Moto nie odpala, sam już nie wiem o co chodzi
- .:BACA:.
- bywalec
- Posty: 49
- Rejestracja: ndz 29 mar 2009, 12:59
- Imię: Rafał
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jankowice
- Kontakt:
więc dziś idę do garażu, mierze aku przed odpaleniem 12.85V, bez ssania odpalam 4 razy zakręciłem i nic moto nie gada, zaciągam ssanie i odpalił od strzału, wszedł na 2000obr/min, pochodził jakieś 10 sekund zszedł na 1000obr/min i za chwilę zgasł
świec nie sprawdzałem jeszcze, były wymieniane na początku roku przejechane jakieś 3500km
świec nie sprawdzałem jeszcze, były wymieniane na początku roku przejechane jakieś 3500km
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4212
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
to teraz tak - nie szukalem w vfr, ale jest przed pompą przekaźnik, pewnie ten obok kierunków przy pompie. Musiałbyś obadać czy on sie wogóle włącza, i czy daje na wyjscie w kierunku pompy sygnał. To że odpaliła na chwile, to przez noc mogło coś tam sobie ścieknąć do gaziorów, pompe wyraźnie słychać jak sie tłucze oszywiscie jak działa.
A świece swoją drogą możesz sprawdzić, mogą byc przylane i będzie problem, mimo tego że mają mały przebieg.
A świece swoją drogą możesz sprawdzić, mogą byc przylane i będzie problem, mimo tego że mają mały przebieg.
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4212
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
zbadaj do którego wchodzą kable: czarny, czerwono-żółty, czarno-niebieski.
czarny to plus z bezpiecznika, czerwono-żółty to sygnał z cewki do uruchomienia przekaźnika, czarno-niebieski zasila pompę.
a na Twoim zdjęciu to z tego co widze po kolorach, ten poniżej
czarny to plus z bezpiecznika, czerwono-żółty to sygnał z cewki do uruchomienia przekaźnika, czarno-niebieski zasila pompę.
a na Twoim zdjęciu to z tego co widze po kolorach, ten poniżej
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- robsonic
- klepacz
- Posty: 823
- Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych city????
- Kontakt:
Weż ściągnij wąż ten bez filtra z pompy i szczykawką wpuść do niego paliwa, a najlepiej wsadz mały lejek i nalej paliwa jak będzie pełno to zostaw trochę w lejku..... jak jest iskra to powinien zagadać.
Pisałem o iskrze lecz nikt nie podjął tematu kolego EMILU
Pisałem o iskrze lecz nikt nie podjął tematu kolego EMILU
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę
- .:BACA:.
- bywalec
- Posty: 49
- Rejestracja: ndz 29 mar 2009, 12:59
- Imię: Rafał
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jankowice
- Kontakt:
świece były pozalewane, poczyściłem i nie pali, tylko zapierniczyłem że nie sprawdziłem czy jest iskra, jeszcze to muszę za chwilę zobaczyć
z kranika leci paliwo, w filtrze jest paliwo, jeszcze zobaczę filtr i jak pisał emil czy przy kręceniu leci paliwo z pompy
[ Dodano: 2010-07-02, 19:43 ]
no więc iskra jest, filtr ok paliwo dochodzi do pompy i na tym się kończy pompka nie podaje dalej paliwa
z kranika leci paliwo, w filtrze jest paliwo, jeszcze zobaczę filtr i jak pisał emil czy przy kręceniu leci paliwo z pompy
[ Dodano: 2010-07-02, 19:43 ]
no więc iskra jest, filtr ok paliwo dochodzi do pompy i na tym się kończy pompka nie podaje dalej paliwa
- Twardy161
- klepacz
- Posty: 739
- Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
czytajac ten temat wlasnie to obstawialem.
nie wiem skad kolegom do glowy wpadly aku i regler-przeciez skoro jest w stanie chocby slabo zakrecic to ma az nadto wydajnosci zeby zasilic pompe i cewki-i skoro aku jest wmiae naladowane to mozna w ogole odlaczyc kostke reglera a i tak bedzie chodzic,
tylko aku NIE WOLNO odlaczac w czasie pracy.
teraz juz nic nowego do tematu nie dodam, mysle ze kolega juz wie gdzie szukac wiec powodzenia:]
nie wiem skad kolegom do glowy wpadly aku i regler-przeciez skoro jest w stanie chocby slabo zakrecic to ma az nadto wydajnosci zeby zasilic pompe i cewki-i skoro aku jest wmiae naladowane to mozna w ogole odlaczyc kostke reglera a i tak bedzie chodzic,
tylko aku NIE WOLNO odlaczac w czasie pracy.
teraz juz nic nowego do tematu nie dodam, mysle ze kolega juz wie gdzie szukac wiec powodzenia:]
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4212
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
czyli przekaźnik lub pompa. bezpiecznik od pompy jest razem z zapłonem, czyli jego wykluczasz a ja juz jestem najeb..... wiec mnie tez
jesli pompa nie daje paliwa, sprawdz czy wogóle dostaje prąd z przekaźnika, może jest po drodze jakieś złącze, albo na kostce nie styka i masz wtedy lipe.
pozdro
ps. Twardy, jak aku ma ledwo prądu na zakręcenie to nie zasili wszystkich cewek no nie ma bata, aku musi być sprawne. pozdro
jesli pompa nie daje paliwa, sprawdz czy wogóle dostaje prąd z przekaźnika, może jest po drodze jakieś złącze, albo na kostce nie styka i masz wtedy lipe.
pozdro
ps. Twardy, jak aku ma ledwo prądu na zakręcenie to nie zasili wszystkich cewek no nie ma bata, aku musi być sprawne. pozdro
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
to pisałem wcześniej CZEGO NIEMA????????? teraz dwie możliwości pompka {nie podaje } prąd do pompki nie dochodzi w skrócie miernik wtyczka rozrusznik można jeszcze sprawdzić czy się nie zawiesza skrót zapłon rozrusznik podczas kręcenia stuknąć w pompę może zadziała jak zadziała to do wymiany pompa czekam na odpowiedz czego nie było ???
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości