znowu regulator napięcia :/
- robsonic
- klepacz
- Posty: 825
- Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych city????
- Kontakt:
Aku pobudza regulator do ładowania, więc może akumulator po prostu siedzi... jak możesz to podepnij moto pod akumulator z auta i sprawdz ładowanie i spadki w instalacji. Nie odpinaj klem od aku w czasie kiedy chodzi silnik bo spalisz regulator. Na wolnych obrotach bez obciążenia powinno byc ponad 14 wolt.
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę 

- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
Ale nie napisałes jakie masz to ładowanie , kasowanie licznika zdarza sie nawet na dobrym aku ktory jest niedoładowany ,
napiecie powino byc wieksze jak 14 v z obciazeniem bo przeciez zawsze sie jezdzi na swiatłach
napiecie powino byc wieksze jak 14 v z obciazeniem bo przeciez zawsze sie jezdzi na swiatłach
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
- Łysolek
- Shrek
- Posty: 1261
- Rejestracja: sob 04 lip 2009, 08:45
- Imię: Adam
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Marki
miałem na sucho 11,79 , po odpaleniu spadało do 5,74 a na wkręceniu na obroty po mału sie ładował, po naładowaniu jest tak jak piszesz 14,33szatan pisze:Ale nie napisałes jakie masz to ładowanie , kasowanie licznika zdarza sie nawet na dobrym aku ktory jest niedoładowany ,
napiecie powino byc wieksze jak 14 v z obciazeniem bo przeciez zawsze sie jezdzi na swiatłach

ale pewnie i tak w najbliższym czasie musze pomyśleć o zakupie nowego
pozdrawiam
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
To nie musi być regulator Łysolek. Miałem identyczny problem i jak się okazało były to zwoje na alternatorze mimo, że wszyscy właśnie podejrzewali regulator.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- benito
- ostry klepacz
- Posty: 2333
- Rejestracja: śr 28 mar 2007, 12:10
- Imię: Jarek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja dzis bede montowal nowy regulator, zamowiony w nawiazaniu do tematu "regler made in Poland".
Sprzedawca nawiercil otwory wg podanych przeze mnie danych, wiec nie bedzie problemu z montarzem.
W ciagu tygodnia spalily sie 2 uzywane regulatory...mam nadzieje, ze ten wytrzyma.
Jak juz bedzie wszystko poskladane, podziele sie wynikiem.
Sprzedawca nawiercil otwory wg podanych przeze mnie danych, wiec nie bedzie problemu z montarzem.
W ciagu tygodnia spalily sie 2 uzywane regulatory...mam nadzieje, ze ten wytrzyma.
Jak juz bedzie wszystko poskladane, podziele sie wynikiem.
Honda VFR800 - RC46 - `98
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05
- Twardy161
- klepacz
- Posty: 739
- Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
stary przykro mi to pisac ale ten pewnie tez sie spali-zgodnie z zasada "uszkodzony alternator blyskawicznie spali nowy regulator", 2 spalone i masz jeszcze zludzenia?szkoda kasy, no chyba ze sprawdzales alternator i jest ok, w co szczerze watpie-jesli na mierniku jest ok to moim zdaniem altek jest walniety a uszkodzenie nie wychodzi zgodnie z nasepna zasada :"stale napiecie moze nie ujawnic przebicia"(chodzi o koniecznosc demontazu i sprawdzeniu z napiecia sieciowego,
jesli bedziesz zainteresowany a nie znasz sposobow sprawdzenia o ktorych pisze to moge to rozwinac.
ps.Vermilion przy zbyt niskim ladowaniu alternator jest mocno podejrzany, typowy objaw regla to zawyzanie-a raczej-nieograniczanie co wynika ze specyfiki jego dzialania i mozliwosci uszkodzenia.
jesli bedziesz zainteresowany a nie znasz sposobow sprawdzenia o ktorych pisze to moge to rozwinac.
ps.Vermilion przy zbyt niskim ladowaniu alternator jest mocno podejrzany, typowy objaw regla to zawyzanie-a raczej-nieograniczanie co wynika ze specyfiki jego dzialania i mozliwosci uszkodzenia.
- Maciej
- teksciarz
- Posty: 168
- Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 18:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
I po raz kolejny regler
Tia no i mnie też to dopadło i muszę regler wymienić niestety , pytanko czy ktoś testował reglery tajwańskie z allegro ??.
- -+-== VFR 800-FIX '99 BLACK ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
- Argail
- pisarz
- Posty: 437
- Rejestracja: pn 09 cze 2008, 19:51
- Imię: Dariusz
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
ja mam nówkę z allegro - 2 godziny chodziła bo okazało się, że to nie regler. Na drugim dwa lata jeżdżę - taki sam, też z allegro i nic się nie dzieje a trochę już nakulałem (Norwegia między innymi)
Oddam za bezcen - model nowszy, do rocznika 98 nie podejdzie ze względu na wtyczkę
Oddam za bezcen - model nowszy, do rocznika 98 nie podejdzie ze względu na wtyczkę
rejoice o young man in thy youth
-
- klepacz
- Posty: 1807
- Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
- Imię: Grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Twardy161, niestety zalozenie wiatraka nie daje gwarancji na to ze regler bedzie smigal bezawaryjnie, ja mialem wiatrak i regler i tak padl, jak dla mnie nie ma reguły
Argail jesli mowisz o dodatkowej wtyczce z czarnym kabelkiem do nowszego modelu to da sie to zapiac do starszego modelu
Maciej ja mam chyba ten tajwanski, dwa sezony smiga bez problemu
Argail jesli mowisz o dodatkowej wtyczce z czarnym kabelkiem do nowszego modelu to da sie to zapiac do starszego modelu
Maciej ja mam chyba ten tajwanski, dwa sezony smiga bez problemu
- Maciej
- teksciarz
- Posty: 168
- Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 18:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Co do wiatraka to tak szczerze nie ma sobie tym co dupy zawracać, czy ktoś w ogóle testował wiatrak jadąc powyżej 160km/h , co się z nim dzieje gdy dostaje po łopatkach powiewem ??, chyba nikt 
Jedyne sensowne rozwiązanie to dodać mu radiator miedziany i tak go ustawić aby chwytał powietrze na żebra poprzez wlot.
Wiatrak, mycie motocykla itp warunki raczej na niego nie wpłyną pobudzająco, rozwiązanie ma być proste i nie do uszkodzenia przez samo mycie motocykla.
Czy ktoś jeszcze coś powie na temat tajwańskich reglerów ?? jak z grzaniem w stosunku do orginału.

Jedyne sensowne rozwiązanie to dodać mu radiator miedziany i tak go ustawić aby chwytał powietrze na żebra poprzez wlot.
Wiatrak, mycie motocykla itp warunki raczej na niego nie wpłyną pobudzająco, rozwiązanie ma być proste i nie do uszkodzenia przez samo mycie motocykla.
Czy ktoś jeszcze coś powie na temat tajwańskich reglerów ?? jak z grzaniem w stosunku do orginału.
- -+-== VFR 800-FIX '99 BLACK ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Zamówiłem tego tajwańskiego, będzie jutro to zobaczymy czy da radę ;p
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- Ketchup
- klepacz
- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
wystarczy wiatrak podłączyć tak, aby z reglera "zasysał" - wtedy przy większej prędkości i pojawieniu się przepływającego powietrza pod owiewką - wiatrak będzie miał lżej kręcićMaciej pisze: czy ktoś w ogóle testował wiatrak jadąc powyżej 160km/h , co się z nim dzieje gdy dostaje po łopatkach powiewem ??, chyba nikt

Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
- Twardy161
- klepacz
- Posty: 739
- Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ja bym sobie nie zawracal tym glowy gdyby nie relacja jednego z forumowiczow odnosnie temperatury reglera-przed zalozeniem po jerzdzie nie mozna bylo go dotknac a po zalozeniu wiatraka jest lekko cieply-zawracanie d...?
wiem, ze nie ma reguly-ja np zalozylem maly wiatrak -mniejszy niz byl sugerowany na wspomnainej stronie,
inna kwestia-dmuchanie lub ciagniecie (bez skojarzen) prawdopodobnie tez ma znaczenie-u mnie wiatrak dmucha w radiator-tak jak to robil w komputerze, poza tym dzialal tylko w 1 strone wiec chcac aby wyciagal gorace powietrze musialbym zalozyc go uchwytami na zewnatrz-nie wiem czy ciagnal czy dmuchal na wspomnainej stronie ale skoro ktos o tym zrobil strone to chyba wiedzial, ze to jest sensowne,
nie wiem jak dziala wpadajace otworami powietrze na wiatrak dmuchajacy a jak na ciagnacy choc przypuszczam, ze powietrze z duza sila tam wpada wiec dmuchajacy na zewnatrz musialby je przezwyciezyc (raczej by mu sie to nie udalo przy wiekszej predkosci)
najlepsze wrazenie mialem przez pierwsze 2 czy 3 dni po zalozeniu wiatraka bo regler byl leciutko letni-ale jak sie okazalo [po tym czasie-w czasie kombinacji z reglerem wypiela sie zlaczka od alternatora i poprostu nie dzialal-zorientowalem sie kiedy moto zgaslo bo aku padl:]
teraz po jezdzie jest dosc goracy-na granicy ale da sie go dotknac wiec biorac pod uwage, ze bez wiatraka sie nie da tego zrobic to jakis efekt jest,
a mycie-tak jak deszcz mogloby mu zaszkodzic (jak calej elektryce i elektronice)chyba tylko przy zanurzaniu motocykla w basenie.
wiem, ze nie ma reguly-ja np zalozylem maly wiatrak -mniejszy niz byl sugerowany na wspomnainej stronie,
inna kwestia-dmuchanie lub ciagniecie (bez skojarzen) prawdopodobnie tez ma znaczenie-u mnie wiatrak dmucha w radiator-tak jak to robil w komputerze, poza tym dzialal tylko w 1 strone wiec chcac aby wyciagal gorace powietrze musialbym zalozyc go uchwytami na zewnatrz-nie wiem czy ciagnal czy dmuchal na wspomnainej stronie ale skoro ktos o tym zrobil strone to chyba wiedzial, ze to jest sensowne,
nie wiem jak dziala wpadajace otworami powietrze na wiatrak dmuchajacy a jak na ciagnacy choc przypuszczam, ze powietrze z duza sila tam wpada wiec dmuchajacy na zewnatrz musialby je przezwyciezyc (raczej by mu sie to nie udalo przy wiekszej predkosci)
najlepsze wrazenie mialem przez pierwsze 2 czy 3 dni po zalozeniu wiatraka bo regler byl leciutko letni-ale jak sie okazalo [po tym czasie-w czasie kombinacji z reglerem wypiela sie zlaczka od alternatora i poprostu nie dzialal-zorientowalem sie kiedy moto zgaslo bo aku padl:]
teraz po jezdzie jest dosc goracy-na granicy ale da sie go dotknac wiec biorac pod uwage, ze bez wiatraka sie nie da tego zrobic to jakis efekt jest,
a mycie-tak jak deszcz mogloby mu zaszkodzic (jak calej elektryce i elektronice)chyba tylko przy zanurzaniu motocykla w basenie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości