angielska lampa i nie moge przejsc przegladu :(
- butcho
- bywalec
- Posty: 48
- Rejestracja: pn 29 gru 2008, 19:23
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PL
angielska lampa i nie moge przejsc przegladu :(
Vitka.Czy ktoś przeskoczył ten problem zeby majac angielskia lampe przejsc przeglad na stacji diagnostycznej.Wszedzie mowia mi ze nie da rady bo to na ruch lewostronny.Slyszalem o naklejkach ale nigdzie nie mozna ich dostać.Sa jakieś inne metody zeby przejsc przeglad pierwszy bo mi sie konczy za tydzień.Musze kupic lampe europejska??
Bazowa wiedza o VFR.Ciagle czytam manuala
1.Możesz zmienić stacje kontroli. To najprostszy sposób.
2. Możesz wykonać w gnieździe żarówki zmiany powodujące osadzenie żarówki pod innym kontem w stosunku do odbłyśnika, a polegające na dokonaniu stosownych nacięć w celu właściwego dla Europy ustawienia żarówki. To pracochłonne, ale najlepsze rozwiązanie. Niestety nie zapewnia asymetrii, ale koryguje efekt oślepiania.
3. Możesz kupić europejski reflektor.
2. Możesz wykonać w gnieździe żarówki zmiany powodujące osadzenie żarówki pod innym kontem w stosunku do odbłyśnika, a polegające na dokonaniu stosownych nacięć w celu właściwego dla Europy ustawienia żarówki. To pracochłonne, ale najlepsze rozwiązanie. Niestety nie zapewnia asymetrii, ale koryguje efekt oślepiania.
3. Możesz kupić europejski reflektor.
- moskittiero
- teksciarz
- Posty: 182
- Rejestracja: pt 24 paź 2008, 10:51
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Konin
- Kontakt:
proszę tylko nie tak i jak sądzę, nie tylko w swoim imieniuSOWA pisze:1.Możesz zmienić stacje kontroli. To najprostszy sposób.
niestety rozwiązanie najlepsze ale i najdroższe, ale skoro motocykl był tańszy i rozważałeś zakup nieprzystosowanego do ruchu u nas to...SOWA pisze: 3.Możesz kupić europejski reflektor.
- butcho
- bywalec
- Posty: 48
- Rejestracja: pn 29 gru 2008, 19:23
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PL
Czy ktoś spotkał sie z naklejkami bo moj koleżka ma stacje diagnostyczna ale niestety nie robi motocyklów i powiedział ze jak anglik przyjechał na przeglad i miał naklejki na lampach to przepuscił mu przegląd bo nie oślepiał.Czy ktoś spotkał sie z tymi naklejami chociaz w teorii dla motocyklów czy to tylko na osobówki jest?
Bazowa wiedza o VFR.Ciagle czytam manuala
- butcho
- bywalec
- Posty: 48
- Rejestracja: pn 29 gru 2008, 19:23
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PL
Tak wygladaja te naklejki ale nie wiem czy da sie to zaadoptować do motocykla.Jak myślicie mam dzielenie lampy przedniej.
http://cgi.ebay.co.uk/Beam-Bender-HeadL ... 1|294%3A50
http://cgi.ebay.co.uk/Beam-Bender-HeadL ... 1|294%3A50
Bazowa wiedza o VFR.Ciagle czytam manuala
Problem w tym ,że anglik ma inne lustra i mieszanie żarówką h7 niewiele pomoże poza kiepską widocznością.Kup używane lampy prawostronne tak dla własnego bezpieczeństwa.SOWA pisze:1.Możesz zmienić stacje kontroli. To najprostszy sposób.
2. Możesz wykonać w gnieździe żarówki zmiany powodujące osadzenie żarówki pod innym kontem w stosunku do odbłyśnika, a polegające na dokonaniu stosownych nacięć w celu właściwego dla Europy ustawienia żarówki. To pracochłonne, ale najlepsze rozwiązanie. Niestety nie zapewnia asymetrii, ale koryguje efekt oślepiania.
3. Możesz kupić europejski reflektor.
A tak na marginesie to lubicie jak WAM ktoś w oczy świeci?Ja nie lubie.
Ostatnio zmieniony ndz 17 maja 2009, 00:42 przez mpolbrat, łącznie zmieniany 1 raz.
- DARAYAVAHUS
- pisarz
- Posty: 212
- Rejestracja: ndz 07 gru 2008, 20:49
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gorzkowice
Może to coś pomoże:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=74878
To, że motocykl przyjechał z UK nie znaczy wcale, że ma tamtejsze lampy...
Ja mam np. u siebie E13. A moto z UK.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=74878
To, że motocykl przyjechał z UK nie znaczy wcale, że ma tamtejsze lampy...
Ja mam np. u siebie E13. A moto z UK.
- moskittiero
- teksciarz
- Posty: 182
- Rejestracja: pt 24 paź 2008, 10:51
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Konin
- Kontakt:
- DARAYAVAHUS
- pisarz
- Posty: 212
- Rejestracja: ndz 07 gru 2008, 20:49
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gorzkowice
Tak więc na jakiej podstawie diagnosta twierdzi, że lampa jest niewłaściwa do ruchu po naszym pięknym kraju? No, chyba że ewidentnie jakoś mocno wali nie w tą stronę, co trzeba...butcho pisze:Na mojej lampie jest tylko oznaczenie H4 x 2
A co do mieszania obłyśnikami i ustawiania żarówek... Śmiało kolego bierz śrubokręt w dłoń i kombinuj. Przecieżtam nic nie można zepsuć, wydawało by się... A nawet, to już nie będziesz miał dylematu. Po prostu nowa lampa i już

Ale dam sobie paznokcie obciąć, że sobie poradzisz z ustawieniem tej lampy bardziej przyjaźnie do naszych warunków drogowych.
A tak sobie myślę, że jak nie masz na kloszu oznaczenia E, tzn. że nie jest to wersja europejska? To by znaczyło, że nie jest to wersja tym bardziej z wysp królowej... Więc o co temu diagnoście może chodzić?



Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości