znowu regulator napięcia :/

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » pt 03 lip 2009, 23:30

dlatego tez zapodaj mienik ładowania od szatana :)

Ale rymuje :twisted:

Awatar użytkownika
wheelman
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 92
Rejestracja: pt 22 cze 2007, 13:16
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: wheelman » pt 03 lip 2009, 23:44

No stary zagotowal sie pewnie. Troche z dupy, ze musze zaplacic za kazdy wolt wiecej 100 zl :)

Awatar użytkownika
rinas
klepacz
klepacz
Posty: 1246
Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa Bródno

Post autor: rinas » pt 03 lip 2009, 23:55

wheelman pisze:A jak na starym aku przy 5 tys obr pokazuje ladowanie 17 V, a na super nowym aku, dzis kupionym i zalanym kwasem ladowanie przy 5 tys obr wzrasta od 14 V do 16 V (14,2, 14,5, 14,7, .....) to tez regulator ?
szatan pisze:Też , ugotujesz akumulator :eek
Zgadza się. U mnie tak wskazywało, tylko że już było za późno...

Regler spalił mi ECU, akumulator i zegary. Koszta naprawy - masakryczne.

Awatar użytkownika
wheelman
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 92
Rejestracja: pt 22 cze 2007, 13:16
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: wheelman » sob 04 lip 2009, 14:07

Wiec jest tak. Regulator jest sprawny, ALE. Mam model SH579 z duzym radioatorem (11x8 cm). Oprocz zlaczki 3 stykowej i 4 stykowej wychodzi z niego jeszcze jeden czarny przewod. Nalezy go podlaczyc do jakiegos styku, ktory dostaje 12 V. Kiedys mialem go podlaczonego do bezpiecznika, ale zdzwiony, ze siedzi tam jakis smieszny przewod wyjalem go i zaizolowalem. Dzis znowu go podlaczylem do 12 V, tym razem do przekaznika od pompy paliwa (znalazlem jeden wpis na forum ktory o tym mowil). Teraz wszystko dziala cacy. Gdy odlacze ten przewod napiecie ladowania aku wzrasta ponownie do 17 V. Czlowiek to glupia pizda jest jednak :) Aku mam nowy Varty, stary M-line tez by pociagnal pewnie na sprawnym regulatorze. Jest dobrze!

Co do wiatraka na reglu. Kupilem na alegro jakis stary, szybkoobrotowy circa 3000 obr/min i uwazam, ze sensowne jest jego zamocowanie. Gdy go nie bylo regel byl goracy, teraz jest bardzo cieply. Acha, strumien powietrza kieruje NA regulator. Ciesze sie ze zaoszczedzilem 350 zl :)

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » sob 04 lip 2009, 17:32

To trza było gadac od razu ze masz nieoryginalny regler . zaoszczełibys szukania , bez tego kabla regulator nie wie jakie jest napiecie na aku i ładuje jak chce
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

Awatar użytkownika
wheelman
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 92
Rejestracja: pt 22 cze 2007, 13:16
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: wheelman » ndz 05 lip 2009, 00:27

No juz jest git, pozatym za duzo sie ne inaszukalem, ot przeczytalem archiwum ;) dzieki :)

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » pt 17 lip 2009, 08:36

Tera my.. kupiłem w koncu regler ten ch...j* czy jakis tam z olek motocykle, ten do 800ki 00-01 z dodatkowym czarnym kabelkiem. Podłączyłem dziada wszystko jak w starym i czarny kabelek do beleczego co daje + po wlaczeniu stacyjki i dupa.

Napiecie 5000rpm na swiatlach 15.5 volta
1000rpm 14.3 volta

Bez świateł oba napiecia 15.5-15.6 volta

Myślalem ze mam rozladowany aku ale naladowalem go przez noc i dzis w drodze do roboty to samo 15.5 w ząbek czesanych voltów..
co robic ?

Aha aku mam 2 miesieczne zelowe na 99% dobre bo bez ladowania dawalo rade przez 3 dni na starym reglerze.

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » pt 17 lip 2009, 08:57

Mierzyłem przy wlaczonym sprzecie volty pomiedzy tym kabelkiem co daje + przy zaplonie i masa napiecie to jest troche nizsze niz napiecie na aku, roznica w tych napieciach wzrasta w zaleznosci od ilosci wlaczonych odbiornikow... wiem ameryki nie odkrylem, ale czy przy wylaczonym wszystkim co sie da roznica 0.5 volta to duzo ?
A moze poprostu mozna ten czarny kabelek z reglera poprostu zapiac do + aku ? i po klopocie ?

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » pt 17 lip 2009, 09:12

Zapnij do plusa, tylko to moze lekko rozładowywac aku po jakims czasie . Musisz potestowac.
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » pn 20 lip 2009, 08:51

qrde pod plusem dokladnie to samo sie dzieje, zadnej roznicy.. :( po 10 zadzwonie do olek motocykle bo stamtad bralem zobaczymy co oni mi powiedza.. pewnie zebym sie nie przejmowal heh.


.. nie minelo 20 h od telefonu do sklepu a w domu juz mam nowy regler z bielska, polecam.

po poludniu bede teścił nową sztuke i cos napisze.

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » śr 22 lip 2009, 08:13

dalej to samo kufa.. idzie zwariowac a za 2 tyg urlop :bardzozly
chyba nie ma znaczenia gdzie podepne ten czarny przewod czy do + pompy paliwa czy do innego miejsca w instalacji gdzie pokazuje sie + po wlaczeniu stacyjki nie ?

Awatar użytkownika
marlon
klepacz
klepacz
Posty: 633
Rejestracja: wt 08 kwie 2008, 18:19
Imię: mariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: bielsko-biała
Kontakt:

Post autor: marlon » śr 22 lip 2009, 15:51

Shoov, dokładnie tak.Ja mam podłączony ten przewód do czujnika światła stopa tylnego hebla.Po przekręceniu stacyjki masz tam prąda od razu:)

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » śr 22 lip 2009, 19:22

w skrzynce bezpiecznikow (start killsensor) pojawia sie +12V nie trzeba szukac kto wie gdzie , zmierz innym multimetrem . moze ten kłamie , i sprawdzaj dolaczajac ten kabelek bezposrednio do plusa .
Moze masz podjarane kable od altka i robią opór a regulator głupieje
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » czw 23 lip 2009, 08:11

juz jest ok chyba, tylko ze troche to dziwne, mialem kabelek gdzie pojawial sie + po wlaczeniu stacyjki i do niego mialem podłączony ten czarny kabelek, teraz podłączyłem do + na przekazniku pompy paliwa (czrno bialy kabel)i jest ok :biggrin nie wiem czy to normalne bo podobno ten kabelek sie podlacza byle gdzie.
napiecie mam max 14.8-14.9
a na wolnych 14.5

wniosek taki ze kabelka nie podlacza sie byle gdzie :cool

a tak na marginesie to obudowa regulatora w sensie radiator koniecznie musi miec styk z masa do ramy ? w sumie dziala i tak i tak z tego co zauwazylem, ma to jakies znaczenie ?

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » czw 23 lip 2009, 08:46

Shoov pisze:wniosek taki ze kabelka nie podlacza sie byle gdzie :cool

a tak na marginesie to obudowa regulatora w sensie radiator koniecznie musi miec styk z masa do ramy ? w sumie dziala i tak i tak z tego co zauwazylem, ma to jakies znaczenie ?
To ciekawe tym bardziej ze jak podlaczales do plusa aku to nie działalo , przeciez to jedyny najpewniejszy punkt .

Nie musi ale wskazane jest zeby obudowa była podłaczona do masy bo regulator nadmiar mocy pakuje w mase , i bedzie mniejsze obciazenie dla kabla masowego (grzanie , byc moze spalenie go)
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości