


https://goo.gl/photos/vhXGY45pnX6MzTaDA
https://goo.gl/photos/8fk2QmgRcgsrKXyu6
https://goo.gl/photos/kohbQP7sNWACgMWMA
Fotek nie ma, a co nie którzy z chęcią zobaczabaliosia pisze:Witam! Ja uciąłem przy kostce i solidnie polutowałem (fotki w poście) i jest git.
Polutuj przewody między altkiem a reglerem - te żółte.Mila pisze:Wczoraj zamontowałem prowizorycznie do sprawdzenia regulator SC 70 od VFR1200. Działa poprawnie i chyba wreszcie skończy się problem. Wolne obroty ze światłami długimi 14,14 V przy 5tyś 14,4V po nagrzaniu z wentylatorami wolne obr. ok. 13,2V przy 5tyś. 14,4V Przygotowane mam nawet 2 przewody do podpięcia bezpośrednio do aku. ale nie wiem czy jest sens ich podłączania. Jedyny problem jaki zauważyłem to jest grzanie się przewodów idących od alternatora ok. 50st. Może to być jeszcze z powodu nie polutowania żółtych przewodów, oraz grzanie od silnika.
Chciałbym wyeliminować ten problem i wymienić przewody od altka podłączając je bezpośrednio do regulatora, bez łączenia po drodze stosując grubsze 4mm kw.
Problem jest w tym,że nie rozbierałem jeszcze osłony bocznej i nie wiem czy wymiana tych przewodów na nowe grubsze i jednolite nie będzie dużym wyzwaniem i czy jest możliwa bez demontażu statora
Oka mój błąd sorrybaliosia pisze:Fotki są na 14 str tego postu...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości