Regulator napięcia - regeneracja
- bintom
- zadomowiony
- Posty: 62
- Rejestracja: czw 09 sie 2012, 22:21
- Imię: Tom
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Regulator napięcia - regeneracja
Od Gregory Grawel moto z naszego forum. Wiem o co Ci chodzi, tak to jakiś chińczyk chyba Cheng lung .
- Samson1983
- pisarz
- Posty: 433
- Rejestracja: pn 24 mar 2014, 06:08
- Imię: Sławek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Strzyżów n. Wisłokiem
Re: Regulator napięcia - regeneracja
Śledzę temat w regulatorach na bieżąco i widzę że to jest nie kończąca się historia z prądami. Co zarazem w mnie trochę .q.w. bo nie potrafię zrozumieć czemu np taka firma jak Yamaha potrafi ogarnąć prądy że nie ma z tym problemu. A działałem na forum XJ 900, FJ 1200, Fazer 1000 problemy z ładowaniem to były na zasadzie wypadku przy pracy.
A Ty bintom informuj nas na bieżąco, jak idzie walka z prądem.
A Ty bintom informuj nas na bieżąco, jak idzie walka z prądem.
..."kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej" Ryszard Riedel
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?
- bintom
- zadomowiony
- Posty: 62
- Rejestracja: czw 09 sie 2012, 22:21
- Imię: Tom
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Regulator napięcia - regeneracja
Miałem wcześniej 2 suzuki razem ponad 6 lat. Temat prądu jedynie był poruszany podczas wymiany aku. Temat nie istniał. Może tak dobrze trafiłem.
W hondzie temat chwilowo stoi z powodu braku siana. Jeśli będę musiał kupić nowy regulator to ten sezon już będzie zamknięty.
W hondzie temat chwilowo stoi z powodu braku siana. Jeśli będę musiał kupić nowy regulator to ten sezon już będzie zamknięty.
- Fankas
- pisarz
- Posty: 329
- Rejestracja: sob 31 lip 2010, 21:26
- Imię: Fankas
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Regulator napięcia - regeneracja
poszukaj od 1200... po tym jak kupilem nowego padnietego tourmaxa, sam taki zamontowalem.... smiga bez problemu, jak dotychczas
Like a true nature's child
We were born, born to be wild
We can climb so high
I never wanna die
Born to be wild
We were born, born to be wild
We can climb so high
I never wanna die
Born to be wild
- bintom
- zadomowiony
- Posty: 62
- Rejestracja: czw 09 sie 2012, 22:21
- Imię: Tom
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Regulator napięcia - regeneracja
Sytuacja chyba wyprowadzona na prostą, chociaż jeszcze zawsze może pójść nie tak.
Przypomniało mi się że stary regulator mógłbyć sprawny Ale wymieniłem go bo miałem nowy. Jeden element jaki był w nim popsuty to kostka z żółtymi przewodami. Wyciąłem ją z układu, zastąpiłem lutem i na wyjeździe testowym ( blisko 50 km w temperaturze otoczenia 36 stopni) woltomierz pokazywał 14.2-14.4 przez 99% procent czasu. Nigdy nie było 15 V i 12 V . Moim zdaniem idealnie.
Wniosek z tego taki, że zanim kupisz regulator sprawdź czy nie masz przegrzanych kabli ( nie mówię o spalonych, wystarczy jeśli wewnętrzna żyła miedzi jest czarna) . Wtedy robi się duży opór na kablach, wszystko się grzeje ( a jak wiadomo samo z siebie ma już dużą temperaturę ) i zaczyna cudować.
P.S. Stary regulator miałem wystawiony na aukcji za nie całe 100 zł jak dobrze , że nikt go nie wziął
Przypomniało mi się że stary regulator mógłbyć sprawny Ale wymieniłem go bo miałem nowy. Jeden element jaki był w nim popsuty to kostka z żółtymi przewodami. Wyciąłem ją z układu, zastąpiłem lutem i na wyjeździe testowym ( blisko 50 km w temperaturze otoczenia 36 stopni) woltomierz pokazywał 14.2-14.4 przez 99% procent czasu. Nigdy nie było 15 V i 12 V . Moim zdaniem idealnie.
Wniosek z tego taki, że zanim kupisz regulator sprawdź czy nie masz przegrzanych kabli ( nie mówię o spalonych, wystarczy jeśli wewnętrzna żyła miedzi jest czarna) . Wtedy robi się duży opór na kablach, wszystko się grzeje ( a jak wiadomo samo z siebie ma już dużą temperaturę ) i zaczyna cudować.
P.S. Stary regulator miałem wystawiony na aukcji za nie całe 100 zł jak dobrze , że nikt go nie wziął

- G#R
- teksciarz
- Posty: 198
- Rejestracja: pn 05 wrz 2011, 21:24
- Imię: Piotr
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
Re: Regulator napięcia - regeneracja
Ja mam regulator zamontowany od VFRy 1200 i wcześniej podczas jazdy z włączonymi światłami miałem 14,0 - 13,9 V , a bez świateł 14,0 - 14,1. Kostki w zimie czyściłem
Dziś podczas jazdy zauważyłem, że gdy moto jest już rozgrzane i stoję w korku to ładowanie mam 12,7 - 12,9 V, a jak ruszę to już napięcie wzrasta i przeważnie utrzymuje się na 13,9 czasami 14,0.
Jak byłem ostatnio w Rumuni i podczas upałów utknąłem w korku moto bardzo się grzało, a temperatura dochodziła do 111 st. C i czasem ulało płynu. Dziś tak sobie pomyślałem, że może wentylator słabiej chodził, bo napięcie niższe było
Dziś podczas jazdy zauważyłem, że gdy moto jest już rozgrzane i stoję w korku to ładowanie mam 12,7 - 12,9 V, a jak ruszę to już napięcie wzrasta i przeważnie utrzymuje się na 13,9 czasami 14,0.
Jak byłem ostatnio w Rumuni i podczas upałów utknąłem w korku moto bardzo się grzało, a temperatura dochodziła do 111 st. C i czasem ulało płynu. Dziś tak sobie pomyślałem, że może wentylator słabiej chodził, bo napięcie niższe było
- bintom
- zadomowiony
- Posty: 62
- Rejestracja: czw 09 sie 2012, 22:21
- Imię: Tom
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Regulator napięcia - regeneracja
Masz wszystko dobrze, mi na starym regulatorze pokazywało w czasie jazdy nawet 17-18 V ale na postoju czyli na wolnych obrotach 13 V, a nie chodził mi wentylator. Poniżej 2 tys obrotów odcina ładowanie i ciągnie Ci prąd z aku. Powinno pokazywać coś ok 13 V, jeśli chodzi wentylator może być odpowiednio mniej. Jak ruszysz i obroty przekraczą 2 tyś obrotów wszystko wraca do normy.
- Samson1983
- pisarz
- Posty: 433
- Rejestracja: pn 24 mar 2014, 06:08
- Imię: Sławek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Strzyżów n. Wisłokiem
Re: Regulator napięcia - regeneracja
No i znowu jestem bogatszy o nową wiedze 

..."kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej" Ryszard Riedel
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?
-
- bywalec
- Posty: 27
- Rejestracja: wt 10 lut 2015, 15:07
- Imię: Arek
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Regulator napięcia - regeneracja
Temat regulatora dotknął i mnie (v tec) ładowania nima wcale a alternator podaje prąd taki jaki powinien być. Wtyczka od regulatora jest lekko przy
kopcona ale nie zniekształcona a jeden z żółtych kabli ma przy topioną izolację tak że pokazał się miedziany drut w środku. Od jakiego moto można by jeszcze dopasować regulator (oprócz vfr 1200 bo na obecną chwilę nie dostępny nigdzie) żeby to fajnie hulało i nie kosztowało tyle co zasiłek dla bezrobotnych. Czy jest sens pchać się w jakiegoś chinola czy Tajlandię. Widziałem też że pasuje od cbr 954 rr 2003r lub 1100 XX na wtryskach tylko czy to nie ten sam regulator i nie padnie znowu po krótkim czasie?
kopcona ale nie zniekształcona a jeden z żółtych kabli ma przy topioną izolację tak że pokazał się miedziany drut w środku. Od jakiego moto można by jeszcze dopasować regulator (oprócz vfr 1200 bo na obecną chwilę nie dostępny nigdzie) żeby to fajnie hulało i nie kosztowało tyle co zasiłek dla bezrobotnych. Czy jest sens pchać się w jakiegoś chinola czy Tajlandię. Widziałem też że pasuje od cbr 954 rr 2003r lub 1100 XX na wtryskach tylko czy to nie ten sam regulator i nie padnie znowu po krótkim czasie?
- Sebter
- pisarz
- Posty: 239
- Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olecko
Re: Regulator napięcia - regeneracja
jak nie ma jak jest ;D
190 zł, taniej nic dobrego nie kupisz ...
http://olx.pl/oferta/honda-vfr-1200-cze ... e2a7b7ff5c
190 zł, taniej nic dobrego nie kupisz ...
http://olx.pl/oferta/honda-vfr-1200-cze ... e2a7b7ff5c
- kubatron2
- klepacz
- Posty: 1164
- Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
- Imię: jakub
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: rajsko/oświęcim
Re: Regulator napięcia - regeneracja
sprzedanySebter pisze:jak nie ma jak jest ;D
190 zł, taniej nic dobrego nie kupisz ...
http://olx.pl/oferta/honda-vfr-1200-cze ... e2a7b7ff5c
-
- bywalec
- Posty: 27
- Rejestracja: wt 10 lut 2015, 15:07
- Imię: Arek
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Regulator napięcia - regeneracja
no właśnie dzwoniłem to tego gościa parę dni temu i do innych też i nima
Ludzie łykają te regulatory jak woźny ćwiartki
Ludzie łykają te regulatory jak woźny ćwiartki
- bintom
- zadomowiony
- Posty: 62
- Rejestracja: czw 09 sie 2012, 22:21
- Imię: Tom
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Regulator napięcia - regeneracja
Też tam dzwoniłem
. Jak wyczują że mają takie branie to będę nie długo w cenie nowych do 800CM

-
- klepacz
- Posty: 705
- Rejestracja: pn 12 maja 2014, 18:04
- Imię: Krzysztof
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Regulator napięcia - regeneracja
Kuba ile byś zapłacił za prawie nowego tour maxa w stanie idealnym ?
- bintom
- zadomowiony
- Posty: 62
- Rejestracja: czw 09 sie 2012, 22:21
- Imię: Tom
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Regulator napięcia - regeneracja
Między prawie nowym, a nowym jest w wypadku regulatorów duża różnica. Dlaczego? Bo nawet przez sekundę podpięty może już być do d... (np. zwarcie) . Przez to nie ma na nie np gwarancji na dwa lata jak jest z innymi rzeczami. Podsumowując, jeśli gość nie da Ci gwarancji przynajmniej rozruchowej to regulator jest nic nie warty :-\ .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości