
JUZ OPADLY Mi RECE... MOZE KTOS JUZ MIAL TAKI PROBLEM
-
- bywalec
- Posty: 32
- Rejestracja: pn 15 maja 2006, 14:12
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: nidzica
- Kontakt:
JUZ OPADLY Mi RECE... MOZE KTOS JUZ MIAL TAKI PROBLEM
WITAM. a wiec problem jest taki ze VFR 800 (tylko ta na kolach i nie V_TEC) chyba 99 albo 98 nie odpala...no wiec sprawdzilem czy ma iskre - ma, praktycznie wszytskie czujniki odlaczylem znaczy kostki i wetknelem spowrotem, pokazuje mi bledy i to kilka, bezpieczniki tez sprawdzilem wszytsko ok, iskra jest wtryski podaja paliwo a ona nie gada....zagadka jak ja pierd...le. Malo tego! jak jej wleje bezposrednio w gardziele paliwo ze strzykawki to odpala ale wypali je i gasnie. myslalem ze filtr moze zawalony i slaba mieszanke daje albo nie ma sily podac wiec wywalilem filtr i na krotko podlaczylem wezyk i troche lepeij tryska ale dalej nie pali....juz mi rece opadaja bo z 3 dni dobre siedze nad nia. Bledy wyswietla mi 1, 7, 8, 12, 13, 14, 15. wiem ze jest tu paru kumatych gosci to moze cos podpowiecie zalamanemu koledze ??? 

- figaro
- ostry klepacz
- Posty: 2639
- Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
- Imię: Tomasz
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
Z tego co napisałeś wynika, że pompa paliwowa nie tłoczy paliwa.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- abgarman
- teksciarz
- Posty: 153
- Rejestracja: śr 26 maja 2010, 22:56
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
1- luźne lub słabe połączenie konektorów sensora MAP, otwarty lub zwarty przewód sensora MAP, wadliwy sensor MAP
7- luźne lub słabe połączenie czujnika ECT, otwarty lub zwarty przewód sensora ECT, wadliwy sensor ECT
8- luźne lub słabe połączenie konektorów sensora TP, otwarty lub zwarty przewód sensora TP, wadliwy sensor TP
12-15- luźne lub słabe połączenie konektorów wtryskiwacza (odpowiednio 12 mignięć dla pierwszego, 13 dla drugiego itp.), otwarty lub zwarty przewód wtryskiwacza (j.w.), wadliwy wtryskiwacz (j.w.)
Wniosek: na mój gust, to masz albo źle wpiętą wtyczkę do komputera od wtrysku, albo zaśniedziałe/pogięte piny lub przewody od tej wtyczki. Wada samego komputera, lub tylu elementów (wszystkie wtryskiwacze, parę czujników) na raz jest mało prawdopodobna; musiało by dojść do jakiegoś strasznego przepięcia.
7- luźne lub słabe połączenie czujnika ECT, otwarty lub zwarty przewód sensora ECT, wadliwy sensor ECT
8- luźne lub słabe połączenie konektorów sensora TP, otwarty lub zwarty przewód sensora TP, wadliwy sensor TP
12-15- luźne lub słabe połączenie konektorów wtryskiwacza (odpowiednio 12 mignięć dla pierwszego, 13 dla drugiego itp.), otwarty lub zwarty przewód wtryskiwacza (j.w.), wadliwy wtryskiwacz (j.w.)
Wniosek: na mój gust, to masz albo źle wpiętą wtyczkę do komputera od wtrysku, albo zaśniedziałe/pogięte piny lub przewody od tej wtyczki. Wada samego komputera, lub tylu elementów (wszystkie wtryskiwacze, parę czujników) na raz jest mało prawdopodobna; musiało by dojść do jakiegoś strasznego przepięcia.
Meet the VFighteR
---------------------------------------
Wcześniej: Honda Deauville 650
Teraz: Honda VFR 800 '98
---------------------------------------
Wcześniej: Honda Deauville 650
Teraz: Honda VFR 800 '98
-
- bywalec
- Posty: 32
- Rejestracja: pn 15 maja 2006, 14:12
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: nidzica
- Kontakt:
no tez watpie zeby wszytskie wtryski padly...ale podaja wache... malo tego jeszcze cos ci dam do myslenia.... jak odkrece manete do konca i krece pare sekund to wkoncu wtryski naleja tyle ze scieknie i odzywa sie na sekunde i gasnie. a wydaje cie sie mozliwe ze wtryski podaja wache w innym momencie niz ten w ktorym jest iskra?
[ Dodano: 2010-06-17, 00:01 ]
te kable odpinalem i przypinalem spowrotem od wtryskow nawet sprawdzalem czy jest prad na nich i byl... a to nie steruje wtryskiem komputer glowny ten co jest z tylu przy tylnich lampach? jak nie to gdzie jest ta wtyczka mniej wiecej o ktorej mowisz do kompa od wtrysku? moze cos przeoczylem... bez kitu juz nie wiem co jest grane z tym sprzetem
[ Dodano: 2010-06-17, 00:01 ]
te kable odpinalem i przypinalem spowrotem od wtryskow nawet sprawdzalem czy jest prad na nich i byl... a to nie steruje wtryskiem komputer glowny ten co jest z tylu przy tylnich lampach? jak nie to gdzie jest ta wtyczka mniej wiecej o ktorej mowisz do kompa od wtrysku? moze cos przeoczylem... bez kitu juz nie wiem co jest grane z tym sprzetem
- scibor
- pisarz
- Posty: 359
- Rejestracja: ndz 29 lis 2009, 14:25
- Imię: Patryk
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gorowo Ilaweckie
"karkulowsiał zwartusiał, ratuwsianku bożywsio" jak to Lem w Dziennikach Gwiazdowych napisal. Wystapienie na raz tylu bledow moim zdaniem wskazuje bardziej na uszkodzenie jednostki sterujacej (lub problemu z wtyczka), niz na wysyp kilku innych problemow w innych miejscach. Chyba ze to pojazd popowodziowy.abgarman pisze:Wada samego komputera
a strzela w tlumik?KLEPPEUSZ pisze:jak odkrece manete do konca i krece pare sekund to wkoncu wtryski naleja tyle ze scieknie i odzywa sie na sekunde i gasnie
A jaka jest patogeneza tego stanu motocykla? Znaczy sie czy pamietasz jak jezdzil, czy stalo sie to nagle, czy stopniowo pojawialy sie jakies problemy?
-
- bywalec
- Posty: 32
- Rejestracja: pn 15 maja 2006, 14:12
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: nidzica
- Kontakt:
o to chodzi ze nie strzela nie kichnie nic sie nie odzywa...wleje mu w gardziele i normalnie chodzi przez chwile az wypali. A z moto jest tak ze podobno przelozyli silnik ktos cos ruszyl w instalacji i przestal chodzic(tak mowil wlasciciel) ale typ krecil cos wiec nie wiem jak to bylo. Podejrzewam ze przelozyli silnik, nie zagadal i rozlozyli rece jak ja teraz
tez szczerze watpie ze padlo tyle rzeczy na raz.

-
- bywalec
- Posty: 32
- Rejestracja: pn 15 maja 2006, 14:12
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: nidzica
- Kontakt:
zapalila suka! mordowalem sie z nia ale wkoncu zagadala... tak naprawde nie wiem co bylo prawdopodobnie zasniedziala na ktoryms styku bo praktycznie poodpinalem wszystkie czujniki i kostki , sprawdzalem opor w nich, prad, resetewalem kompa i bledy powoli ginely az zostal jeden 7 ale kij w niego bo moto chodzi. ogolnie podobno poprzedni mechanik trzymal go 2 miesiace wymienial uzwojenie w alternatorze i cos tam niby wzial 330 zl i moto dalej nie odpalalo. No ale kolejny raz przekonalem sie ze oprocz regulatora to w Hondzie nic sie nie psuje jak sie nie grzebie
Moto chyba bylo z angli bo pordzewiala, zasniedziala jak po powodzi. Dzieki wszystkim a szczegolnie dla "abgarmana"
POZDRAWIAM


- abgarman
- teksciarz
- Posty: 153
- Rejestracja: śr 26 maja 2010, 22:56
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Spoko, niech Ci dobrze służy 
Popsikaj sobie jeszcze styki na wszelki wypadek najpierw alkoholem izopropylowym (można kupić w sklepach komputerowych, służy do czyszczenia elektroniki i szybko odparowuje), a potem jakimś siuwaksem do zabezpieczania styków.
Pozdro

Popsikaj sobie jeszcze styki na wszelki wypadek najpierw alkoholem izopropylowym (można kupić w sklepach komputerowych, służy do czyszczenia elektroniki i szybko odparowuje), a potem jakimś siuwaksem do zabezpieczania styków.
Pozdro

Meet the VFighteR
---------------------------------------
Wcześniej: Honda Deauville 650
Teraz: Honda VFR 800 '98
---------------------------------------
Wcześniej: Honda Deauville 650
Teraz: Honda VFR 800 '98
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości