W manualu kolejność podejścia do tematu, jest taka, żeby odłączyć czujnik i na krótko połączyć 2 przewody i wtedy na wyświetlaczu pojawi się 132 czyli maksimum.
Zadowolony zabrałem się do roboty, po chwili szukania znalazłem czujnik, ale dojście do niego okazało się kłopotliwe. I tu rodzi się pytanie: koniecznie trzeba zdejmować przepustnice, inne bebechy i wszystkie kable pod spodem? Stanąłem w sytuacji jak na załączonym zdjęciu. Od boku nie da się podejść? Przerabiał to ktoś może i jest w stanie podpowiedzieć coś, żebym mnóstwo rzeczy niepotrzebnie demontował? Z góry dziękuję za odpowiedzi
 
 I druga sprawa, ten czujnik służy tylko do przekazywania informacji o temperaturze do wyświetlacza, czy na bazie jego pomiarów, włączają się wentylatory i jeżeli szwankuje, to łatwo mogę moto przegrzać? Może pytanie głupie, ale jestem zielony w tej materii, do czasu kupna VFRki jeździłem motocyklem chłodzonym powietrzem




 nie lubię prądów a one nie lubią mnie, więc jak mi się dzisiaj nie uda ogarnąć tematu to chyba dam to elektrykowi żeby znalazł ten niestyk. Chyba że ktoś ma jakiś pomysł jak tego szukać krok po kroku
 nie lubię prądów a one nie lubią mnie, więc jak mi się dzisiaj nie uda ogarnąć tematu to chyba dam to elektrykowi żeby znalazł ten niestyk. Chyba że ktoś ma jakiś pomysł jak tego szukać krok po kroku  W środę przyjeżdża elektryk. Napiszę co wykombinował.
 W środę przyjeżdża elektryk. Napiszę co wykombinował.