W manualu kolejność podejścia do tematu, jest taka, żeby odłączyć czujnik i na krótko połączyć 2 przewody i wtedy na wyświetlaczu pojawi się 132 czyli maksimum.
Zadowolony zabrałem się do roboty, po chwili szukania znalazłem czujnik, ale dojście do niego okazało się kłopotliwe. I tu rodzi się pytanie: koniecznie trzeba zdejmować przepustnice, inne bebechy i wszystkie kable pod spodem? Stanąłem w sytuacji jak na załączonym zdjęciu. Od boku nie da się podejść? Przerabiał to ktoś może i jest w stanie podpowiedzieć coś, żebym mnóstwo rzeczy niepotrzebnie demontował? Z góry dziękuję za odpowiedzi
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
I druga sprawa, ten czujnik służy tylko do przekazywania informacji o temperaturze do wyświetlacza, czy na bazie jego pomiarów, włączają się wentylatory i jeżeli szwankuje, to łatwo mogę moto przegrzać? Może pytanie głupie, ale jestem zielony w tej materii, do czasu kupna VFRki jeździłem motocyklem chłodzonym powietrzem
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)