Mam u siebie zamiennik oryginału Tourmax, ale też bez żeberek, więc pewnie prędzej, czy później postanowi się ze mną pożegnać w najmniej odpowiednim momencie.
Stąd moje pytanie, czy da się do RC36 II wstawić ten, podobno najlepszy z najlepszych, regulator?
Wiem, że do Fi wchodzi, ba, chyba nawet powstała wersja z wtyczkami dla Hondy. Szukałem info o podpięciu do 4th gen, ale wszędzie jest tylko o 5-tej. Właściwie jest to ten sam typ regulatora co wcześniej ludzie kombinowali z regulatorami z Yamahy R1 ( Shindengen FH012 ).
Tak z innej beczki, ale też z elektryką. Ostatnio kumulują mi się różne dziwne wydarzenia. Zaczęło się od tego, że zauważyłem niewielkie wycieki z aku, ale mechanik chyba przy okazji roboty przedniego zawieszenia docisnął taką plastikową listwę spod której leciało ( lekko odstawała ) i od tamtej pory problem znikł. Mierzyliśmy też wtedy ładowanie ( tyle, że po stosunkowo krótkiej jeździe ) i było ok. Dzisiaj po ok. tygodniowym postoju rozrusznik był zupełnie martwy, ale po 3 przełączeniu / przekręceniu wszystkiego co związane z odpalaniem nagle zaskoczył. Potem zrobiłem trochę km i kilkukrotnie gasiłem i odpalałem moto i nie było żadnych problemów. Wydaje mi się, że bateria była trochę rozładowana, bo na początku lampka neutrala pulsowała jak stawałem na światłach. Potem już było normalnie. Wypada też dodać, że przed tym tygodniowym postojem moto jechało w deszczu ostatnie 50 km / 1h.
Przyznam, że trochę się zaczynam martwić o elektrykę .
Shindengen FH020aa
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4209
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: Shindengen FH020aa
szukaj Ducati Energia, miałem takie coś w moto od jego kupna do sprzedaży i przez 5 lat nie było żadnych problemów z ładowaniem. Do rc36II są dostępne jeszcze gdzieś jakieś magazynowe na necie
-
- pisarz
- Posty: 209
- Rejestracja: śr 11 cze 2014, 21:57
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 3city/W-wa
Re: Shindengen FH020aa
Właśnie tych Ducati Energia nie mogę znaleźć nigdzie. Poszukałem jeszcze trochę informacji o tym tytułowym reglerze i wygląda na to, że idzie to zamontować. Chyba w przyszłym roku się skuszę na ściągniecie całego zestawu montażowego ze Stanów. Przy okazji może bym też kupił VFRness i przy odrobinie szczęścia rozwiązałoby to problemy z elektryką zupełnie.
Dla zainteresowanych, regulator + cale niezbędne okablowanie można dostać, np. tutaj: http://www.roadstercycle.com/
Montaż sprowadza się do pocięcia i polutowania kabli.
Z tego co wyczytałem do zalet tego regulatora należą:
- do instalacji max 50A
- temperatura pracy ok. 45C
- stała lub prawie stała wartość ładowania
- zdecydowanie lepsza konstrukcja kostek ( jedna z przyczyn szybkiego padania oryginalnych regulatorów )
Dla zainteresowanych, regulator + cale niezbędne okablowanie można dostać, np. tutaj: http://www.roadstercycle.com/
Montaż sprowadza się do pocięcia i polutowania kabli.
Z tego co wyczytałem do zalet tego regulatora należą:
- do instalacji max 50A
- temperatura pracy ok. 45C
- stała lub prawie stała wartość ładowania
- zdecydowanie lepsza konstrukcja kostek ( jedna z przyczyn szybkiego padania oryginalnych regulatorów )
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości