Moto nie odpala, sam już nie wiem o co chodzi

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
.:BACA:.
bywalec
bywalec
Posty: 49
Rejestracja: ndz 29 mar 2009, 12:59
Imię: Rafał
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jankowice
Kontakt:

Post autor: .:BACA:. » pt 02 lip 2010, 15:54

więc dziś idę do garażu, mierze aku przed odpaleniem 12.85V, bez ssania odpalam 4 razy zakręciłem i nic moto nie gada, zaciągam ssanie i odpalił od strzału, wszedł na 2000obr/min, pochodził jakieś 10 sekund zszedł na 1000obr/min i za chwilę zgasł

świec nie sprawdzałem jeszcze, były wymieniane na początku roku przejechane jakieś 3500km

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4212
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Post autor: emil » pt 02 lip 2010, 15:57

czyli aku trzyma. a pompe słyszałeś? po lewej stronie pod dupą zaraz jest, powinna sobie 'pyrkać' jak silnik chodzi.

Awatar użytkownika
.:BACA:.
bywalec
bywalec
Posty: 49
Rejestracja: ndz 29 mar 2009, 12:59
Imię: Rafał
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jankowice
Kontakt:

Post autor: .:BACA:. » pt 02 lip 2010, 15:59

no właśnie przyjrzałem się pompie i nic ani nie usłyszałem ani nie zauważyłem

miernik mam kupiony w sklepie elektronicznym kosztował 60zł :)

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4212
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Post autor: emil » pt 02 lip 2010, 16:02

to teraz tak - nie szukalem w vfr, ale jest przed pompą przekaźnik, pewnie ten obok kierunków przy pompie. Musiałbyś obadać czy on sie wogóle włącza, i czy daje na wyjscie w kierunku pompy sygnał. To że odpaliła na chwile, to przez noc mogło coś tam sobie ścieknąć do gaziorów, pompe wyraźnie słychać jak sie tłucze :D oszywiscie jak działa.

A świece swoją drogą możesz sprawdzić, mogą byc przylane i będzie problem, mimo tego że mają mały przebieg.

Awatar użytkownika
.:BACA:.
bywalec
bywalec
Posty: 49
Rejestracja: ndz 29 mar 2009, 12:59
Imię: Rafał
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jankowice
Kontakt:

Post autor: .:BACA:. » pt 02 lip 2010, 16:16

zaraz zobaczę świece, wcześniej popyrkał na ssaniu i zgasł, potem bez ssania nie zagadał, ze ssaniem przed chwilą odpalił ale popyrkał chwilkę i zgasł, nic przy pompie nie słyszałem, w wydechy nic nie strzela

Obrazek

o którym przekaźniku mowa ?

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4212
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Post autor: emil » pt 02 lip 2010, 16:22

zbadaj do którego wchodzą kable: czarny, czerwono-żółty, czarno-niebieski.


czarny to plus z bezpiecznika, czerwono-żółty to sygnał z cewki do uruchomienia przekaźnika, czarno-niebieski zasila pompę.

a na Twoim zdjęciu to z tego co widze po kolorach, ten poniżej
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
robsonic
klepacz
klepacz
Posty: 823
Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych city????
Kontakt:

Post autor: robsonic » pt 02 lip 2010, 17:03

Weż ściągnij wąż ten bez filtra z pompy i szczykawką wpuść do niego paliwa, a najlepiej wsadz mały lejek i nalej paliwa jak będzie pełno to zostaw trochę w lejku..... jak jest iskra to powinien zagadać.
Pisałem o iskrze lecz nikt nie podjął tematu kolego EMILU :)
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę :)

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Arnold » pt 02 lip 2010, 17:06

No to może filtr paliwa jaki albo kranik zapchany?
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4212
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Post autor: emil » pt 02 lip 2010, 17:10

równie dobrze może za pompą zdjąć wąż i zobaczyc czy przy kręceniu leci paliwo.

Robson, wiem ;) ale raczej nie dostaje paliwa, inaczej by waliło z tłumika ;) choć mogę się mylić. Sam jestem ciekaw co Baca namodził z tym moto :D

Awatar użytkownika
.:BACA:.
bywalec
bywalec
Posty: 49
Rejestracja: ndz 29 mar 2009, 12:59
Imię: Rafał
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jankowice
Kontakt:

Post autor: .:BACA:. » pt 02 lip 2010, 19:08

świece były pozalewane, poczyściłem i nie pali, tylko zapierniczyłem że nie sprawdziłem czy jest iskra, jeszcze to muszę za chwilę zobaczyć

z kranika leci paliwo, w filtrze jest paliwo, jeszcze zobaczę filtr i jak pisał emil czy przy kręceniu leci paliwo z pompy

[ Dodano: 2010-07-02, 19:43 ]
no więc iskra jest, filtr ok paliwo dochodzi do pompy i na tym się kończy pompka nie podaje dalej paliwa

Awatar użytkownika
Twardy161
klepacz
klepacz
Posty: 739
Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Twardy161 » pt 02 lip 2010, 23:38

czytajac ten temat wlasnie to obstawialem.
nie wiem skad kolegom do glowy wpadly aku i regler-przeciez skoro jest w stanie chocby slabo zakrecic to ma az nadto wydajnosci zeby zasilic pompe i cewki-i skoro aku jest wmiae naladowane to mozna w ogole odlaczyc kostke reglera a i tak bedzie chodzic,
tylko aku NIE WOLNO odlaczac w czasie pracy.
teraz juz nic nowego do tematu nie dodam, mysle ze kolega juz wie gdzie szukac wiec powodzenia:]

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4212
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Post autor: emil » pt 02 lip 2010, 23:44

czyli przekaźnik lub pompa. bezpiecznik od pompy jest razem z zapłonem, czyli jego wykluczasz :D a ja juz jestem najeb..... :D wiec mnie tez :D

jesli pompa nie daje paliwa, sprawdz czy wogóle dostaje prąd z przekaźnika, może jest po drodze jakieś złącze, albo na kostce nie styka i masz wtedy lipe.

pozdro

ps. Twardy, jak aku ma ledwo prądu na zakręcenie to nie zasili wszystkich cewek ;) no nie ma bata, aku musi być sprawne. pozdro

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » pt 02 lip 2010, 23:50

takie proste sprawdzić iskrę i sprawdzić paliwo????????????????????
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4212
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Post autor: emil » pt 02 lip 2010, 23:51

Piotrek,
.:BACA:. pisze:no więc iskra jest, filtr ok paliwo dochodzi do pompy i na tym się kończy pompka nie podaje dalej paliwa
czyli szukamy paliwa :D może sie znajdzie ;)

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » sob 03 lip 2010, 00:22

to pisałem wcześniej CZEGO NIEMA????????? teraz dwie możliwości pompka {nie podaje } prąd do pompki nie dochodzi w skrócie miernik wtyczka rozrusznik można jeszcze sprawdzić czy się nie zawiesza skrót zapłon rozrusznik podczas kręcenia stuknąć w pompę może zadziała jak zadziała to do wymiany pompa czekam na odpowiedz czego nie było ???
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości