Zero reakcji,przy próbie odpalenia.
- Groszek
- klepacz
- Posty: 618
- Rejestracja: pt 30 cze 2006, 23:43
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wawa / V-Boyen
- Kontakt:
Re: Zero reakcji,przy próbie odpalenia.
No dużo prądu światła Ci żrą. Żarówki standardowe są? U siebie nigdy nie sprawdzałem, więc nie wiem jakie wartości powinny być, to w kazdym tyle prądu ubywa po włączeniu świateł?
- PozytywnieZakreconyWariat
- pisarz
- Posty: 349
- Rejestracja: pt 18 gru 2009, 13:53
- Imię: Grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa Jelonki
- Kontakt:
Re: Zero reakcji,przy próbie odpalenia.
Podładowałem akumulator w nocy i wyniki są następujące:
12,90V ma akumulator w stanie spoczynku.
Przy obciążeniu 5000rpm
14,40V ze światłami
14,42V bez świateł
Wolne obroty to:
12,86V bez świateł
12,54V światła.
Tyle,że przeważnie jak się działo,to po dłuższej jezdzie(wiatrak)jak się dobrze nagrzał.
Sprawdzę przy najbliższej jezdzie.Zmierzę przed nią,i po niej.Wtedy będzie bardziej miarodajne.
P.S
Może przy okazji ma ktoś takową gumkę z gwintem w ilości 2 szt?
12,90V ma akumulator w stanie spoczynku.
Przy obciążeniu 5000rpm
14,40V ze światłami
14,42V bez świateł
Wolne obroty to:
12,86V bez świateł
12,54V światła.
Tyle,że przeważnie jak się działo,to po dłuższej jezdzie(wiatrak)jak się dobrze nagrzał.
Sprawdzę przy najbliższej jezdzie.Zmierzę przed nią,i po niej.Wtedy będzie bardziej miarodajne.
P.S
Może przy okazji ma ktoś takową gumkę z gwintem w ilości 2 szt?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"
- damian482
- bywalec
- Posty: 24
- Rejestracja: sob 21 lip 2012, 08:21
- Imię: Damian
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Zero reakcji,przy próbie odpalenia.
Hej.
Mam to samo.
Tylko u mnie raz przekręci max 2 i słabnie.
Podłącz do zacisków akumulatora przyrząd do pomiaru napięcia i przekręć rozrusznikiem obserwując jak spadnie napięcie,
U mnie normalne wynosi 14,65V po przekręceniu spada do 6V.
Jest to wina stycznika(włącznik elektromagnetyczny rozrusznika) tak mi się wydaje.
Sprawdź w nim może bezpiecznik masz tylko spalony jeżeli nie to do wymiany ten stycznik.
Pozdrawiam Damian.
Mam to samo.
Tylko u mnie raz przekręci max 2 i słabnie.
Podłącz do zacisków akumulatora przyrząd do pomiaru napięcia i przekręć rozrusznikiem obserwując jak spadnie napięcie,
U mnie normalne wynosi 14,65V po przekręceniu spada do 6V.
Jest to wina stycznika(włącznik elektromagnetyczny rozrusznika) tak mi się wydaje.
Sprawdź w nim może bezpiecznik masz tylko spalony jeżeli nie to do wymiany ten stycznik.
Pozdrawiam Damian.
''Żeby jeździć trzeba mieć benzynę we krwi, ale i olej w głowie…"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości