No dokładnie, to by wskazywało na brytyjskie lampy.SOWA pisze:W końcu wyłączyć z ogółu należało by jedynie E11.
Ale ciekawa jest też dyskusja w zalinkowanym temacie. Co prawda o lampach tjuningowych do golfów


No dokładnie, to by wskazywało na brytyjskie lampy.SOWA pisze:W końcu wyłączyć z ogółu należało by jedynie E11.
SOWA pisze:1.Możesz zmienić stacje kontroli. To najprostszy sposób.
szczerze mówiąc znam wiele osób, które sprowadziły motocykl z wyspy i nie było żadnych problemów z przeglądem. W razie czego naklejki mogę Ci kupic..no mozna na pewno lamy zmienic w ostatecznosci - przeciez przód jest ten sam..butcho pisze:Vitka.Czy ktoś przeskoczył ten problem zeby majac angielskia lampe przejsc przeglad na stacji diagnostycznej.Wszedzie mowia mi ze nie da rady bo to na ruch lewostronny.Slyszalem o naklejkach ale nigdzie nie mozna ich dostać.Sa jakieś inne metody zeby przejsc przeglad pierwszy bo mi sie konczy za tydzień.Musze kupic lampe europejska??
Skoro diagnosta ma tak wielkie zaufanie do klienta, i zadaje to pytanie (a wiedzę zapewne ma mizerną, skoro pytabutcho pisze:diagnosta idzie do tylu moto widzi blachy i pyta sie czy lampe wymieniałem
I bardzo, bardzo dobrze.butcho pisze:Teraz na każdej stacji odrazu sprawdzają lampy.Widocznie dostali takie dyrektywy żeby na światła zwracać najwiekszą uwagę...
tyle, że w angolu są mniejsze możliwości regulacjiYaco pisze: I bardzo, bardzo dobrze.
Podjedź tym sprzętem do ściany i sprawdź jak świeci - jeśli symetrycznie to powinno wystarczyć opuszczenie lewego reflektora na regulacjach.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości