Witam
Mam Vfr-kę 800Fi z 2000 roku , motor przerywa w okolicach 10 000, podejrzewam że moze to być problem z prądem , napięcie przy odpalonym silniku jest w każdym zakresie obrotów takie same i nie zmienia się po włącznieu świateł , około(14,3V)
Czy może któś spotkał się z takim problemem?
Przerywanie w okolicach 10 000.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: pn 04 sie 2008, 10:25
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jabłonna
- Kontakt:
- Kornik
- ostry klepacz
- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
10 000 (czerwone pole się zaczyna od 11800) to nie męczarnia przypomnę że odcięcie jest przy 12 500 
W napięciu też nie widzę problemu bo z tego co piszesz regler daje ci dobre napięcie.
Może świeczki do wymiany? albo hmm sam nie wiem co, to ciekawa przypadłość

W napięciu też nie widzę problemu bo z tego co piszesz regler daje ci dobre napięcie.
Może świeczki do wymiany? albo hmm sam nie wiem co, to ciekawa przypadłość
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
-
- Posty: 2
- Rejestracja: pn 04 sie 2008, 10:25
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jabłonna
- Kontakt:
Świece niedawno wymieniłem, wydaje mi się że motor jest niedoładowany przy ostrej jeździe.
Dokładnie wygląda to tak , manetka odkęcona na maxa , 1 ok, 2 ok, 3 dochodzi do 10 000 szarpnie ze dwa razy i ciągnie dalej z kolejnymi biegami jest podobie. Jak akumulator jest marnie naładowany to np zgasnie na światłach po włczeniu kierunkowskazu.
A może problem tkwi gdzie indziej.
Dokładnie wygląda to tak , manetka odkęcona na maxa , 1 ok, 2 ok, 3 dochodzi do 10 000 szarpnie ze dwa razy i ciągnie dalej z kolejnymi biegami jest podobie. Jak akumulator jest marnie naładowany to np zgasnie na światłach po włczeniu kierunkowskazu.
A może problem tkwi gdzie indziej.
- Kornik
- ostry klepacz
- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Podczas pracy energia jest pobierana z alternatora a nie z akumulatora no chyba że regler nie daje wystarczającej energii to wtedy "dobiera" z aku. A może filtr powietrza jest zasrany?
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości