałem w tym sezonie, jak pojeżdżę to dam znać
-
dkk555
- Posty: 19
- Rejestracja: pn 12 paź 2009, 18:42
- Imię: darek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Legionowo, Mazowieckie
Post
autor: dkk555 » wt 30 mar 2010, 19:15
Ja wyczytalem (nie wiem czy dobrze:) w manualu, ze diagnostyke mozna rowniez przeprowadzic na rozlozonej bocznej stopce i wlaczonym silniku, ktorego predkosc obr nie przekracza bodajze 5 tys obr - ja tak zrobilem i pokazuje mi 7 mrugniec, wiec zastanawiam sie, czy tak nie jest prosciej niz ze zworka a moze jest jakas roznica.
Tak czy inaczej wyrzuca mi blad nr 7 - czy ktos z Was to juz przerabial w praktyce?
-
Radarro
- klepacz

- Posty: 557
- Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
- Imię: Radek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SGL
Post
autor: Radarro » śr 31 mar 2010, 08:08
Błąd 7 to błąd czujnika temperatury płynu chłodniczego. Wg serwisówki może utrudniać start na zimnym.
Standardowo najpierw go znajdź i wyczyść styki i zobacz czy problem się będzie powtarzał.
Pozdr!
V4 + R6 Brotherhood
TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400
-
dkk555
- Posty: 19
- Rejestracja: pn 12 paź 2009, 18:42
- Imię: darek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Legionowo, Mazowieckie
Post
autor: dkk555 » śr 31 mar 2010, 20:39
hej, troche wykrakales z tym trudnym rozruchem

dzis po pracy maszynka ledwo co odpalila a kontrolka FI juz nie mryga tylko swieci sie na stale. Jak mozesz to napisz, czy dostanie sie do tego czujnika to skomplikowana operacja? Czy oprocz demontazu zbiornika czeka mnie jeszcze sporo pracy, bo nie wiem czy sam to ogarne. Dzieki

-
Radarro
- klepacz

- Posty: 557
- Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
- Imię: Radek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SGL
Post
autor: Radarro » czw 01 kwie 2010, 10:40
poszperaj na forum i zassaj sobie manuala do moto. Plik jest spory ale jest wszystko bardzo przystępnie objaśnione. Ja tez zaraz poszukam u siebie i podam Ci dokładniej co i jak.
EDIT -
manual, 36 strona - czujnik masz zaznaczony
Generalnie:
ściągnąć zbiornik
górną obudowę filtra pow i filtr
dolną obudowę filtra - uwaga na wężyki, rurki, złącza itepe.
Generalnie robota nie jest trudna, ale wymaga trochę czasu. Szczególnie przy późniejszym montowaniu z powrotem dolnej obudowy filtra i podłączenia wszystkiego jak trzeba.
Czujnik masz zaznaczony na rysunku. Jak masz normalne narzędzia i chęć to dasz radę.
V4 + R6 Brotherhood
TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400
-
dkk555
- Posty: 19
- Rejestracja: pn 12 paź 2009, 18:42
- Imię: darek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Legionowo, Mazowieckie
Post
autor: dkk555 » śr 14 kwie 2010, 20:57
dzieki za rade, ale jadnak zdalem sie na fachowca - u mnie ciagly brak czasu. Niestety czyszczenie stykow nie pomoglo, wiec zmuszony bylem zakupic lekko chodzona nowke

i jak na razie lampka FI do mnie nie mruga
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości