zapala sie Czerwona kontrolka "Fi"
- Żeton
- klepacz
- Posty: 1162
- Rejestracja: czw 25 cze 2009, 17:38
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bronisławów / Warszawa
- Kontakt:
witam
Mam Vitka v-tec 2003r i ostatnio w połowie grudnia przejechałem się nim było ok dwa tyg później stwierdziłem że odpalę ją w garażu i właśnie wtedy zaczął się problem z kontrolką FI obroty spadają i do tego bezpiecznik od pompy paliwa się przepala a przewody które dochodzą do tego bezpiecznika robią się cieple.
Gdzie można znaleźć jakąś serwisówkę do vitka
Mam Vitka v-tec 2003r i ostatnio w połowie grudnia przejechałem się nim było ok dwa tyg później stwierdziłem że odpalę ją w garażu i właśnie wtedy zaczął się problem z kontrolką FI obroty spadają i do tego bezpiecznik od pompy paliwa się przepala a przewody które dochodzą do tego bezpiecznika robią się cieple.
Gdzie można znaleźć jakąś serwisówkę do vitka
Nie ma obcych wśród Błękitnych Rycerzy, są tylko niespotkani przyjaciele. "There are no strangers, only friends you haven't met. RIDE WITH PRIDE
- slimak
- klepacz
- Posty: 1135
- Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu
manual masz tu
http://fiche.ronayers.com/Index.cfm
musisz sprawdzić kabelki tzn po nitce do kłębka skoro kable się grzeją to albo za duży prąd płynie albo połączenie kabli jest luźne.
Skoro obroty spadają to paliwa może nie dostawać tyle co trzeba
http://fiche.ronayers.com/Index.cfm
musisz sprawdzić kabelki tzn po nitce do kłębka skoro kable się grzeją to albo za duży prąd płynie albo połączenie kabli jest luźne.
Skoro obroty spadają to paliwa może nie dostawać tyle co trzeba
ZKL
- Żeton
- klepacz
- Posty: 1162
- Rejestracja: czw 25 cze 2009, 17:38
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bronisławów / Warszawa
- Kontakt:
gniazda nie mam tylko od razu idą wsuwki do bezpiecznikaPETER pisze:zacznij od wymiany tego czerwonego przewodu od aku do bezpiecznika i wymień go razem z gniazdem bezpiecznika
oki sprawdzę ten przewód
Nie ma obcych wśród Błękitnych Rycerzy, są tylko niespotkani przyjaciele. "There are no strangers, only friends you haven't met. RIDE WITH PRIDE
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
Sprawdz styki kostek i punkty masowe na ramie , rozkręć je i podrap papierem ściernym
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
- Żeton
- klepacz
- Posty: 1162
- Rejestracja: czw 25 cze 2009, 17:38
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bronisławów / Warszawa
- Kontakt:
dzięki panowie usterka została usunięta miałem niezły gips w kostkach zaśniedziałe za....e a jedna kostka (z prawej strony trzy żółte przewody) to normalnie stała się jednością i zmieniła kolor z białej na brązowy ale już jest wsio ok
Nie ma obcych wśród Błękitnych Rycerzy, są tylko niespotkani przyjaciele. "There are no strangers, only friends you haven't met. RIDE WITH PRIDE
- Radarro
- klepacz
- Posty: 557
- Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
- Imię: Radek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SGL
Gienio i jak tam? Dalej wywala Ci MAP sensor?Gienio pisze:blad caly czas jestkris2k pisze:Przy 4.1V tez pewnie blad nie zniknal?
styki czysciutkie, niczym nie smarowne (nie posiadam takiego ustrojstwa)
niestety z pradem zawsze tak jest ze jest to szukanie igly w stogu siana, chyba faktycznie trzeba bedzie cala wiazke po kolei przegladac
Ja kupiłem używany na bajzlu na podmiankę i wygląda że teraz po zmianie jest OK -0 czyli cały czujnik był sieknięty. Ale czekam na dłuższe jazdy, żeby ostatecznie potwierdzic.
Jak coś to mam jeden luźny MAP Sensor na podmiankę
V4 + R6 Brotherhood
TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400
TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400
-
- Posty: 19
- Rejestracja: pn 12 paź 2009, 18:42
- Imię: darek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Legionowo, Mazowieckie
Ja wyczytalem (nie wiem czy dobrze:) w manualu, ze diagnostyke mozna rowniez przeprowadzic na rozlozonej bocznej stopce i wlaczonym silniku, ktorego predkosc obr nie przekracza bodajze 5 tys obr - ja tak zrobilem i pokazuje mi 7 mrugniec, wiec zastanawiam sie, czy tak nie jest prosciej niz ze zworka a moze jest jakas roznica.
Tak czy inaczej wyrzuca mi blad nr 7 - czy ktos z Was to juz przerabial w praktyce?
Tak czy inaczej wyrzuca mi blad nr 7 - czy ktos z Was to juz przerabial w praktyce?
-
- Posty: 19
- Rejestracja: pn 12 paź 2009, 18:42
- Imię: darek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Legionowo, Mazowieckie
hej, troche wykrakales z tym trudnym rozruchem dzis po pracy maszynka ledwo co odpalila a kontrolka FI juz nie mryga tylko swieci sie na stale. Jak mozesz to napisz, czy dostanie sie do tego czujnika to skomplikowana operacja? Czy oprocz demontazu zbiornika czeka mnie jeszcze sporo pracy, bo nie wiem czy sam to ogarne. Dzieki
- Radarro
- klepacz
- Posty: 557
- Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
- Imię: Radek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SGL
poszperaj na forum i zassaj sobie manuala do moto. Plik jest spory ale jest wszystko bardzo przystępnie objaśnione. Ja tez zaraz poszukam u siebie i podam Ci dokładniej co i jak.
EDIT -
manual, 36 strona - czujnik masz zaznaczony
Generalnie:
ściągnąć zbiornik
górną obudowę filtra pow i filtr
dolną obudowę filtra - uwaga na wężyki, rurki, złącza itepe.
Generalnie robota nie jest trudna, ale wymaga trochę czasu. Szczególnie przy późniejszym montowaniu z powrotem dolnej obudowy filtra i podłączenia wszystkiego jak trzeba.
Czujnik masz zaznaczony na rysunku. Jak masz normalne narzędzia i chęć to dasz radę.
EDIT -
manual, 36 strona - czujnik masz zaznaczony
Generalnie:
ściągnąć zbiornik
górną obudowę filtra pow i filtr
dolną obudowę filtra - uwaga na wężyki, rurki, złącza itepe.
Generalnie robota nie jest trudna, ale wymaga trochę czasu. Szczególnie przy późniejszym montowaniu z powrotem dolnej obudowy filtra i podłączenia wszystkiego jak trzeba.
Czujnik masz zaznaczony na rysunku. Jak masz normalne narzędzia i chęć to dasz radę.
V4 + R6 Brotherhood
TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400
TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości