Zapomniałem dopisać jak pisaliśmy o napięciu to ja sprawdzałem na światłach bo wyłączyć nie ma możliwości jak w skuterach.
I ostatnia rzecz to mógłby ten motor mieć kontrolkę od ładowania bo jadąc nie wiedziałem co się dzieje.Motor zaczął słabnąć,przerywać,zegary zgasły i po jeździe.Akumulator był nowy to za dwie godziny się trochę zregenerował i to samo po pół kilometra
Regulator napięcia
-
- Posty: 3
- Rejestracja: sob 13 sie 2022, 22:35
- Imię: Adam
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Regulator napięcia
Obecnie tylko VFR800 V-TEC, Pantheon 125 2005 ,560SEC
Miałem yzf 426, zxr 750, 2 x Varadero 125,MZ 150 ,Jawa 350, WSK 175, Honda lead, Piaggio, Majesty i podobnych skuterów minimum z 10
Miałem yzf 426, zxr 750, 2 x Varadero 125,MZ 150 ,Jawa 350, WSK 175, Honda lead, Piaggio, Majesty i podobnych skuterów minimum z 10
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: Regulator napięcia
Kontrolki od ładowania mają alternatory ze wzbudzeniem, jak w samochodach, dzięki tej żarówce część napięcia z aku trafiała do alternatora, żeby zaczął ładować, niektóre moto też miały. Tu masz alternator samowzbudny 3f, kręcisz magnesem i generuje napięcie, dlatego kontrolek nie ma. Jak jej nie wierzysz, załóż jak wielu woltomierz, ja mialem w XX w tarczy obrotomierza np, ale było trochę zabawy.
http://vfr-oc.pl/forum/viewtopic.php?p=230679#p230679
http://vfr-oc.pl/forum/viewtopic.php?p=230679#p230679
- baliosia
- zadomowiony
- Posty: 98
- Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
- Imię: Michał
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Regulator napięcia
http://www.vfr-oc.pl/forum/viewtopic.ph ... &start=195
Polecam założyć regulator na mosfetach i problem z głowy. Pzdr.
Polecam założyć regulator na mosfetach i problem z głowy. Pzdr.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości