Padł...

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Maha
Posty: 12
Rejestracja: sob 15 mar 2014, 21:37
Płeć: Mężczyzna

Padł...

Post autor: Maha » pt 27 cze 2014, 20:31

Wracałem z pracy padła elektryka. Przywiozłem nowe aku. Okazało się że wywaliło bezpiecznik 30 A (koło akumulatora) .Przyjechał mechanik po moto wsadził nowy i mówi że tez poszedł . Sugeruje zwarcie. Może to regulator ? Ze względów oczywistych (finans.) chciałbym ograniczyć postój i godziny mechanika bo samo sprowadzenie kosztuje mnie sporo.Miał ktoś już (na pewno) taki problem ? Ponieważ dealer Honda zaśpiewał mi SKANDALICZNĄ cene (jak sam przyznał ) za regulator myślę o zakupie w w Polsce na wakacjach z drugiej ręki. pozdrawiam i czekam na opinię.

Awatar użytkownika
figaro
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2639
Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
Imię: Tomasz
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia

Re: Padł...

Post autor: figaro » pt 27 cze 2014, 21:12

Ten bezpiecznik zabezpiecza przekaźnik rozrusznika.
Najpewniej będzie to zwarcie gdzieś na trasie od przycisku startera do rozrusznika.
Poszukaj, może się coś obluzowało.
Napisz coś więcej na temat padnięcia elektryki, jakieś objawy, itp...


P.S.
Service manual posiadasz?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Maha
Posty: 12
Rejestracja: sob 15 mar 2014, 21:37
Płeć: Mężczyzna

Re: Padł...

Post autor: Maha » pt 27 cze 2014, 21:49

Objawy: trzy dni temu zgasł na światłach. Stał w ciepłym miejscu dzisiaj ( chociaż pod daszkiem ) przejechałem może 500 m i kiedy przyspieszałem ...koniec. Nie ma zegarka ,zegarów i reszty. Dobrze ze gość za mą nie zrobił mi z d..y garażu.Moto stoi u dealera yamahy bo honda nie miała transportu a miejsce było wyjątkowo nie ciekawe i dalekie od domku. Manual posiadam ( nie haynesa) . Przeczytałem ( miałem podobny pomysł) żeby spróbować z nowym bezp. i porozłączać kable od regulatora. Ponoć komuś tu na forum pomogło..

Awatar użytkownika
Chris-Zg
pisarz
pisarz
Posty: 308
Rejestracja: czw 12 sie 2010, 23:34
Imię: Christian
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Re: Padł...

Post autor: Chris-Zg » pt 27 cze 2014, 22:09

Sprawdz mase. Ja mialem bardzo podobne objawy jak kabel masowy nie byl dobrze przykrecony do silnika. Tez palilo mi ten bezpiecznik duzy.
Czerwone są najszybsze!

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Re: Padł...

Post autor: PETER » sob 28 cze 2014, 01:00

to na prawdę nie wiele roboty odłączyć kostki regulatora włożyć bezpiecznik i odpalić jeżeli bezpiecznik cały to masz winowajce
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
skoch84
pisarz
pisarz
Posty: 223
Rejestracja: sob 26 gru 2009, 23:05
Imię: Staszek
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gniezno

Re: Padł...

Post autor: skoch84 » ndz 29 cze 2014, 22:13

ja miałem taką sytuację. Co prawda nie w VFR, ale w VT750. Uwalony regler palił główny bezpiecznik.
Zrób tak, jak radzi Peter. Odepnij kostkę regulatora, zmień bezpiecznik i spróbuj odpalić
Almera N15 GA14DE '98
Honda VFR 750 RC36I '91

Maha
Posty: 12
Rejestracja: sob 15 mar 2014, 21:37
Płeć: Mężczyzna

Re: Padł...

Post autor: Maha » czw 03 lip 2014, 11:32

Odebrałem moto od mech. Winowajca był akumulator..Innego problemu nie znaleźli. Dzięki za porady i opinie.Jednak kupię nowy reg.Tak dla pewności.Temat do usunięcia.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości