angielska lampa i nie moge przejsc przegladu :(

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
DARAYAVAHUS
pisarz
pisarz
Posty: 212
Rejestracja: ndz 07 gru 2008, 20:49
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gorzkowice

Post autor: DARAYAVAHUS » śr 20 maja 2009, 07:32

SOWA pisze:W końcu wyłączyć z ogółu należało by jedynie E11.
No dokładnie, to by wskazywało na brytyjskie lampy.

Ale ciekawa jest też dyskusja w zalinkowanym temacie. Co prawda o lampach tjuningowych do golfów :D Ale wychodzi na to, że lampy produkują te małe żółte rączki... I w zasadzie, to tylko oznaczenia się zmieniają, a lampy te same... :D

Awatar użytkownika
Piszol
klepacz
klepacz
Posty: 655
Rejestracja: ndz 22 kwie 2007, 10:35
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: Piszol » śr 20 maja 2009, 07:47

SOWA pisze:1.Możesz zmienić stacje kontroli. To najprostszy sposób.

SOWA wcale tego złośliwie nie napisał - zapraszam do siebie dwa sezony to nawet nie wjeżdżałem na kanał (nie mając jakiś specjalnych znajomości) a w tym sezonie pierwszy raz wjechałem sprawdził czy działają kierunki i światła - czepił się jedynie opony że jest łysa to mu powiedziałem że tylko na środku, uśmiechną się i podbił bez problemu.
Pomijam to że moje moto też z angli i jakoś nigdy nie zagłębiałem się standard czy normy lampy.
Ostatnio zmieniony czw 21 maja 2009, 07:13 przez Piszol, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli uczynisz komuś przysługę, to jesteś od zaraz trwale za to odpowiedzialny.

Awatar użytkownika
DARAYAVAHUS
pisarz
pisarz
Posty: 212
Rejestracja: ndz 07 gru 2008, 20:49
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gorzkowice

Post autor: DARAYAVAHUS » śr 20 maja 2009, 10:27

Dokładnie, u mnie najważniejsze dla diagnosty były numery, czy się zgadzają :D

A pozatym motocyklem po nocy się nie jeździ :D

mpolbrat

Post autor: mpolbrat » śr 20 maja 2009, 18:10

[quote="SOWA"][quote="mpolbrat"]Problem w tym ,że anglik ma inne lustra i mieszanie żarówką h7 niewiele pomoże poza kiepską widocznością.[/quote]
Żarówką H4 nie H7, a poza tym czy próbowałeś czy tak sobie dla zasady dyskutujesz?
Tak w ogóle to zakładałem do Ala Capone lampę rodem z UK i na podstawie tego egzemplarza wiem, że lampy "brytyjskie" nie mają asymetrii, świecą z poziomą granicą światłocienia. A zatem ewentualne oślepianie może być generowane złą regulacją świateł, a nie brytyjskością klosza/odbłyśnika.[/quote]

mpolbrat

Post autor: mpolbrat » śr 20 maja 2009, 18:20

[quote="mpolbrat"][quote="SOWA"][quote="mpolbrat"]Problem w tym ,że anglik ma inne lustra i mieszanie żarówką h7 niewiele pomoże poza kiepską widocznością.[/quote]
Żarówką H4 nie H7, a poza tym czy próbowałeś czy tak sobie dla zasady dyskutujesz?
Tak w ogóle to zakładałem do Ala Capone lampę rodem z UK i na podstawie tego egzemplarza wiem, że lampy "brytyjskie" nie mają asymetrii, świecą z poziomą granicą światłocienia. A zatem ewentualne oślepianie może być generowane złą regulacją świateł, a nie brytyjskością klosza/odbłyśnika.[/quote][/quote]
No igdzies mi tekst wcieło. Sprawdzałem doświadczalnie. Lampa z uk ma odwrotnie płaszczyzny w zwierciadle umieszczone. H7 mam w v tec-u . Z tego co sie orientuje to w usa maja symetryczne światło a w uk auta i moto mają asymetryczne w lewo.

Awatar użytkownika
butcho
bywalec
bywalec
Posty: 48
Rejestracja: pn 29 gru 2008, 19:23
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PL

Post autor: butcho » śr 20 maja 2009, 21:49

Na wszystkich stacjach diagnostycznych zaczynaja od świateł bo mam angielskie tablice, diagnosta idzie do tylu moto widzi blachy i pyta sie czy lampe wymieniałem.Myśle o tych naklejkach ale nie wiem czy dadza rade na motocykl.Nigdzie nie jest napisane.Diagnosta dodał ze nie ważne ze bede miał te naklejki lampa nie moze razić.
Bazowa wiedza o VFR.Ciagle czytam manuala

Awatar użytkownika
MadziX
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3123
Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
Imię: Magdalena
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Re: angielska lampa i nie moge przejsc przegladu :(

Post autor: MadziX » śr 20 maja 2009, 22:03

butcho pisze:Vitka.Czy ktoś przeskoczył ten problem zeby majac angielskia lampe przejsc przeglad na stacji diagnostycznej.Wszedzie mowia mi ze nie da rady bo to na ruch lewostronny.Slyszalem o naklejkach ale nigdzie nie mozna ich dostać.Sa jakieś inne metody zeby przejsc przeglad pierwszy bo mi sie konczy za tydzień.Musze kupic lampe europejska??
szczerze mówiąc znam wiele osób, które sprowadziły motocykl z wyspy i nie było żadnych problemów z przeglądem. W razie czego naklejki mogę Ci kupic..no mozna na pewno lamy zmienic w ostatecznosci - przeciez przód jest ten sam..
Obrazek

Awatar użytkownika
DARAYAVAHUS
pisarz
pisarz
Posty: 212
Rejestracja: ndz 07 gru 2008, 20:49
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gorzkowice

Post autor: DARAYAVAHUS » czw 21 maja 2009, 08:12

butcho pisze:diagnosta idzie do tylu moto widzi blachy i pyta sie czy lampe wymieniałem
Skoro diagnosta ma tak wielkie zaufanie do klienta, i zadaje to pytanie (a wiedzę zapewne ma mizerną, skoro pyta :D) to w czym problem?
Moja odpowiedź byłaby jedna: Taaak, oczywiście, lampa już wymieniona na naszą... :D Tym bardziej, że jednoznaczynych oznaczeń nie masz na lampie :D

A w razie gdyby lampa oślepiała innych, to zawsze mozesz poszukać w okolicy sprytnego kolegę, z którym podregulujesz lampę. I przy okazji browarek można wychylić :D

Awatar użytkownika
slimak
klepacz
klepacz
Posty: 1135
Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu

Post autor: slimak » czw 21 maja 2009, 19:48

ja moto ściągałem z anglii i nic mi się nie czepiali zmień stacje
ZKL

Awatar użytkownika
butcho
bywalec
bywalec
Posty: 48
Rejestracja: pn 29 gru 2008, 19:23
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PL

Post autor: butcho » czw 21 maja 2009, 21:43

Teraz na każdej stacji odrazu sprawdzają lampy.Widocznie dostali takie dyrektywy żeby na światła zwracać najwiekszą uwagę.Może ma ktoś fotki tych śrubunków którymi sie reguluje świecenie zarówek? bo mam za mało wiedzy zeby je znaleść :/ coś bym spróbował poustawiać
Bazowa wiedza o VFR.Ciagle czytam manuala

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » pt 22 maja 2009, 08:13

butcho pisze:Teraz na każdej stacji odrazu sprawdzają lampy.Widocznie dostali takie dyrektywy żeby na światła zwracać najwiekszą uwagę...
I bardzo, bardzo dobrze.

Podjedź tym sprzętem do ściany i sprawdź jak świeci - jeśli symetrycznie to powinno wystarczyć opuszczenie lewego reflektora na regulacjach.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
Ketchup
klepacz
klepacz
Posty: 571
Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chocicz

Post autor: Ketchup » pt 22 maja 2009, 08:45

Yaco pisze: I bardzo, bardzo dobrze.

Podjedź tym sprzętem do ściany i sprawdź jak świeci - jeśli symetrycznie to powinno wystarczyć opuszczenie lewego reflektora na regulacjach.
tyle, że w angolu są mniejsze możliwości regulacji :evil:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » pt 22 maja 2009, 17:43

O kurdebela... ja mam cztery pokrętła, a światła też symetryczne... :shock:
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
butcho
bywalec
bywalec
Posty: 48
Rejestracja: pn 29 gru 2008, 19:23
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PL

Post autor: butcho » pt 22 maja 2009, 17:51

Namierzyłem pokrętła.Jutro jade do koleżki na stacje i spróbuję wyregulować zarówki.Dam znać jak mi poszło.Dzieki za pomoc panowie i panie
Bazowa wiedza o VFR.Ciagle czytam manuala

Awatar użytkownika
butcho
bywalec
bywalec
Posty: 48
Rejestracja: pn 29 gru 2008, 19:23
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PL

Post autor: butcho » sob 23 maja 2009, 11:13

Przeszło.Pokrętłami wyregulowałem swiatła.Nikogo nie oślepiam i przegląd w kieszeni.
Bazowa wiedza o VFR.Ciagle czytam manuala

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości