Witam,
Znowu padł mi regulator napięcia w moim vitku? W zeszłym roku wymieniałem i w tym roku znowu padło ładowanie? Posiadam VFR800A z 2004 roku. W zeszlym roku wymienialem uzwojenie alternatora wraz z regulatorem napięcia, a teraz znowu padlo ładowanie??? Co jest kurcze przyczyną tego? Dodam, że dość mocno grzeje się moto, a przynajmniej tak mi się wydaję? Przy intensywnych jazdach w mieście lub po górach na wysokich obrotach, potrafi temperatura cieczy dojść do 107-109 st. wentylator się załącza, ale nie jest w stanie wychłodzić tego. Dodam, że wentylator potrafi się wylączyć znacznie wcześniej niż powinien, a powinien chyba gdzieś przy 98 st. Natomiast jak jest mocno nagrzane moto, to przy temp. 104 się załączy i 102 wyłączy, potem znowu włączy i tak sobie dziwnie działa? Miał ktoś coś takiego? Czujnik temp. cieczy również wymieniałem w zeszlym roku...
Z góry dzięki a pomoc...
Nieszczęsny regulator napiecia
- Fakir
- klepacz
- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Re: Nieszczęsny regulator napiecia
Jaki założyłeś regulator?
płyn wymieniony i układ odpowietrzony? Nie masz zasyfionych kanałów w obiegu cieczy?
płyn wymieniony i układ odpowietrzony? Nie masz zasyfionych kanałów w obiegu cieczy?
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
- goryl
- zadomowiony
- Posty: 86
- Rejestracja: wt 09 paź 2012, 21:47
- Imię: Rafał
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Re: Nieszczęsny regulator napiecia
Turmaxa za ponad 500 pln, układ jest drożny....
A co może być przyczyną popsucia stojana alternatora?
A co może być przyczyną popsucia stojana alternatora?
- ZioLek-82-
- klepacz
- Posty: 581
- Rejestracja: ndz 16 mar 2014, 11:17
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łochów
Re: Nieszczęsny regulator napiecia
W mojej RC46 temperatury zał i wył wentylatora są bardzo zbliżone do tych w twoim moto. Wydaje mi sie że tak po prostu jest.
nie wiemy co nas może jeszcze spotkać, nie wiemy kiedy może nas coś dopaść ..
Była:YAMAHA XJ 900 Diversion 95 /Są: HONDA CX 650 EURO 83r / HONDA VFR 800 FI 01r /
Była:YAMAHA XJ 900 Diversion 95 /Są: HONDA CX 650 EURO 83r / HONDA VFR 800 FI 01r /
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: Nieszczęsny regulator napiecia
w serwisówce do xx podają że ma się włączać przy max 100 stopniach a wyłączać przy min 94.
Poszukaj sobie upalonych styków mas, sprawdź główną masę od aku do silnika/ramy (ja dokładałem z aku do ramy, gdzieś zakładałem temat w tym dziale), bo też się wiatrak nie włączał, ale xx 2001 nie ma czujnika na chłodnicy tylko w bloku. Przed poprawą kabli wiatrak się włączał przy 96-98, potem trochę wyżej. Musisz doczytać, kiedy to ma być. Zagadaj też do Koobsky'ego, on jakąś kostkę masy znalazł w instalacji, która się rozsypała, też miał z tym problemy.
Poszukaj sobie upalonych styków mas, sprawdź główną masę od aku do silnika/ramy (ja dokładałem z aku do ramy, gdzieś zakładałem temat w tym dziale), bo też się wiatrak nie włączał, ale xx 2001 nie ma czujnika na chłodnicy tylko w bloku. Przed poprawą kabli wiatrak się włączał przy 96-98, potem trochę wyżej. Musisz doczytać, kiedy to ma być. Zagadaj też do Koobsky'ego, on jakąś kostkę masy znalazł w instalacji, która się rozsypała, też miał z tym problemy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości