altek po przewinieciu dalej nedza przy 5tys 12.9-13.1max (kable z regla bezposrednio na aku wynik taki sam) po kilku podpowiedziach wyciagłem altka ponownie . Okazało sie ze altek jest z jakiegos innego moto (srednica magnesu wewnatrz 117mm altek 105mm ) Zakupiłem wiec nowy alternator (ELECTREX UZWOJENIE ALTERNATORA STATOR VFR800 V-TEC) Po montażu ładowanie 14.1.Radosc nie trwała zbyt długo kilka dni temu zauważyłem ze swiatla słabsze na jałowym. Wczoraj padło do reszty alternator wytrzymał 11 dni i około 600-700km i teraz kilka pytań.
Co dalej
-reklamowac?
-szukać uzwanego oryginału ? jesli tak to gdzie i jak rozpoznam czy to chinol czy orginał
-czy to co kupiłem to taki syf czy ja mialem takiego pecha
-i jakie moga być powody ze to szajstwo sie tak przepaliło
fure chce miec zrobiona dobrze chcialbym w lipcu troche pogonic po polsce lub nawet urwac gdzies za granice tylko jak tu jechac jak pradu brak

Wiem ze tematy z ladowaniem sa wszelakie na forum ale jakby mi ktos udzielil jakiejs rady. w takim razie z gory dzieki
